Licitatie Publica - Contract de furnizare motorina
Anunt de participare numarul 35640/12.10.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONALA A REZERVELOR DE STAT
Adresa postala: B.DUL LIBERTATII NR. 12A SECTOR 5 BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040129, Romania, Punct(e) de contact: Stanculescu Alexandra, Cosoroaba Cristian, Tel.3114216, Email: [email protected], Fax: 3114203, 3114210, Adresa internet (URL): www.anrs.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare motorina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: FCA furnizor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Motorina conform SR EN 590, max. 0, 005% sulf, tip II (iarna), temperatura limita de filtrabilitate max. -10 grade Celsius (clasele D, E sau F).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
23121200-3 - Motorina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea de produs ce face obiectul achizitiei, conform Documentatie de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 97, 478, 991RON
II.2.2) Optiuni
Da
Livrarea cantitatii de produs se face esalonat pana la 14.12.2007.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 27.11.2007 pana la 21.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 1.949.000 RON. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile.Garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare: Bugetul de Stat, Modalitate de plata: Ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Cantit. de produs ce face obiectul achizitiei va fi pastrata la furnizor pe baza de contract de depozit custodie, pe durata de existenta a stocului.In conf.cu prev. art.8, alin.(2)din OUG 54/2002, chelt. pt. mentinerea stoc min. aflate in custodie la persoane juridice, revin in sarcina acestora.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie privind eligibilitatea, 2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 si Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare(formulare tip eliberate de autoritatile competente), pana la 30.09.2007.
Capactatea de exercitare a activitatii profesionale(inregistrare):
Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului,
Persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerintade calificare: cifra de afaceri medie anuala, pe ultimii 3 ani, in domeniul de activitate ce face obiectul contractului, de minim 300.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie privindprincipalele livrari de produs efectuatein ultimii 3 ani, completata conform Formular nr.3
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S19-022077 din 27.01.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.11.2007 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.11.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.11.2007 11:00
Locul: La sediul Administratiei Nationale a Rezervelor de Stat, B-dul Libertatii nr. 12A, sect. 5, Bucurest
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantului
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se poate obtine, in baza unei solicitari scrise, de la sediul Administratiei Nationale a Rezervelor de Stat, B-dul Libertatii nr. 12A, sect. 5 Bucuresti sau prin fax/e-mail.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4(021)310.46.41, Fax: +4(021)310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos. Oltenitei, nr. 70-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.+4(021)3321240, Fax: +4(021)3323377, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Nationala a Rezervelor de Stat- Compartiment juridic
Adresa postala: B-dul Libertatii nr. 12A, sect. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040129, Romania, Tel.021/3114213, Fax: 021/311.42.10
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.10.2007 11:38