Licitatie Publica - Contract de furnizare, montare si punere in functiune echipamente de scanare a bagajelor
Anunt de participare (utilitati) numarul 143809/23.05.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AEROPORTUL SIBIU R.A.
Adresa postala: str. Sos. Alba Iulia, nr. 73, jud. Sibiu, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550052, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Contracte, achizitii publice si investitii, Tel. +40 269253135, In atentia: Nistor Maria, Email: [email protected], Fax: +40 269253131, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract de furnizare, montare si punere in functiune echipamente de scanare a bagajelor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul RA Aeroportul International Sibiu, jud. Sibiu, str. Sos. Alba Iulia, nr. 73
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea, montarea si punerea in functiune a unor echipamente de scanare a bagajelor de mana ce pot realiza detectia explozibililor solizi, lichizi si sub forma de aerosoli si gaze.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38581000-1 - Echipament de scanare a bagajelor (Rev.2)
50610000-4-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de securitate (Rev.2)
51220000-0-Servicii de instalare de echipament de control (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor achizitiona:
- 6 buc. Echipament X-ray pentru scanare lichide (LAG) - sisteme detectare explozibili lichizi
- 4 buc. Echipament pentru scanarea individuala a containerelor
Valoarea estimata fara TVA: 9, 890, 920RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
68 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de la bugetul local si fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie privind eligibilitatea
2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
3)Certificat de atestare fiscala
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social din care sa reiese situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara datei depunerii ofertelor (original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?).
4)Certificat de taxe si impozite locale
Certificat de taxe si impozite locale din care sa reiese situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara datei depunerii ofertelor (original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?).
5)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.
6)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹
Nota: Persoanele cu functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt:
Director General: SAVA Augustin
Director Operational: VELICU Gheorghe
Director Economic: CETEAN Mariana
Director Comercial: IVANCEA Iulia-Cristina
Sef Serviciu Comercial: CIUCUR Mirela
Sef Serviciu Financiar contabilitate: AXENTE Viorica
Sef Serviciu Securitate aeroportuara si informatii clasificate: VIZITIU Vlad
Jurist consult: MARIANA Florescu
Sef Birou Contracte, achizitii publice si investitii: NISTOR Maria
Nota : in cazul in care oferta este prezentata in asociere de mai multi operatori economici, documentele solicitate trebuie prezentate de fiecare operator economic in parte.
Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire ofertantul care se afla intr-unul dintre urmatoarele cazuri:
a) a fost condamnat, in ultimii 5 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau spalare de bani;
b) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din Romania sau din tara in care este stabilit;
d) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
e) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
f) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie;g) se afla in una din situatiile de natura sa determine aparitia conflictului de interese, in sensul art. 69¹ din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, asa cum sunt acestea definite la art. 1 din Ordinul nr. 170/2012. 1) Autorizare CNCAN (Centrul National de Control al Activitatii Nucleare) a ofertantului care permite indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare si activitati conexe instalare-montare, punere in functiune si activitati de intretinere/reparatii raportat la echipamentul ofertat.
2) Pentru persoanele fizice/juridice romane
Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC. (original sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?)
Pentru persoanele fizice/juridice straine
Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in tara in care este rezitent (original sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?). (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)
Nota : in cazul in care oferta este prezentata in asociere de mai multi operatori economici, documentele solicitate la punctul 2) trebuie prezentate de fiecare operator economic in parte.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Modalitatea de indeplinire
Nu se solicita valori minime.
2.Bilantul contabil la 31.12.2011 vizat de autoritatile competente, sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul; se va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea.
Modalitatea de indeplinire
Bilantul contabil la 31.12.2011 (copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista a pricipalelor produse livrate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari.
Modalitatea de indeplinire
2. Experienta similara.
Se va depune in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? minim un certficat/document emis sau contrasemnat de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte furnizarea de echipamente de scanare a bagajelor.
Modalitatea de indeplinire
1. Ofertantul trebuie sa detina sistem de management al calitatii certificat conform EN ISO 9001 (sau echivalent). Se va depune documentul (certificatul), prin care se atesta certificarea sistemului de management al calitatii (pentru activitatile de tipul celor ce fac obiectul prezentului contract), conform EN ISO 9001 (sau echivalent) pe numele ofertantului - in copie, ?conform cu originalul?
Modalitatea de indeplinire
Documentul (certificatul), prin care se atesta certificarea sistemului de management al calitatii (pentru activitati de tipul celor ce fac obiectul prezentului contract), conform EN ISO 9001 (sau echivalent) pe numele ofertantului - in copie, ?conform cu originalul?
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1.Nr.de runde ale LE: 1 (una);2.LE va incepe nu mai devreme de 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei la adresa de posta electronica (e-mail) inregistrata in sistem ca adresa de contact;3.Durata unei runde: 1 (una) zi, respectiv 24 ore;4.Pretul ofertei va fi singurul criteriu care face obiectul LE;5.Limita valorii pana la care pretul poate fi imbunatatit este 85% din valoarea estimata a contractului;6.In vederea participarii la LE, operatorii economici trebiue sa fie inregistrati in SEAP, conf. art. 6, alin. (1) din HG 1660/2006. Conform art. 38, alin. (4) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, refuzul unui operator economic de a se inregistra in SEAP in scopul participarii la faza finala de licitatie electronica este asimilat cu retragerea ofertei, in aceasta situatie, autoritatea contractanta avand dreptul de a retine garantia de participare a acestuia.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.06.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.07.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 02.10.2013
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.07.2013 10:00
Locul: Sediul RA Aeroportul International Sibiu, jud. Sibiu, str. Sos. Alba-Iulia, nr. 73
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
g) L. nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare;h) OUG nr. 195/2005 privind protectia mediului cu modificarile si completarile ulterioare;i) L. 265/2006 pentru aprobarea OUG nr. 195/2005 privind protectia mediului cu modificarile si completarile ulterioare;j) L. nr. 111 din 10 octombrie 1996 privind desfasurarea in siguranta a activitatii nucleare;k) Alte prevederi legale aplicabile obiectului contractului.In cazul in care, pe primul loc se claseaza doua sau mai multe oferte care au un pret egal, autoritatea contractanta va solicita reofertarea pretului de catre ofertantii care au depus aceste oferte. Noile oferte de pret se vor depune in plicuri sigilate, conform indicatiilor date de AC in acel moment.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al RA Aeroportul International Sibiu
Adresa postala: str. Sos. Alba-Iulia, nr. 73, jud. Sibiu, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550052, Romania, Tel. +40 269253135, Email: [email protected], Fax: +40 269253131
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.05.2013 09:53