Licitatie Publica - Contract de furnizare motorina euro 5
Anunt de participare numarul 142362/06.03.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. URBAN SERV S.A.
Adresa postala: str. 1Decembrie nr.19, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710244, Romania, Punct(e) de contact: Elena Leonte, Tel. +40 0755084634, Email: [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala cu capital integral de?inut de o autoritate contractanta
Activitate (activitati)
Altele: colectare deseuri nepericuloase
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare motorina euro 5
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Baza Auto a S.C. URBAN SERV S.A. Botosani, b-ul M.Eminescu nr. 191.
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii il constituie achizitia de motorina euro 5 destinata alimentarii mijloacelor auto din dotarea societatii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Motorina euro 5 :240.000 litri
Valoarea estimata fara TVA: 1, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
24000 lei , pentru IMM-uri 12000 lei . Se constituie conform art.86 din HG 925/2006.Ofertantii care se prezinta la procedura in calitate de IMM vor prezenta documente care dovedesc incadrarea in categoria IMM(cf Legii 346/2004, anexa 1, 2).Valabilitatea garantie: 60 zile de la data limita de depunere a documentelor. Ofertele care nu au dovada platii garantiei de participare vor fi respinse, cf art 33din HG 925/2006. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia conform art. 87 din HG.925/2006.Garantia constituita de ofertantul castigator se returneaza acestuia in 3 zile de la data constituirii garantiei de buna executie.Garantia constituita de ofertantii necastigatori se returneaza dupa semnarea contractului de achizitie, dar nu mai tarziu de 3 zile de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.In cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei prin virament bancar, acesta se va face in contul RO63TREZ1165069XXX000513 deschis la Trezoreria Boto?ani.Pentru operatorii economici straini garantia se poate constitui si in euro sau alta valuta la un curs BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu cinci zile . Garantia de participare se va depune scanata in SEAP si se va transmitein original la sediul autoritatii contractante pana la data limita pentru depunerea ofertelor.In conformitate cu art. 278^1 in cazul inregistrarii unei contestatiisi CNSC respinge contestatia, autoritatea contractantava retine contestatorului 4980 lei. Pentru operatorii care vor constitui GP in valuta se va lua in calcul echivalenta leu/alta valuta la data publicarii anuntului de participare. In conformitate cu prevederea art.89 alin.(2) din HG nr.925/2006.2% din valoarea fara TVA a contractului.Se constituie prin numerar sau prin instrument de garantare care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin 2-4 din HG nr. 925/2006 se aplica in mod corespunzator.Garantia se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.Ofertantul invitat de catreautoritatea contractanta sa incheie contractul de achizitie publica are obligatia de a constitui garantia de buna executie, ce se va exprima in lei sub forma de scrisoare de garantie bancara precum si alte instrumente de garantare emise in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari in favoarea autoritatii contractante dar nu mai tarziu de cinci zile lucratoare de la semnarea contractului de achizitie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare: fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in art. 180 din OUG 34/2006 ? formular 2. Incadrarea in situatia prevazuta la art 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2.Declaratie pe proprie raspundere, privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 ? formular 3. Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 in OUG34/2006 da dreptul autoritatii contractante sa excluda ofertantul respectiv din procedura de atribuire a contractului.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - se va completa formularul 4. Obligatia ofertantului de a prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.4. Declaratie pe propria raspundere privind respectarea prevederilor art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 - se va completa formularul 5.In cazul in care ofertantul se incadreaza in oricare din situatiile prevazute in art.69^1 din O.U.G. 34/ 2006, oferta acestuia va fi respinsa ca inacceptabila.
5. Certificat de atestare fiscala eliberat de A.N.A.F., din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Acest document se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.
6. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale, din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Acest document se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : ing.Simion Drelciuc, ing. Constantin Liviu Toma, ec. Camelia Suster, ing. Viorel Negru, ing. Elena Leonte, ing. Angela Monacu, sing. Angelica Dieaciuc, cons.jr. Iuliana Gheorghiu, cons.jr.Diana Elena Ghinet, cons.jr. Petru Albert Tanasa, ec. Silvia Stoleru, ing. Liliana Mirita, Nicolina Chirila, Ioan Sergiu Burlacu, Iulian Gabriel Apotrosoaei, Ion Sorici, Mioara Paula Jurgiu. 1.Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin: 1, 200, 000.00 lei(2012, 2011, 2010)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa formularul 6.Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNRaferent fiecarui an in parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Listaprincipalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani
Certificare SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
formular 7.Nota: oferantul va prezenta copii de pe procesul-verbal/procesele-verbale de receptie partiala/finala de la beneficiar din care sa reiasa ca au fost furnizate, pana la data limita de depunere a ofertelor, produse similare.Se va prezenta certificatul ISO 9001:2008 sau echivalentul acestuia, la ofertant, in copie certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de ofertant. Certificatul prezentat trebuie sa fie in termen de valabilitate la data limita pentru depunerea ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.04.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.04.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.04.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale: Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute de art.256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al S.C. URBAN SERV S.A.
Adresa postala: str. 1Decembrie nr.19, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710244, Romania, Tel. +40 231517912, Fax: +40 231531662
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.03.2013 16:32