Licitatie Publica - Contract de furnizare medicamente-Anestezice
Anunt de participare numarul 146883/28.09.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Adresa postala: B-dul Tomis 145 Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900591, Romania, Punct(e) de contact: EC.STANCULESCU CORNELIU, Tel. +40 241503255, In atentia: SERV.ACHIZITII, Email: [email protected], Fax: +40 241660473, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Adresa postala: B-dul Tomis nr.145, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900591, Romania, Punct(e) de contact: SERV.ACHIZITII, Tel. +40 241503255, In atentia: EC.STANCULESCU CORNELIU, Fax: +40 241660473
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare medicamente-Anestezice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic JUdetean de Urgenta Constanta , B-dul Tomis nr. 145 ?Farmacia Spitalului
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului il constituie achizitia de medicamente- Anestezice destinate derularii corespunzatoare a activitatii in cadrul unitatii.SEVOFLURANUM99, 975%
THIOPENTALUM 1g
FENTANYLUM0, 05 mg/ml ? 10ml
KETAMINUM50 mg/ml -10ml
PROPOFOLUM -20 ml
BUPIVACAINUM SPINAL 0, 5%
BUPIVACAINUM HEAVY SPINAL 0, 5%
ROPIVACAINUM 10 mg/ml-20ml
LIDOCAINUM1%
LIDOCAINUM2%
LIDOCAINUM4%
LIDOCAINUM 10% spray
ETOMIDATUM 2MG/ML-10 ML
COMBINATII(CATHEJEL CU LIDOCAINA) 12, 5 G
DESFLURANUM 240 ML
FENTANYLUM0, 05 mg/ml ? 5 ml
SUGAMMADEXUM 100 mg/ml-2 ml
FLUMAZENILUM 0, 1 mg/ml-5 ml
THIOPENTALUM 500 MG
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33661100-2 - Anestezice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT.1 SEVOFLURANUM99, 975% flacon 490
LOT.2 THIOPENTALUM 1g flacon 4900
LOT.3 FENTANYLUM0, 05 mg/ml ? 10ml fiola 7000
LOT.4 KETAMINUM50 mg/ml -10ml fiola 700
LOT.5 PROPOFOLUM -20 ml fiola 4200
LOT.6 BUPIVACAINUM SPINAL 0, 5% fiola 1400
LOT.7 BUPIVACAINUM HEAVY SPINAL 0, 5% fiola 2800
LOT.8 ROPIVACAINUM 10 mg/ml-20ml fiola 700
LOT.9 LIDOCAINUM1% fiola 17500
LOT.10 LIDOCAINUM2% fiola 7000
LOT.11 LIDOCAINUM4% fiola 3500
LOT.12 LIDOCAINUM 10% spray flac. 210
LOT.13 ETOMIDATUM 2MG/ML-10 ML fiola 1400
LOT.14 COMBINATII(CATHEJEL CU LIDOCAINA) 12, 5 G seringa 2100
LOT.15 DESFLURANUM 240 ML flac. 42
LOT.16 FENTANYLUM0, 05 mg/ml ? 5 ml fiole 10500
LOT.17 SUGAMMADEXUM 100 mg/ml-2 ml flac 140
LOT.18 FLUMAZENILUM 0, 1 mg/ml-5 ml fiole 350
LOT.19 THIOPENTALUM 500 MG flac. 700
Valoarea estimata fara TVA: 586, 216.54RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Pentru a beneficia cu reducerea cu 50% din garantia de participare se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca operatorul economic se incadreaza in categoria IMM . Cuantumul garantiei de participare se regaseste in Anexa B Informatii privind loturile. Pentru situatia in care garantia de participare se va constitui in alta moneda , pentru o evaluare unitara se va avea in vedere cursul/leu/alta valuta din data publicarii anuntului de participare. Garantia de participare se va constitui conform art.86 alin (1) din HG 925/2006. Contul pentru constituirea garantiei de participare: RO64TREZ2315006XXX016691; Dovada garantiei de participare se introduce in plin separat, marcat corespunzator , prezentata cel tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.Conform art. 2781 in masura in care CNSC va respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului sumele ce se regasesc in cadrul Anexei B. Prevederile alin (1) se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie. Garantia de buna executie se va constitui conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006 si este in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului sau 2, 5 % pentru IMM; Garantia de buna executie se va constitui sub forma de scrisoare de garantie bancara , o polita emisa de o societate de asigurari sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest ultim caz , ofertantul are obligatia de a deschide un cont la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia , cont disponibil distinct la dispozitia Autoritatii contractante conform HG 1045/2011 ; Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil deschis la trezoreria statului nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Invitatia de participare la licitatia electronica ca o etapa finala a procedurii de licitatie deschisa se va transmite catre toti ofertantii care ale caror oferte sunt declarate admisibile.Invitatia va contine data si momentul de start al licitatiei electronice.Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda. Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1.Licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Durata unei runde: 1 (una) zi. Dupa incheierea rundei de licitatie electronica, se solicita operatorului economic aflat pe primul loc in clasamentul SEAP sa transmita autoritatii contractante, in urmatoarea zi lucratoare de la incheierea rundei de licitatie electronica, Formularul de oferta semnat si stampilat, in original, completat cu pretul transmis in cadrul rundei de licitatie electronica si in cadrul rundei de licitatie electronica.Autortitatea contractanta va avea in vedere respectarea prevederilor . ART. 164.lit . a), b), si c)din O.U.G. 34/2006;
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.11.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.11.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.11.2013 11:00
Locul: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA, SALA DE CONSILIU DE LANGA REGISTRATURA SPITALULUI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice operator economic care a depus oferta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care exista 2 sau mai multi ofertanti clasati pe primul loc care ofera preturi identice , autoritatea contractanta va solicita acestora reofertarea in plicuri inchise si sigilate. Clasamentul final se va stabili in urma preturilor obtinute prin reofertare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act considerat nelegal.Solutionarea contestatiei poate fi atacata in termen de 10 zile de la comunicare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Constanta , Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul Tomis nr.145, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900591, Romania, Tel. +40 241503427
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.09.2013 10:26