Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare microscop electronic cu scanare (SEM)


Anunt de participare numarul 114410/22.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE DEZVOLTARE PENTRU STIINTE BIOLOGICE
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 296, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060031, Romania, Punct(e) de contact:  Juganaru Mircea, Tel. 021-2207780, In atentia:  Daniela Bratosin, Email:  [email protected], Fax:  021-2207695, Adresa internet (URL):  www.dbioro.eu, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut National
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare-dezvoltare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare microscop electronic cu scanare (SEM)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Splaiul Independentei 296, sector 6, cod 060031, C.P. 17-16, Bucuresti - Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul presupune furnizarea si punerea in functiune a unui microscop electronic cu scanare (SEM) pentru aplicatii de biologie in cadrul Proiectului nr 565/10.06.2009 cod SMIS-CSNR 12449 intitulat: CENTRU DE BIOTEHNOLOGII PENTRU TERAPIE CELULARA SI MEDICINA REGENERATIVA PE BAZA DE CELULE STEM SI MODULATORI DE APOPTOZA (BIOREGMED)? - documentatia de atribuire este disponibila pe site-ul www.e-licitatie.ro
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38511100-1 - Microscoape electronice cu scanare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de furnizare a unui microscop electronic cu scanare (SEM) - 1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 639, 390RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 4450 lei.Garantie de buna executie in cuantum de 10 % din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fondul European pentru Dezvoltare Regionala- Bugetul de Stat al Romaniei- Bugetul propriu al autoritatii contractante
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere. Se solicita legalizarea asocierii pentru grupul de operatori numai daca oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind eligibilitatea (art 180 din OUG 34/2007) - prezentarea declaratiei pe proprie raspundere, valabila pe perioada de valabilitate a ofertelor - conform Formularului 2 din Sectiunea III Formulare din documentatia de atribuire;
- Prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, conform Formularului 3 din Sectiunea III Formulare din documentatia de atribuire;
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social care sa ateste inexistenta de obligatii de plata restante la bugetul de stat sau echivalent- in original.
1) Persoane juridice/fizice romane
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include producerea sau comercializarea produsului care face obiectul achizitiei.Documentul va fi prezentat in copie certificata conform cu originalul.
- Autorizatie de la producator de comercializare a produsului
2) Persoane juridice straine - conform documentatiei de atribuire
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Vor fi prezentate Bilanturile contabile pentru anii 2007, 2008 si 2009 ? copie certificata conform cu originalul.In cazul operatorilor economici straini, documentele vor fi prezentate in copie certificata conform cu originalul in limba in care au fost emise si vor fi insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Se va prezenta Formularul 4 ? ?Informatii generale? din Sectiunea III Formulare din documentatia de atribuire.
1. Media profitului net al ofertantului pe ultimii trei ani (2007, 2008 si 2009) trebuie sa fie pozitiva.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, documentele prevazute de art. 4.3.1 si 4.3.2 vor fi depuse de catre fiecare membru al asocierii iar aprecierea indeplinirii cerintelor minime obligatorii se va face prin raportare la nivelul intregii asocieri.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta o declaratie privind principalele contracte de prestari servicii similare realizate in perioada 2007 - 2010 conform Formularului 5 din Sectiunea III Formulare si Anexa la Formularul 5 din documentatia de atribuire.
Cerinte minime obligatorii1. Ofertantul a finalizat in perioada 2007-2010 unul sau mai multe contracte de furnizare care au presupus desfasurarea activitatilor cuprinse in proiectul de fata, a caror valoare cumulata este de 639390 lei (+TVA)In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, aprecierea indeplinirii cerintelor minime obligatorii se va face prin raportare la nivelul intregii asocieri.Ofertantul va depune contractele impreuna cu recomandarea scrisa din partea beneficiarilor respectivi din care sa rezulte indeplinirea cu succes a acestora ? copie certificata conform cu originalul.Ofertantul va depune Descrieri si sau fotografii ale produsului a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata in cazul in care autoritatea contractanta solicita acest lucru, si brosuri originale de la producator.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.02.2011 18:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.03.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.03.2011 12:00
Locul: Splaiul Independentei 296, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Conform art. 33 alin (2) din HG 925/2006
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational ?Cresterea Competitivitatii Economice?(POS CCE);Proiectul nr 565/10.06.2009 cod SMIS-CSNR 12449 intitulat: CENTRU DE BIOTEHNOLOGII PENTRU TERAPIE CELULARA SI MEDICINA REGENERATIVA PE BAZA DE CELULE STEM SI MODULATORI DE APOPTOZA (BIOREGMED)
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoles, nr. 6, sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic INCDSB Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr.296, sector 6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  060031, Romania, Tel. 021-2207780, Email:  [email protected], Fax:  021-2207695, Adresa internet (URL):  www.dbioro.eu
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.01.2011 23:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer