Licitatie Publica - contract de furnizare mobilier
Anunt de participare numarul 41802/22.01.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SENATUL ROMANIEI
Adresa postala: CALEA 13 SEPTEMBRIE, NR. 1-3, CORP A1, SECTOR 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050711, Romania, Punct(e) de contact: VASILE CRIVAT, Tel.4142847, In atentia: d-lui Vasile Crivat, Email: [email protected], Fax: 4142844, Adresa internet (URL): www.senat.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de furnizare mobilier
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizarea si montarea a 5 vitrine din lemn si sticla, 3 dulapuri pentru haine si 3 dulapuri pentru documente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36121200-7 - Mobilier de birou din lemn (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
5 vitrine din lemn si sticla, 3 dulapuri pentru haine si 3 dulapuri pentru documente
Valoarea estimata fara TVA: 21RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantie de participare: 2% din valoarea estimata fara TVA;
- garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului cu TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat - bugetul Senatului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE IN CONDITIILE ART. 44 DIN OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratii privind eligibilitatea;
- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 dinordonanta;
- certificate constatatoare pentru dovedirea unei forme deinregistrare;
- dovada platii taxelor si impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratia privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani, pentru a demonstra capacitatea financiara necesara indeplinirii contractului si pentru a evalua gradul de risc privind eventualitatea neindeplinirii contractului;
- Situatia 100 privind impozitul pe profit la 31.12.2007 (sau bilantul contabil/extras la 31.12.2007), inregistrata si vizata la organul financiar competent.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- dovada implementarii unui sistem de management al calitatii conform SR EN ISO 9001-2001 sau echivalent, necesar demonstrarii capacitatii de a furniza produse de calitate superioara;
- declaratie privind principalele livrari de produse (mobilier) in ultimii 3 ani, care sa contina date despre valoarea acestora necesara pentru demonstrarea capacitatii ofertantului de a indeplini viitorul contract;
- Recomandari ( sau documente constatatoare conform art. 36¹ din HGR 925/2006)in original sau copie legalizata, de la minimum 3 beneficiari din categoria institutiilor publice sau societati comerciale reprezentative.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.02.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: LA CASIERIA SENATULUI, ZILNIC DUPA ORELE 12.00
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.02.2008 10:45
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.02.2008 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR3, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021/31 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR.5, ,Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/319 16 74, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL CONTENCIOS AL SENATULUI
Adresa postala: SEDIUL SENATULUI, CALEA 13 SEPTEMBRIE, NR.1-3, CORP A1, SECTOR 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050711, Romania, Tel.021/414 27 61, Adresa internet (URL): www.senat.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.01.2008 15:39