Licitatie Publica - Contract de furnizare Mere, elevilor din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, in anul scolar 2010-2011, la nivelul judetului Suceava.
Anunt de participare numarul 112304/03.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN SUCEAVA
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr.36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Punct(e) de contact: DANA IROAIE, Tel. 0230-210.148 int.110, Email: [email protected], Fax: 0230-222 839 0230-520 085, Adresa internet (URL): www.cjsuceava.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare Mere, elevilor din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, in anul scolar 2010-2011, la nivelul judetului Suceava.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scoli din invatamantul de stat si privat din judetul Suceava.
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare Mere, elevilor din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, in anul scolar 2010-2011, la nivelul judetului Suceava.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03222321-9 - Mere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 948, 164.23RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
92 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in suma de 18.500 lei RON. Garantia de buna executie egala cu 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de Urgenta 34/2006;3. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice in original sau copie legalizata;4. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie in original sau copie legalizata;5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
6. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006;
7. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;8. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului pentru persoane juridice romane in original sau copie legalizata, sau Autorizatie de functionare pentru persoane fizice romane in original sau copie legalizata;9. Persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa prezinte Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani pentru care exista exercitiul financiar contabil incheiat;
2. Bilantul contabil la 31 decembrie 2007, vizat si inregistrat de organele competente. Se solicita: operatorul economic sa aiba profit;
3. Bilantul contabil la 31 decembrie 2008, vizat si inregistrat de organele competente. Se solicita: operatorul economic sa aiba profit;
4. Bilantul contabil la 31 decembrie 2009, vizat si inregistrat de organele competente. Se solicita: operatorul economic sa aiba profit.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Se solicita: realizarea unei cifre medie anuala pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) egala sau mai mare decat 1.800.000 lei RON;2. Bilantul contabil la 31 decembrie 2007, vizat si inregistrat de organele competente. Se solicita: operatorul economic sa aiba profit;3. Bilantul contabil la 31 decembrie 2008, vizat si inregistrat de organele competente. Se solicita: operatorul economic sa aiba profit;4. Bilantul contabil la 31 decembrie 2009, vizat si inregistrat de organele competente. Se solicita: operatorul economic sa aiba profit.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani;
2.Experienta similara;
3.Declaratie privind dotarile specifice, utilaje, echipamente tehnologice, laboratoare autorizate de Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale si alte mijloace fixe de care operatorul economic se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului;
4.Declaratie privind mijloacele de transport pe care operatorul economic se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.Se vor anexa copii dupa autorizatiile sanitare pentru mijloacele de transport folosite la indeplinirea contractului;
5.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, si modul de asigurare cu personal pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare;
6.Se vor prezenta si CV-urile personalului de conducere, precum si a personalului cheie responsabil pentru indeplinirea contractului;
7.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, insotita si de acordurile de subcontractare;
8.Informatii privind asocierea.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Se solicita pentru buna desfasurare a contractului de furnizare, ca ofertantul sa faca dovada finalizarii in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, a unui contract de furnizare de produse MERE;2.Se solicita pentru buna desfasurare a contractului de furnizare, ca ofertantul sa faca dovada ca dispune de cel putin 15 mijloace de transport AUTORIZATE, pe care le va pune la dispozitie pentru indeplinirea contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Imbunatatirea ofertelor la licitatia electronica intr-o singura runda de o zi, conform Documentatiei de atribuire.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Documentatia de atribuire nr. 16.334 din 29 noiembrie 2010 este publicata in SEAP.
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.01.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.01.2011 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.01.2011 09:00
Locul: Consiliul Judetean Suceava, municipiul Suceava, str. Stefan cel Mare nr. 36.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si cate un reprezentant imputernicit din partea ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Raspunsurile la clarificari vor fi publicate in SEAP. Se va respecta: O.U.G. nr. 24/2010 privind implementarea programului de incurajare a consumului de fructe in scoli.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Sector 3, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Suceava, Sectia comerciala, de contencios administrativ si fiscala
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel. (+4) 0230 214 948, Fax: (+4) 0230 214 874
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul achizitii publice, din Consiliul Judetean Suceava
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Tel. (+4) 0230 210 148 int 150, Email: [email protected], Fax: (+4) 0230 222 839; (+4) 0230 520 085, Adresa internet (URL): www.cjsuceava.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.11.2010 16:01