Licitatie Publica - Contract de furnizare medicamente antineoplazice si imunomodulatoare.
Anunt de participare numarul 108947/05.10.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL CLINIC FUNDENI
Adresa postala: Sos.Fundeni, nr.258, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022322, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Aprovizionare, Tel. 021.317.21.94, In atentia: Ing. Sandu Andreea, Email: [email protected], Fax: 021.318.04.44, Adresa internet (URL): www.icfundeni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare medicamente antineoplazice si imunomodulatoare.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozit Farmacie.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare medicamente antineoplazice si imunomodulatoare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33652000-5 - Antineoplazice si imunomodulatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare=5000ron.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat, Casa de Asigurari de Sanatate a Municipiului Bucuresti.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Declaratie privind eligibilitatea;
? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006;
? Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
? Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
? Certificat de inregistrare a societatii;
? Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice ? Min.Finantelor
? Certificat atestare fiscala privind impozite si taxe locale pentru persoane juridice ?Dir.Gen.de Impozite si Taxe Locale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilant contabil 31.12.2009 , vizat si inregistrat de organele competente si/sau , dupa caz rapoarte anuale, scrisori de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Fisa de informatii generale;
? Experienta similara, contracte similare derulate cu unitati sanitare.
? Autorizatie pentru comercializareaaprodusului (APP)
? Autorizatie pentru livrarea produsului emisa de producator;
? Certificate GMP(Good Manufacturing Practics) pentru producator (respectarea normelor de calitate UE);
? Autorizatie de distributie angro emisa de Ministerul Sanatatii-ANM (inclusiv anexe);
? Certificare privind standarde de asigurarea calitatii;
? Prezentarea capacitatii frigorifice de depozitare si transport (minim doua masini frigorifice/izoterme).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S51-075481 din 13.03.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.10.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.11.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.11.2010 12:00
Locul: Institutul Clinic Fundeni
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cate o persoana imputernicita din partea fiecarui reprezentant.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei nr. 5, sector 4., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Tel. 0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213195180, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile din data urmatoare luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act al A. C. pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul Clinic Fundeni
Adresa postala: Sos. Fundeni nr. 258, sector 2., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022322, Romania, Tel. 0213114648, Email: [email protected], Fax: 0213114648, Adresa internet (URL): www.icfundeni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.10.2010 15:33