Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare mobilier de laborator- CO


Anunt de participare numarul 57588/03.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala: B-DUL DIMITRIE MANGERON NR.67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: Cezar Herta, Tel.0232278683/1454, In atentia: Cezar Herta, Email: [email protected], Fax: 0232233368, Adresa internet (URL): www.ce.tuiasi.ro/licitatii, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI - REGISTRATURA
Adresa postala: Bd-ul Dimitru Mangeron nr. 67 Imobil T parter, O.P. 10 - C.P. 2000, Localitatea: iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: adm patr. Iulia LIPSA, Tel.0232278683, In atentia: ing. Cezar Herta, Fax: 0232278680, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institutie de invatamant superior de stat
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare mobilier de laborator- CO
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Facultatea de Constructii si Instalatii, B-dul D. Mangeron nr 43, Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de mobilier de laborator pt spatiile de invatamant ale facultatii conform specificatiilor din caietul de sarcini (Sect III)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36151000-4 - Mese si scaune pentru scoli (Rev.1)
36121410-2-Mese pentru computer (Rev.1)
36123100-0-Mese de lucru de laborator (Rev.1)
36131100-9-Dulapuri (Rev.1)
36131200-0-Etajere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 - 684 bc; Lot 2 - 15 bc;lot 3 - 58 bc; lot4 - 54 bc; lot 5 - 56 bc; lot 6 - 54bc; lot 7 - 1 bc; lot 8 - 344 bc.
Valoarea estimata fara TVA: 177, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: lot1-429 lei; lot2- 33 lei; lot3- 163 lei; lot4- 177 lei; lot5- 161 lei; lot6- 54 lei; lot7- 3 lei; lot8- 756 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii si finantare de baza facultate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere cu lider de asociatie desemnat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1-declaratie de eligibilitate Formular 4 sectiunea IV;2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din ordonanta Formular 5 sectiunea IV;3-certificat de atestare fiscala;4-certificat fiscal privind impozitele si taxele locale; 5-certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;6-certificat constatator-Formular6-sectiunea IV
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cu cifra medie de afaceri pe ultimii 3(trei) ani si asigurarea riscului profesional, sau alte documente echivalente inregistrate de organele competente.(Fomularul 7-Sectiunea.IV)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare consta doar in prezentarea documentelor solicitate in doc. de atribuire sau documente echiv. acestora. Nu se solicita o valoare minima.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari, Formularul 8 Sectiunea IV , declaratie scrisa a ofertantului Formularul 9 Sectiunea IV. Declaratie referitoare la echip.tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, . Inf.referitoare la personal Formularul 10 Sectiunea IV. Se solicita autorizarea pentru livrarea produselor Formularul 11 Sectiunea IV
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare consta doar in prezentarea documentelor solicitate in doc. de atribuire sau documente echiv. acestora. Nu se solicita o valoare minima.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura in 2 runde succesive, respectiv in data de 20.08.2008 si 22.08.2008
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
SA CO/782/02.07.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.08.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.08.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.10.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.08.2008 10:00
Locul: Sala 0.1R, Corp R, Facultatea de Constructii si Instalatii, B-dul D. Mangeron nr 43, Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
salariati ai universitatii si delegati imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Iasi, Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ
Adresa postala: Str.Anastasie Panu, nr.25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232260600, Fax: 0232260411
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI , Oficiul Juridic, pers. contact: Cons.jr.Mirela TROIA
Adresa postala: B-dul D.Mangeron nr.67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Tel.0232278683, Fax: 0232278680, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.07.2008 13:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer