Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare medicamente oncologice


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
310.484 RON

Castigatorul Licitatiei: ACTAVIS S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 15538/23.11.2007
Informatii anunt de participare asociat 16735
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARE
Adresa postala: STR. GEORGE COSBUC NR.31, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430031, Romania, Punct(e) de contact: OVIDIU CUDRICI, Tel.0262-276358, In atentia: FARM.PR. CICIOC MARIA, Email: [email protected], Fax: 0262-276358
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL JUDETEAN
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare medicamente oncologice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MEDICAMENTE DE UZ UMAN PENTRU TRATAMENTUL BOLNAVILOR CU AFECTIUNI ONCOLOGICE
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24432000-1 - Medicamente pentru sistemul musculo-scheletic (Rev.1)
24452000-7-Antineoplazice si imunomodulatoare (Rev.1)
24452100-8-Antineoplazice (Rev.1)
24461200-5-Analgezice (Rev.1)
24493000-6-Toate celelalte produse terapeutice (Rev.1)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
310, 484RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 14488 Denumirea: CONTRACT DE FURNIZARE MEDICAMENTE
V.1) Data atribuirii contractului 9/25/2007
V.2) Numarul de oferte primite 4
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
ACTAVIS S.R.L.
Adresa postala: BD. ION MIHALACHE, NR. 11, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011171, Romania, Tel.3514567, Email: [email protected], Fax: 3514565, Adresa internet (URL): www.sindan.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 154839.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 14487 Denumirea: CONTRACT DE FURNIZARE MEDICAMENTE
V.1) Data atribuirii contractului 9/25/2007
V.2) Numarul de oferte primite 4
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
POLISANO S.R.L.
Adresa postala: Str.9 Mai Bl.77, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550201, Romania, Tel.0269210384, Email: [email protected], Fax: 0269215869, Adresa internet (URL): http: //www.polisano.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 52150.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Valoarea totala fara TVA a acordurilor cadru este 310484 RON. Valoarea acordului cadru cu SC ACTAVIS SRLeste 232259 RON (contract initial 77420 RON + contract subsecvent 154839 RON).Valoarea acordului cadru cu SC POLISANO SRLeste 78225 RON (contract initial 26075 RON + contract subsecvent 52150 RON)..
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEOS NR. 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641
Organismul competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CLUJ NAPOCA, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: PIATA STEFAN CEL MARE NR.1, Localitatea: CLUJ NAPOCA, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-593866
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA "C. OPRIS"
Adresa postala: STR. G. COSBUC NR.31, Localitatea: BAIA MARE, Cod postal: 430031, Romania, Tel.0262-276860
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
21.11.2007 08:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer