Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract de furnizare medicamente pentru oncologie ,aprobate de C.N.A.S.


Anunt de participare numarul 38429/06.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE BOLNAVI CRONICI SI GERIATRIE SF LUCA
Adresa postala: SOS BERCENI NR 12 SECTOR 4 BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041915, Romania, Punct(e) de contact: Maria Cernat, Tel.3343010, Email: [email protected], Fax: 3343014, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de furnizare medicamente pentru oncologie , aprobate de C.N.A.S.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul spitalului-farmacie
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
bevacizumab 100mg/4m;bevacizumab 400mg/16m;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24452100-8 - Antineoplazice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
bevacizumab 100mg/4m-4 flacoane
bevacizumab 400mg/16m -4 flacoane
Valoarea estimata fara TVA: 35, 387.1RON
II.2.2) Optiuni
Da
conform caietului de sarcini.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 12.12.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-finantare din subprogramul nr. 4-tratamentul bolnavilor cu afectiuni oncologice;
-plata se va face cu ordin de plata prin trezoreria sect 4.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea cf. art.180 ; declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ; certificate constatatoare privind plata impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat si local, asigurarile sociale de stat ; certificatul de inregistrare la Registrul Comertului ; certificatul constatator emis de registrul comertului ;autorizatie de functionare.
Documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, dupa caz..
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Ultimul bilant contabil pe care operatorul economic are obligatia sa-l depuna, vizat si inregistrat de organele competente- in copie semnata pentru conformitate cu originalul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
autorizatie de punere pe piata in termen de valabilitate(in caz de expirare, adresa de la A.N.M. de confirmare ca se afla in procedura de reautorizare) ; autorizatie de livrare(dealer) si standarde de asigurare a calitatii.Documentele se prezinta in original , copie legalizata sau copie conform cu originalul, dupa caz.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.11.2007 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 15 RON
Conditii si modalitate de plata: cu numerar la casieria spitalului.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.12.2007 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.12.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.12.2007 09:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Conform art.255 alin.1 din OUG nr.34/2006 " Persoana care se considera vatamata intr-un drept al sau ori intr-un interes legitim printr-un act al autoritatii contractante, cu incalcarea dispozitiilor legale in materia achizitiilor publice, are dreptul de a contesta actul respectiv pe cale administrativ-jurisdictionala, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, sau in justitie, in conditiile Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificarile ulterioare.Orice ofertant poate depune contestatie, in scris, cu respectarea prevederilor art. 270-272 din O.U.G. 34/2006 modificata si completata de OUG nr.94/26.09.2007.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
ConsiliulNational de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6 , sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatorde un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul de Bolnavi Cronici si Geriatrie , ,Sf. Luca-jurist.
Adresa postala: Sos. Berceni nr. 12, sector 4, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041915, Romania, Tel.3343011, Fax: 3 34 30 14
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.11.2007 08:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer