Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare medicamente


Anunt de participare numarul 1883/13.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE COPII BOTOSANI
Adresa postala: BOTOSANI B-dul M. EminescuNr. 16, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710080, Romania, Punct(e) de contact: MIHAI MURARIU, Tel.0231 / 582290, Email: [email protected], Fax: 0231 / 582108
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul de copii Botosani,
B-dul M. Eminescu, Nr. 16
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie medicamente si substante farmaceutice diverse.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24431500-9 - Corticosteroizi de uz dermatologic si preparate dermatologice (Rev.1)
24400000-8-Medicamente (Rev.1)
24416000-3-Vitamine (Rev.1)
24431400-8-Antibiotice si medicamente chimioterapeutice de uz dermatologic (Rev.1)
33141570-6-Sange uman (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. - Steroizi, Vitamine, Medicamente, Antibiotece, Sange uman, Sulfonamide, Solutii perfuzabile, Substante contrast, Substante farmaceutice medicinale.
Valoarea estimata fara TVA: 340, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Posibilitatea suplimentarii cantitatilor cu maximum de 30%.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de particpare 3.400 RON, detalii in documentatia de atribuire; Garantia de buna executie 5% din mvaloarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Nu se solicita forma juridica in care sa se legalizeze asocierea grupului de ofertanti carora li s-a atribuit contractul de furnizare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform art. 180-183 din OUG 34/2006, completarea formularelor din sectiunea IV 2a; B1-B4 formular 3-5; detalii in documentatia de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul cotabil la 30.06.2006 vizat de organele de resort; cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informati si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor conform OUG.34/2006 art 188(detalii in documentatia de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.04.2007 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 USD
Conditii si modalitate de plata: In numerar la caseria unitatii sau ordin de plata.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.04.2007 15:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.04.2007 09:00
Locul: Sediul autoritatii contractante- sala de rapoarte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si o persoana autorizata din partea fiecarui ofertat.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Nu
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
C.N. S.C. - Curteade apel, sectia Contencios administrativ si fiscal pe raza caruia se afla sediul autoritatii contractante
Adresa postala: B-dul M. Eminescu, Nr. 80, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710080, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se depun la C.N.S.C. in termen de 10 zile de la luarea la cunostinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul de Copii Botosani, serv. Administrativ
Adresa postala: Botosani, B-dul M. Eminescu, Nr. 16, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710080, Romania, Tel.0231/ 582290, Email: [email protected], Fax: 0231/ 582108
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.02.2007 14:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer