Licitatie Publica - Contract de furnizare motorina (combustibil lichid pentru incalzire si preparare apa calda)
Anunt de participare numarul 22369/05.07.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Internelor si Reformei Administrative- Directia Generala Management Logistic si Administrativ
Adresa postala: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Dumitru Iuliana, Tel.3156468, Email: [email protected], Fax: 3132761, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare motorina (combustibil lichid pentru incalzire si preparare apa calda)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Directia Generala Management Logistic si Administrativ Lot I - Izvorani - Snagov- Bradet - jud Arges
Lot II Neptun-jud onstanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contract de furnizare motorina (combustibil lichid pentru incalzire si preparare apa calda menejera)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
23121200-3 - Motorina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot I locatia Izvorani - Snagov - 15.000 Kg; locatia Bradet jud Arges - 30.000 kg
Lot II locatia Neptun - jud Constanta - 2.000 kg
Valoarea estimata fara TVA: 173.53RON
II.2.2) Optiuni
Da
Suplimentarea cantitatilor pentru primele 3 luni ale anului 2008 cu pana la 12.000 kg
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.10.2007 pana la 31.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare - Lotul I - 2.470 lei si Lotul II - 123 leiGarantia de buna executie reprezinta 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat si din venituri proprii. Plata se va efectua cu ordin de plata prin Trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Nu se solicita legalizarea din punct de vedere formal al asocierii grupului de operatori economici
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea Formular 12A, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 Formular 12B, Certificat de plata a impozitelor si taxelor eliberat de M.F. - D.G.F.P.C.F.S.(sau din teritoriu) din care rezulta ca ofertantul nu are debite la 30.06.2007, Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale din care rezulta ca ofertantul nu are debite la 30.06.200 (in original sau copie legalizata), Certificat care sa ateste introducerea sistemului de management al calitatii, conform standardului EN ISO 9001, Certificat constatatorsi certficat de inregistrare de la Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2006, inregistrat si vizat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.08.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: depunerea de numerar la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2007 11:00
Locul: MIRA DGMLAstr.Eforie nr.3 sector 5 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicire scrisa din partea operatorilor economici pentru persoanele desemnate sa asiste la deschiderea ofertelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3104641, Email: [email protected], Fax: 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Internelor si Reformei Administrative Directia Generala Management Logistic si Administrativ
Adresa postala: str.Eforie nr.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Tel.3156468, Email: iuliana.mai [email protected], Fax: 3132761
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.07.2007 10:46