Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare medicamente pentru programe nationale


Anunt de participare numarul 101785/11.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARE
Adresa postala:  STR. GEORGE COSBUC NR.31, Localitatea:  Baia Mare, Cod postal:  430031, Romania, Punct(e) de contact:  FARM PR CICIOC MARIA, Tel. Tel.0262-205100 int 2171, Email:  [email protected], Fax:  Fax: 0262-276860, 276358, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITALJUDETEAN
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare medicamente pentru programe nationale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Farmacia Spitalului
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contracte de furnizare medicamente necesare pentru tratamentul bolnavilor cu afectiuni incluse in programele nationale de sanatate. Oferta se depune pentru unul, mai multe sau toate loturile(produsele) cuprinse in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33652100-6 - Antineoplazice (Rev.2)
33615100-5-Insulina (Rev.2)
33621000-9-Medicamente pentru sange si pentru organele hematopoietice (Rev.2)
33621300-2-Preparate impotriva anemiei (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea licitata pentru fiecare lot (produs ) o reprezinta cantitatea necesara pana la data de 31.12.2010, respectiv pentru 5 luni. In Caietul de sarcini sunt prevazute si cantitatile care vor fi comandate lunar. Ofertantii vor depune oferta pentru cantitatea prevazuta in anunt: pana la 31.12.2010, respectiv pentru 5 luni.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 211, 315RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare nu se solicita.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se face din bugetul Fondului National Unic de Asigurari Sociale de Sanatate-sume alocate pentru programe nationale de sanatate.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie de eligibilitate completata pe propria raspundere in conformitate cu Formularul 1 din sectiunea III2. Declaratie pe proprie raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art.181 din OG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 2 din sectiunea III
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Autorizatia de distributie angro emisa de Agentia Nationala a Medicamentului, in termen de valabilitate, conform Ordinului nr.1.964/2008 pentru aprobarea Normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman
2..Declaratia ofertantului pe proprie raspundere ca detine Autorizatia de punere pe piata pentru fiecare produs oferit, in termen de valabilitate, in conformitate cu Formularul 3 din sectiunea III.3. Autorizatia de livrare de la producator sau importator pentru firma distribuitoare, pentru fiecare produs oferit, in termen de valabilitate ( autorizatie de dealer).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Autorizatia de distributie angro emisa de Agentia Nationala a Medicamentului, in termen de valabilitate, conform Ordinului nr.1.964/2008 pentru aprobarea Normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman2.Declaratia ofertantului pe proprie raspundere ca detine Autorizatia de punere pe piata pentru fiecare produs oferit, in termen de valabilitate, in conformitate cu Formularul 3 din sectiunea III.3. Autorizatia de livrare de la producator sau importator pentru firma distribuitoare, pentru fiecare produs oferit, in termen de valabilitate ( autorizatie de dealer).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.07.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.07.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.07.2010 18:00
Locul: SEAP , www.e-licitatie.ro
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: semestrul II, 2011
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este afisata in SEAP, www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr. 6 , ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CLUJ NAPOCA SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala:  PIATA STEFAN CEL MARE NR1 , ,Localitatea:  CLUJ NAPOCA, Cod postal:  400133, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC AL SPITALULUI JUDETEAN
Adresa postala:  STR G. COSBUC , 31 , ,Localitatea:  BAIA MARE, Cod postal:  430031, Romania, Tel. 0262-205100
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.06.2010 16:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer