Licitatie Publica - Contract de furnizare motorina
Anunt de participare numarul 66083/11.10.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONALA A REZERVELOR DE STAT
Adresa postala: B.DUL LIBERTATII NR. 12A SECTOR 5 BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040129, Romania, Punct(e) de contact: Stanculescu Alexandra, Cosoroaba Cristian, Tel.0213114216, Email: [email protected], Fax: 0213114210, 0213114203, Adresa internet (URL): www.anrs.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare motorina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: FCA depozitele asigurate de furnizor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Motorina conform SR EN 590, max. 0, 005% sulf, tip II (iarna), temperatura limita de filtrabilitate max. -10 grade celsius (clasele D, E sau F), fara continut de biodiesel.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea de produs ce face obiectul achizitiei conform Documentatie de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 132, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Livrarea cantitatii de produs se face esalonat pana la 19.12.2008.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 18.11.2008 pana la 19.12.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 2.640.000 RON. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 45 zile;Garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare: Bugetul de Stat;Modalitate de plata: Ordin de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Cantit.de prod. achizitionata va fi pastrata la depozitele asigurate de furnizor pe baza de contract de depozit custodie, pe durata de existenta a stocului.Conf. art.8, alin.(2) din OUG nr.54/2002, chelt. pt. mentinerea stoc min. aflate in custodie la persoane juridice, revin in sarcina acestora
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala a ofertantului:
1)Declaratia privind eligibilitate;2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 si Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit (formulare tip eliberate de autoritatile competente), cu valabilitate la data depunerii ofertei.
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare):
Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului;
Persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate ce face obiectul contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta de calificare: cifra de afaceri medie anuala, pe ultimii 3 ani, in domeniul de activitate ce face obiectul contractului, de minim 395.000.000lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produs in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie privind principalele livrari de produs efectuate in ultimii 3 ani, completata conform Formular nr.3
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S39-053695 din 26.02.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.10.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.11.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.11.2008 11:00
Locul: La sediul Administratiei Nationale a Rezervelor de Stat, B-dul Libertatii nr. 12A, sect. 5, Bucurest
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4(021)3104641, Fax: +4(021)3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos. Oltenitei, nr. 70-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.+4(021)3321240, Fax: +4(021)3323377, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Nationala a Rezervelor de Stat-Compartiment juridic
Adresa postala: B-dul libertatii nr. 12A, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040129, Romania, Tel.+4(021)3114213
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.10.2008 08:50