Licitatie Publica - contract de furnizare mobilier de birou
Anunt de participare (utilitati) numarul 30185/29.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, loc.Otopeni, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Punct(e) de contact: Oana Cornila, Tel.2041408, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 2041976, Adresa internet (URL): www.otp-airport.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
contract de furnizare mobilier de birou
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul CN AIHCB SA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
a)LotI furniz esalonata si montajul de mobilier birou in sortimentele si cu caract prevaz in CS;b)LotII furniz esalonata de canapele si fotolii pt birouri in sortimentele si cu caract prevaz in CS;c)LotIII furniz esalonata si montajul de scaune pt birouri in sortimentele si cu caract prevaz in CS;d)LotIV furniz esalonata de cuiere pt birouri in sortimentele si cu caract prevaz in CS;e)LotV furniz esalonata si montajul de mobilier birouri directoriale in sortimentele si cu caract prevaz in CS
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36121230-6 - Birouri din lemn (Rev.1)
36121000-5-Mobilier de birou (Rev.1)
36121110-9-Mese din metal (Rev.1)
36121220-3-Dulapuri din lemn (Rev.1)
36121400-9-Mobilier pentru computer (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata fara TVA: 430, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar part=LotI: 2000leil;LotII: 260lei;LotIII: 1800lei;LotIV: 100lei;LotV: 120lei-prin Scris Garant Banc sau OP.Gar.buna exec: 5% din val totala contr, fara TVA, prin retin.succesive
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere, legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
conf DA. PU si pret total sunt ferme si fixe si nu se accepta maj pe parcurs contr.Termene max livrare si montaj cf doc atrib.Plata prin OP in 15 zile lucratoare de la livrare si receptie, cf DA
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conf paragraf H1 si H2 din DA.Declaratie pe propria raspundere(Formular H1 );Certificat de atestare fiscala emis de AFP, Certificat privind impozitele si taxele locale DITL din cadrul Primariei, Certificat constator si de inmatriculare emise de ORC.Pt. persoane juridice straine documente cf. paragraf. H.1.3. din documentatie si docum. edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare cf. Paragraf H.2.2 din documentatie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform pct.H3 din DA: Autorizatie livrare, Exp.similara: 1 contract din ultimii 3 ani de produse similare celor ofertate: Lot I min. 200000 lei, Lot II min. 26000 lei, Lot III min. 170000 lei, Lot IV min. 6900 lei, Lot V min. 12000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S54-067006 din 17.03.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 60 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la caseria CN AIHCB SA, sau prin OP in contul CN AIHCB SA deschis la BRD Agentia Henri Coanda RO40BRDE12412444450;CIF RO 6222650
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.10.2007 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.10.2007 10:00
Locul: la sediul CN AIHCB SA, Administratie Aeroport
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Nu se admit oferte alternative. Oferta depusa va cuprinde in mod obligatoriu toate produsele si serviciile/lot prevazute la E.1.1 cu toate dotarile indicate in CS/lot.Nu se accepta oferte partiale pentru gama de produse si servicii solicitate/lot.Oferta va putea fi depusa pentru un singur lot sau pentru mai multe loturi.Se solicita document prin care se atesta certificarea Sistemului de Management al Calitatii cf. ISO 9001:2000 pe numele producatorului.DA se obtine de la sediul CN AIHCB SA, pe baza unei imputerniciri emise de operatorul economic interesat si a dovezii platii (suma de 60 RON sa se regaseasca in contul CN AIHCB SA la data obtinerii documentatiei, program L-J intre 08:30-14:00, V intre 08:30-12:00.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.5, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.004 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 004 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.004 021/3195180, Email: [email protected], Fax: 004 021/3191649
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN AIHCB SA - Biroul Juridic
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Tel.2041408, Fax: 2014990
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.08.2007 12:36