Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE MEDICAMENTE


Anunt de participare numarul 1832/13.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE PSIHIATRIE SI PENTRU MASURI DE SIGURANTA JEBEL
Adresa postala: COM.JEBELJUD.TIMIS, Localitatea: Jebel, Cod postal: 307235, Romania, Punct(e) de contact: VIOREL BOGDAN, Tel.0256/394442, Email: [email protected], Fax: 0256/394026, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE MEDICAMENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL DE PSIHIATRIE JEBEL, COM JEBEL JUD TIMIS
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PSIHOLEPTICE, PSIHOANALEPTICE, ALTE MEDICAMENTE PENTRU SISTEM NERVOS, DIVERSE MEDICAMENTE.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24400000-8 - Medicamente (Rev.1)
24461500-8-Psiholeptice (Rev.1)
24461600-9-Psihoanaleptice (Rev.1)
24461700-0-Alte medicamente pentru sistemul nervos (Rev.1)
24490000-5-Diverse medicamente (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI.
Valoarea estimata fara TVA: 875.27RON
II.2.2) Optiuni
Da
POSIBILITATEA ACHIZITIONARII DE CANTITATII SUPLIMENTARE.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 2% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
VENITURI PROPRII -CJAS TIMIS
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
AU OBLIGATIA DE A-SI LEGALIZA FORMAl ASOCIEREA, PRINTR-UN CONTRACT SCRIS SEMNAT DE PARTILE ASOCIATE, CARE VA FI PREZENTAT AUTORITATII CONTRACTANTE INAINTE DE SEMNAREA CONTRACTULUI DE ACHIZITIE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATII PRIVIND ELIGIBILITATEA, DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART.181, CERTIFICAT CONSTATATOR, AUTORIZATIE DE FUNCTIONARE, CERTIFICATE FISCALE DE LA BUGETUL STATULUI SI DE LA CEL LOCAL.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANTUL CONTABIL LA 30.06.2006 VIZAT DE ORGANELE DE RESORT.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
AUTORIZATIA DE PUNERE PE PIATA A PRODUSULUI, AVIZ DE FUNCTIONARE ELIBERAT DE MS, AUTORIZATIE DIN PARTEA PRODUCATORULUI.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.03.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: IN NUMERAR LA CASERIA UNITATII
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.04.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.04.2007 10:00
Locul: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
O PERSOANA AUTORIZATA DIN PARTEA FIECARUI OFERTANT
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL, SECTIA DE CONTENCIOS-ADMINISTRATIV SI FISCAL PE RAZA CAREIA SE AFLA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Adresa postala: P-TA TEPES VODA NR.2, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300055, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, ETAJ 4.SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213118090, Fax: 0213118095
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
SE DEPUNE LA CNSC IN TERMEN DE 5 ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL DE PSIHIATRIE JEBEL
Adresa postala: COM JEBEL JUD TIMIS, Localitatea: JEBEL, Cod postal: 307235, Romania, Tel.0256394442, Email: [email protected], Fax: 0256394026
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.02.2007 12:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer