Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare, montaj si PIF ?SISTEM INTEGRAT DE SECURITATE? la sediul Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie


Anunt de participare numarul 138470/29.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PARCHETUL DE PE LANGA INALTA CURTE DE CASATIE SI JUSTITIE
Adresa postala: Bucuresti, B-dul Libertatii nr. 14, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050706, Romania, Punct(e) de contact: Radu Nicoleta, Tel. +40 213193814, Email: [email protected], Fax: +40 213193814, Adresa internet (URL): www.mpublic.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare, montaj si PIF ?SISTEM INTEGRAT DE SECURITATE?la sediul Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Parchetul de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, Bucuresti, b-dul Libertatii nr. 14, sector 5
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea, montajul si punerea in functiune a echipamentelor si utilajelor necesare realizarii unui sistem integrat de securitate la sediul Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, format din: sistem de avertizare la incendiu, sistem antiefractie, sistem supraveghere video.
Se recomanda vizitarea amplasamentului pentru ca ofertantii sa isi poata evalua si doza catmai bine forta de munca, utilajele necesare si durata de realizare a sistemelor tinand cont de structura de rezistenta si topografia imobilului.
Vizitarea amplasamentului se poate efectua in zilele de miercuri si joi din fiecare saptamana de dupa publicarea anuntului de participare, ora de intalnire 10, 00 intrarea B, secundara din spatele imobilului.
Ofertantii vor anunta intentia de participareprintr-o cerere scrisa, formular acces, transmisa la Fax: 021.319.38.14 in zilele de luni si marti din saptamana respectiva.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32323500-8 - Sistem video de supraveghere (Rev.2)
31625200-5-Sisteme de alarma de incendiu (Rev.2)
31625300-6-Sisteme de alarma antiefractie (Rev.2)
45233292-2-Instalare de dispozitive de securitate (Rev.2)
80610000-3-Formare profesionala si simulare in domeniul echipamentelor de securitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
II.2.1) Cantitatea totala a lucrarilor ce urmeaza a fi executate vor fi in conformitate cu proiectul nr. 2095/2011, revizuit, intocmit de SC Avitech CO SRL Bucuresti, a caietului de sarcini, a memoriului tehnic pe specialitati, a listelor de cantitati, a listelor de echipamente si a fiselor utilajelor pentru realizarea unui sistem integrat de securitate la sediul Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, format din: sistem de avertizare la incendiu, sistem antiefractie, sistem supraveghere video
Valoarea estimata fara TVA: 2, 455, 940RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare estede 45.000 lei.Forma de constituire a garantiei de participare este inconformitate cu prevederileart. 86 din HG nr. 925/2006.In cazul depunerii unei contestatii la CNSC si a aplicarii prevederilor art.278 ind.1 din OUG34/2006 cuantumul sumei retinute este de 6.235, 94 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor conform invitatiei de participare.In cazul prezentarii garantiei de participare sub forma de instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari se va prezenta in original Formularul 3 completat.Contul in care se poate face constituirea garantiei prin virament bancar este RO51TREZ7005005XXX000216 Parchetul de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, CUI 4364748, deschis la ATCPMB.Atentie: IMM-urile participante la procedura vor prezenta toate obligatiile specificate in prezenta Fisa de Date a Achizitie, la fel cu ceilalti ofertanti care nu intra in aceasta categorie, (garantia de participare, cifra de afaceri, garantia de buna executie) deoarece PARCHETUL DE PE LANGA INALTA CURTE DE CASATIE SI JUSTITIE, este institutie care face parte din administrarea judecatoreasca reglementata prin Constitutia Romaniei, capitolul VI al Titlului III, sectiunea a 2-a, art.131 si in consecinta nu ise aplica prevederile Legii 346/2004, intrucat institutiile obligate sa respecte prevederile art.16, alin (1) din Legea nr.346/2004 sunt institutiile prevazute in Constitutia Romaniei in cadrul Titlului III, Capitolul V, sectiunile 1 si 2. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului fara TVA, conf art.89, alin.2, din HG 925/2006Modul de constituire a garantiei de buna executie este in conformitate cu art. 90 dinHG 925/2006 : -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2) - (4) din HG nr. 925/2006 se aplica in mod corespunzator. Se va completa si se va prezenta inoriginal, de catre ofertantul ce va fi declarat castigator al procedurii, la semnarea contractului, Formularul 33
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata la notariat din care sa rezulte partea din contract pe care o executa fiecare asociat precum si stabilirea altor clauze intre asociati. se va completanumai Formular 15
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala a candidatului sau ofertantului:
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Art. 180- Se solicita prezentarea:
Completare Formular 4 pentru neincadrarea in prevederile art. 180 care va trebui prezentata si de eventualii asociatisau tertul sustinator, daca este cazul.Prezentarea cazierului judiciar sau a certificatelor echivalente emise de autoritatile judecatoresti din tara din care provine ofertantul, pentru administratorul/ administratorii legali ai firmei ofertante.2. Art. 181- Se solicita prezentarea: CompletareFormular 5pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Imputernicire pentru persoana care semneaza declaratia in cazul in care nu este persoana imputernicita sa reprezinte firma / sucursalaPoate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, respectiv nu este eligibil, orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Vor completa Formularul 5eventualii asociati sau tertul sustinator pentru situatia economico-financiara sau capacitatea tehnica si/sau profesionala.3. Sesolicita prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta?- completare Formular 64. Sesolicita prezentarea ?Declaratiei privind calitatea de ofertant?- completare Formular 75. Sesolicita prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? completare Formular 8 carese va prezenta atat de catre ofertantii asociati, subcontractanti, cat si de tertul sustinator, dupa caz. Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, autoritatea contractanta a nominalizat in anexa la Formularul 8, toate persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire).6. Se solicita prezentarea: Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25luniianterioare datei limite de depunere a ofertei, conform prevederi Legea nr. 571/2003 privind codul fiscal. Certificatul trebuie sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, cu respectarea art 9 alin 1 din Ordin ANRMAP 509/2011
Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile ale lunii anterioare datei limite de depunere a ofertei, conform prevederi Legea nr. 571/2003 privind codul fiscal.
Orice alte formulare tip ? eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident;Nota: Ofertantii pot ridica certificatele si pot obtine informatii cu privire la impozite si taxe locale de la Primariile si Administratiile Financiare de care tin sau eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident;
La solicitarea Autoritarii contractante, Ofertantul va fi in masura sa prezinte Certificate constatatoare in original.
? (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare si documentele cerute).
? Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: 1. Se solicita prezentarea Certificatului constatator (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?) emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati din categoria celor care fac obiectul prezentei achizitii si certificatul constatator (Inclusiv si in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documentele cerute).Potrivit art. 74 din HG 301/11.04.2012 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, ofertantii ? societatile specializate in sisteme de alarmare impotriva efractiei trebuie sa aiba: - inscrise ca obiect de activitate unul sau mai multe dintre urmatoarele coduri CAEN: 4321; 7112 sau 8020- copie licenta acordata de Inspectoratul General al Politiei Romane pentru:
? sediu inregistrat si autorizat pentru organizarea administrativa si coordonarea operativa a personalului angajat? dreptul dobanditde a presta serviciile prevazute de Legea 333/2003Se solicita prezentarea:
- copie licenta acordata de Inspectoratul General al Politiei Romane- DIRECTIA POLITIEI DE ORDINE PUBLICA in conformitate cu Legea nr. 333/2003 pentru societate
- copie a atestatului MAI ? INSPECTORATUL GENERAL PENTRU SITUATII DE URGENTA / Centrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila.
- prezentarea dovezii constituirii/actualizarii garantiei financiare pentru producatorii de echipamente electrice si electronice conform prevederilor Ordinului nr. 1.441/2011 art. 2 coroborat cu art. 8din HG nr. 1037/2010
- prezentare numarului de inregistrare din registrul producatorilor si importatorilor de echipamente electrice si electronice de la Ministerul Mediului si Padurilor/A.N.P.M., conform prevederilor HGR nr. 1037/13.10.2010, art. 12 alin(2), (8, (9) si Anexa 1A.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatatorin original/copie legalizata (in cazul in care acesta a prezentat doar copie conform cu originalul in documentele de calificare), pentru verificarea conformitatii cu documentul depus la oferta2. Pentrupersoane juridice straine se solicita prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana) care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil la data limita de depunere a ofertelor.Nota:
? Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra de afaceri-Cerinta de calificare
Media cifrei de afaceri globale a ofertantului, pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011(operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa fie mai mare sau egala cu4.500.000 lei(fara TVA), care reprezinta o cifra mai mica decat valoarea estimata a contractuluimultiplicata cu 2.
Valorile vor fi exprimate in euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv. respectiv:
-curs mediu leu/euro de 4, 2379 lei/euro pentru anul 2011
-curs mediu leu/euro de 4, 2099 lei/euro pentru anul 2010
-curs mediu leu/euro de 4, 2373 lei/euro pentru anul 2009
Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si vor specifica ratele utilizate in oferta depusa.2. Prezentare Bilant contabil intocmit la31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente.-Cerinta de calificare
Nota:
Daca o asociere de operaori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul in care pentru exercitiul financiar 2011, bilantul si anexele nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, sau de cenzorii societatii dupa caz, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor - persoane juridice romane si persoane juridice straine - prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.
Potrivit prevederilor art.186 alin 1) din OUG nr. 34/2006 Capacitatea economica si financiara a ofertantului/ candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.(2) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate - completare Formular 10.
Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art. 181 lit. a), c ^1)si d) din OUG nr. 34/2006 si a cerintelor Legii 279/2011 pentru modificarea si completarea OUG nr. 34/2006.(3) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara-Cerinta de calificare
Fisa de informatii privind experienta similara pentrucontracte similare livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani -prezentare lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari cf.prev.art.188 al.(1) lit.adin OUG 34/2006
Informatii privindcapacitatea tehnica ? Prezentarea a cel putin 1 contract sau a maxim 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala sau mai marecu 2.000.000 lei (fara TVA) si al caror obiect a fost furnizarea si montajul unor sisteme similare.
Nota:
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.? In cazul in care exista mai multi terti sustinatori, aceasta cerinta va fi indeplinita in intregime de catre un singur tert sustinator? Se va permite si prezentarea de copii dupa informatiile relevante din contractul respectiv in indeplinirea contractului respectiv.
? Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE in cazul ofertantilor care prezinta contracte incheiate in alta moneda decatlei si se vor specifica ratele de schimb utilizate.
? Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.
2. Utilaje
Declaratie cu privire la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari aflate prin care atesta detinerea in dotare proprie, inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie.
3. PersonalDeclaratie cu privire la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniOfertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractului:
- 1 manager de proiect in domeniul realizarii sistemelor de securitate
- 2 ingineri de sistem cu experienta pe o pozitie similara in minim un contract similar
- 3 specialisti punere in functiune
- 1 specialist instruire
? Se permite, pe langa prezentarea de contracte de colaborare cu persoanele de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, si prezentarea de angajamente.
? Se permite si prezentarea unui angajament ? si doar daca este declarat castigator operatorul va incheia contract/contracte individuale de munca cu expertul/expertii propusi.
? Nu se solicita experienta specifica pentru responsabilii RTE si CQ (odata numiti acestia isi pot exercita activitatea).
? Nu se solicita prezentarea unui certificat de manager de proiect pentru demonstrarea experientei managerului de proiect, intrucat atributiile lui pentru o experienta de 5 ani in managementul proiectelor sunt aceleasi indiferent daca a fost sau nu certificat ca manager de proiect. (se va demonstra prin CV)
4. Informatiiprivind subcontractantiiPrezentarea listei cuprinzand asociatii / subcontractantii si specializarea acestora, daca este cazul.
Potrivit prevederilor art.190 alin 1) din OUG nr. 34/2006 Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.(2) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate ? completare Formular 16, 17 si 18.
Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art. 181 lit. a), c ^1)si d) din OUG nr. 34/2006 si a cerintelor Legii 279/2011 pentru modificarea si completarea OUG nr. 34/2006.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2).
In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unor cerinte minime de calificare cum ar fi experienta similara reflectata prin prezentarea unor liste de lucrari executate intr-o perioada anterioara sau indeplinirea unui nivel minim al cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului de achizitie publica, angajamentul ferm prezentat de ofertant/candidat trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa in conformitate cu prevederile art. 11.1 din HG nr. 925/2006
Sustinatorul raspunde pentru prejudiciile cauzate autoritatii contractante ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, aceasta din urma avand posibilitatea de actiune directa impotriva sustinatorului.Angajamentul ferm prezentat de ofertantul castigator face parte integranta din contractul de achizitie publica.
Standarde de asigurare a calitatiiSistemul de management al calitatii Certificat SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul aferent obiectului contractului In cazul unei asocieri prezentarea certificatelor este obligatorie pentru fiecare membru al asocieriiStandarde de asigurare a protectiei mediului
Sistemul de management de mediu Certificat SR ENISO 14001:2005 sau echivalent in domeniul aferent obiectului contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
75%
75
Descriere: Pentru factorul de evaluare Pv = valoarea ofertei fara TVAOfertadeclarata admisibila cu cea mai mica valoare fara TVA va primi punctajul maxim al factorului de evaluare, respectiv 75 p.Celelalte oferte dintre cele admisibile cu valori mai mari vor obtine punctajul acestui factor de evaluare prin raportare la oferta cu valoarea minima, respectiv: Pv oferta = (Valoare oferta minima / Valoare oferta) x 75 p.
2.
termenul defurnizare, montaj si punere in folosinta a sistemului integrat
15%
15
Descriere: Pentru factorul de evaluare Pt = termenul de furnizare si montaj al sistemelor Se defineste ca durata minima acceptata, sub care oricare oferta va fi declarata neconforma, durata de 30 de zile lucratoare. Oferta cu durata cea mai mica de executie (dar mai mare sau egala cu 30 de zile lucratoare) primeste punctajul maxim de 15 puncte. Orice alta oferta primeste punctajul dupa formula: Pt oferta = [Termen oferta minim (zile) / Termen oferta (zile)] x 15 p.
3.
termenul de garantie de buna executie a functionarii sistemului integrat de securitate
10%
10
Descriere: Pentru factorul de evaluare Pg = termenul de garantie de buna executie a functionarii sistemului integrat de securitate. Se defineste ca perioada de garantie minima de buna executie solicitata de autoritatea contractanta, perioada de 2 ani de la semnarea procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor. Oricare oferta care are o garantie de buna executie mai mica de 2 ani va fi declarata neconforma.Ofertele admisibile, cu termene de garantie de buna executie a functionarii sistemului integrat de securitate mai mari de 2 ani, vor obtine punctajul prin raportare la termenul maxim de garantie oferit, respectiv: Pg oferta = [Termen de garantie oferta(ani) / [Termen garantie maximoferta(ani)] x 10 p.
Punctaj maxim componenta tehnica: 25
Pondere componenta tehnica: 25 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2095
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.10.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.10.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.10.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata dupa evaluare caexista clasate pe primul loc mai multe oferte cu preturi egale, autoritatea contractanta va solicita incarcarea in SEAP de documente care contin noi preturi de catre operatorii economici aflati in aceasta situatie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailorde atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic alParchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie
Adresa postala: B-dul Libertatii nr. 14, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050706, Romania, Tel. +40 0213193913, Email: [email protected], Fax: +40 0213193913
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.08.2012 12:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer