Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare medicamente-Antibacterieni ptr. uz sistemic


Anunt de participare numarul 142129/23.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA
Adresa postala: B-dul Tomis 145 Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900591, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII, Tel. +40 241619260, In atentia: Ec.Stanculescu Corneliu, Email: [email protected], Fax: +40 241660473, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Constanta
Adresa postala: B-dul Tomis nr.145, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900591, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII, Tel. +40 241503255, In atentia: EC.STANCULESCU CORNELIU, Fax: +40 241660473
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare medicamente-Antibacterieni ptr. uz sistemic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic JUdetean de Urgenta Constanta , B-dul Tomis nr. 145 ?Farmacia Spitalului
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului il constituie achizitia de medicamente- Antibacterieni pentru uz sistemic destinate derularii corespunzatoare a activitatii in cadrul unitatii.
TETRACYCLINUM 250 mg
BENZYLPENICILLINUM GK 1000000 UI
AMPICILINUM 250 mg
RIFAMPICINUM 150 mg
AMPICILINUM 250 mg inj.
AMPICILINUM 500 mg inj.
AMPICILINUM 1 g inj.
AMPICILINUM PLUS 1, 5 g
AMOXICILLINUM + ACIDUM CLAVULANICUM1, 2 g
AMOXICILLINUM + ACIDUM CLAVULANICUM1 g
OXACILLINUM 250 mg
OXACILLINUM 500 mg
OXACILLINUM 1 g
TICARCILLINUM + ACIDUM CLAVULANICUM3, 2 g
PIPERACILLINUM+TAZOBACTAMUM4, 5 g
CEFUROXIMUM 1, 5 g
GENTAMICINUM 80 mg
CEFTAZIDIMUM 1g
CEFTRIAXONUM 1 g
CEFTRIAXONUM 250 mg
CEFTIBUTENUM36 mg/ml
MEROPENEMUM1g
AMOXICILLINUM 250 mg
AMOXICILLINUM 250 mg/5ml
ERTAPENEM SODIC1g
IMIPENEMUM + CILASTATINUM500 mg
CLYNDAMICINUM 300 mg/2 ml
AMIKACINUM 500 mg/2 ml
NETILMICINUM 150 mg
CIPROFLOXACINUM250 mg
CIPROFLOXACINUM100 mg/ml-10ml
NORFLOXACINUM400 mg
VANCOMYCINUM (HYDROCHLORIDUM) 1g
TEICOPLANINUM400 mg
LINEZOLID2mg/ml-300ml
CEFOPERAZONUM 1g
LEVOFLOXACINUM5mg/ml-100ml
AZITHROMYCINUM 500 mg
AZITHROMYCINUM 125mg
AZITHROMYCINUM 200 MG/5ML
VORICONAZOLUM 200 MG
MOXIFLOXACINUM 400 mg/250ml
CLARITHROMYCINUM 500 mg
METRONIDAZOLUM A - 200 ml
METRONIDAZOLUM B - 200 ml
METRONIDAZOL 250 MG
CEFIXIMUM 200 MG
LEVOFLOXACINUM 500 MG
MOXIFLOXACINUM 400 MG
VANCOMYCINUM (HYDROCHLORIDUM) 500 mg
BENZATHINI BENZYLPENICILLINUM 1200000 u.i.
COLISTINUM 1.000.000 ui
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651100-9 - Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
TETRACYCLINUM 250 mg cps. 1500
BENZYLPENICILLINUM GK 1000000 UI fl 12000
AMPICILINUM 250 mg cps. 3000
RIFAMPICINUM 150 mg cps. 900
AMPICILINUM 250 mg inj. fl 6000
AMPICILINUM 500 mg inj. fl 6000
AMPICILINUM 1 g inj. fl 90000
AMPICILINUM PLUS 1, 5 g fl 600
AMOXICILLINUM + ACIDUM CLAVULANICUM1, 2 g fl 6000
AMOXICILLINUM + ACIDUM CLAVULANICUM1 g cps. 3000
OXACILLINUM 250 mg cps. 1500
OXACILLINUM 500 mg fl 600
OXACILLINUM 1 g fl 600
TICARCILLINUM + ACIDUM CLAVULANICUM3, 2 g fl 600
PIPERACILLINUM+TAZOBACTAMUM4, 5 g fl 300
CEFUROXIMUM 1, 5 g fl 1200
GENTAMICINUM 80 mg fl 54000
CEFTAZIDIMUM 1g fl 3000
CEFTRIAXONUM 1 g fl 48000
CEFTRIAXONUM 250 mg fl 900
CEFTIBUTENUM36 mg/ml fl 90
MEROPENEMUM1g fl 2400
AMOXICILLINUM 250 mg cps. 1800
AMOXICILLINUM 250 mg/5ml fl 300
ERTAPENEM SODIC1g fl 300
IMIPENEMUM + CILASTATINUM500 mg fl 2400
CLYNDAMICINUM 300 mg/2 ml fl 600
AMIKACINUM 500 mg/2 ml fl 1800
NETILMICINUM 150 mg fl 300
CIPROFLOXACINUM250 mg cps. 9000
CIPROFLOXACINUM100 mg/ml-10ml fiola 24000
NORFLOXACINUM400 mg cps. 1500
VANCOMYCINUM (HYDROCHLORIDUM) 1g fl 900
TEICOPLANINUM400 mg fl 60
LINEZOLID2mg/ml-300ml fl 60
CEFOPERAZONUM 1g fl 1500
LEVOFLOXACINUM5mg/ml-100ml fl 90
AZITHROMYCINUM 500 mg fl 180
AZITHROMYCINUM 125mg cpr. 300
AZITHROMYCINUM 200 MG/5ML fl 300
VORICONAZOLUM 200 MG fl 30
MOXIFLOXACINUM 400 mg/250ml fl 180
CLARITHROMYCINUM 500 mg fl 180
METRONIDAZOLUM A - 200 ml fl 600
METRONIDAZOLUM B - 200 ml fl 600
METRONIDAZOL 250 MG cpr. 1800
CEFIXIMUM 200 MG cps. 3000
LEVOFLOXACINUM 500 MG cpr. 1800
MOXIFLOXACINUM 400 MG cpr. 1800
VANCOMYCINUM (HYDROCHLORIDUM) 500 mg flac 600
BENZATHINI BENZYLPENICILLINUM 1200000 u.i. flac. 1500
COLISTINUM 1.000.000 ui flac. 1200
Valoarea estimata fara TVA: 1, 500, 554.7RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Perioada de valabilitatea garantiei de participare este de90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Pentru a beneficiacu reducereacu 50% din garantia de participare se vaprezenta declaratie pe propria raspundere ca operatorul economicse incadreaza incategoria IMM .Cuantumul garantiei de participare se regaseste in Anexa B Informatii privind loturile.Pentru situatia in care garantia de participare se constituie in alta moneda , se va avea in vedere cursul euro afisat de BNR valabil la data publicarii anuntului de participare in SEAP.Garantia de participare se va constitui conform art.86 alin (1) din HG 925/2006.Contul pentru constituirea garantiei de participare: RO64TREZ2315006XXX016691;Dovada garantiei de participare se introduce in plin separat, marcat corespunzator , prezentata cel tarziu la data si ora limita stabilita pentru deschiderea ofertelor.Conform art. 2781 in masura in care CNSC va respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractuluisumele ce se regasesc in cadrul Anexei B. Garantia de buna executie se va constitui conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006 si este in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului sau 2, 5 % pentru IMM; Garantia de buna executie se va constitui sub forma de scrisoare de garantie bancara , o polita emisa de o societate de asigurari sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest ultim caz , ofertantul are obligatia de a deschide un cont la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia , cont disponibil distinct la dispozitia Autoritatii contractante conform HG 1045/2011 ; Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil deschis la trezoreria statului nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind neincadarea in dispozitiile art 180 din OUG nr 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare;Ofertantul va completa si prezenta in original formularul corespunzator din Sectiunea Formulare .In situatia in care ofertantul este IMM, acesta va prezenta documente in acest sens (daca este cazul).Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor privind criteriile legate de garantia de participare, de cifra de afaceri si de garantia de buna executie ? avand in vedere prevederile art. 16, alin. 2 din Legea 346/2004 ? privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii ? modificata si actualizata.Declaratie pe propria raspundere privind neincadarea in dispozitiile art 181 din OUG nr 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare ; Ofertantul va completa si prezenta in original formularul corespunzator din Sectiunea Formulare .Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatiile exigibile neplatite in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularului tip emis de organismele competente ;Documentul solicitat se va prezenta in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul local) din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatiile exigibile neplatite in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularului tip emis de organismele competente . Documentul solicitat se va prezenta in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul.Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Ofertantul va completa si prezenta in original formularul corespunzator din Sectiunea Formulare .Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functie de decizie privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii prezente sunt : Manager - Dr. Danut Capatina. Director financiar-contabil - Ec. Androne Violeta, Sef Serviciu Achizitii - Ec. Stanculescu Corneliu, Farmacist Sef-Radulescu Mirela si Director Medical ?S.L.Dr.Grasa Catalin, Consilier Juridic Chivu Dafina;Ofertantul va completa si prezenta in original formularul corespunzator din Sectiunea Formulare . Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Documentul solicitat se va prezenta : in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea in original/copie legalizata a acestui document pentru conformitate, in cazul in care acesta a fost prezentat initial in forma copie conform cu originalul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.04.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.04.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.04.2013 11:00
Locul: SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTA, SALA DE CONSILIU DE LANGA REGISTRATURA SPITALULUI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice operator economic ce a depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care exista 2 sau mai multi ofertanti clasati pe primul loc care ofera preturi identice , autoritatea contractanta va solicita acestora reofertarea in plicuri inchise si sigilate. Clasamentul final se va stabili in urma preturilor obtinute prin reofertare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act considerat nelegal.Solutionarea contestatiei poate fi atacata in termen de 10 zile de la comunicare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Constanta , Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul Tomis nr 145, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900591, Romania, Fax: +40 241503427
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.02.2013 09:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer