Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 0244333233 | 02482 | 02517 | 02534 | 02542 | 02545 | 02547 | 02550 | 02574 | 02583 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE MIERE, OUA SI LACTATE


Anunt de participare numarul 101069/02.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA A MUNICIPIULUI BUCURESTI
Adresa postala:  STR. ACADEMIEI NR. 3-5, SECTOR 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030011, Romania, Punct(e) de contact:  ELENA MARIA GHITA, Tel. 0213142315, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0213142316, Adresa internet (URL):  www.dgas.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE MIERE, OUA SI LACTATE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: LOCATIILE INDICATE IN CAIETUL DE SARCINI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE MIERE, OUA SI LACTATE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03142100-9 - Miere naturala (Rev.2)
03142500-3-Oua (Rev.2)
15500000-3-Produse lactate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 1, 819, 570.83RON
II.2.2) Optiuni
Da
CONTRACT PANA LA 31.12.2010, CU PRELUNGIRE 4 LUNI CONFORM HG 925/2006
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare in cuantum de: 3000 RON-Lot 1; 5000 RON-Lot 2; 12.000 RON-Lot 3; 10.000 RON-Lot 4 si2.000 RON-Lot5.GARANTIE DE BUNA EXECUTIE=5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL; PLATA SE VA EFECTUA IN INTERVALUL 24-31 A LUNII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIEREA GRUPULUI DE OPERATORI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, privind ne?adrarea ?prevederile art.180 din OUG 34/2006.Declaratie privind ne?adrarea ?prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice privind plata datoriilor la Bugetul consolidat ?termen de valabilitate - original sau copie legalizata.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale privind plata datoriilor la bugetul local ?termen de valabilitate – original sau copie legalizata, pentru sediu si toate punctele de lucru, filiale si sucursaleCertificat de cazier fiscal eliberat de Administratia Finantelor Publice - original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice straine - Operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca ca si-a ?eplinit obligatiile de plata a tuturor impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului-original sau copie legalizataCertificat de inregistrare – in copiePersoanele juridice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, traduse in limba romana de traducator autorizat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, ?care se va preciza foarte clar adresa de corespondenta, numere de telefon si fax, precum si cifra medie de afaceri si rezultatul exercitiilorfinanciare (profit net/pierdere) pe ultimii doi aniFormularul C.
Nivelul minim al cifrei medii de afaceri, realizata pe ultimii trei ani respectiv 2007, 2008, 2009trebuie sa fie minim: 186.702 lei - Lotul 1;271.241, 70 lei - Lotul 2; 699.926, 27 lei - Lotul 3; 526.970, 86 lei -Lotul 4 si 134.730 lei -Lotul 5.
In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, cifra de afaceri se va calcula corespunzator perioadei efective de activitate.
Bilanturi contabile din anii precedenti, respectiv 2007, 2008 si cel depus la 30.06.2009 vizate si ?egistrate de organele competente – copie legalizata.
Pentru ofertantii nerezidenti, ?cazul ?care pentru exercitiul financiar 2007, 2008 bilantul si anexele precum si situatiile la 30-06-2009 nu sunt cerute a fi ?egistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare contabila, ?otite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzori dupa caz.
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri legalizate ale documentelor solicitate mai sus.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie de livrare valabila pt.anul 2010;
Experienta similara- dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 3 ani a unui contract de furnizare de produse similare cu o valoare cel putin egala cu: 186.702 lei fara TVA pentru Lotul 1;271.241, 70 lei fara TVA pentru Lotul 2; 699.926, 27 lei fara TVA pentru Lotul 3; 526.970, 86 lei fara TVA pentru Lotul 4 si 134.730 lei fara TVA pentru Lotul 5.
Declaratie privind dotarile specifice necesare pentru indeplinirea contractului-operatorii economici sunt obligati sa faca dovada ca detin minim un mijloc de transport autorizatde catre Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor pentru transport produse de origine animala care sa fie dotata cu instalatie de refrigerare.
Dovada detinerii unui spatiu special pentru depozitare-dovada ca detin un spatiu special amenajat pentru depozitare si livrarea produselor congelate si/sau refrigerateavizat de Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor care se prezinta in copie legalizata, dotat cu camera frigorifica.Certificate de calitate sau declaratii de conformitate- operatorii economici sunt obligati sa prezinte certificate de conformitate pentru produsele ofertate.
Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatiiISO 9001:2008 – de la producator pentru toate produsele ofertate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
NATURA EXCEPTIONALA A SITUATIEI ECONOMICE
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
a)Pt.cea mai mare val.exp.sim.=100Pct; b)Pt.alta val.: PVES =(val.exp.sim.ofertant/exp.sim.cea mai mare x100;val.exp.min.solic=186.702-Lot1;271.241, 70-Lot2;699.926, 27-Lot3;526.970, 86-Lot4;134.730-Lot5.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2812/27.05.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.06.2010 00:16
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.06.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.06.2010 12:00
Locul: SEDIUL DGASMB- STR.ACADEMIEI NR.3-5, SECTOR 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OPERATORULUI ECONOMIC
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
TRIBUNALUL BUCURESTI- SECTIA DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala:  BD.UNIRII NR.37, SECTOR 3, ,Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030823, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR.STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE INCEPAND CU ZIUA URMATOARE LUARII LA CUNOSTINTA DESPRE ORICE FEL DE ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE CE LEZEAZA INTERESELE OPERATORILOR ECONOMICI
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC, LEGISLATIE
Adresa postala:  STR.ACADEMIEI NR.3-5, SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030011, Romania, Tel. 0213142315
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.05.2010 15:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer