Licitatie Publica - contract de furnizare motorina Euro 5 neaccizata
Anunt de participare numarul 136233/06.06.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU GEOLOGIE SI GEOECOLOGIE MARINAGEOECOMAR
Adresa postala: Str. Dimitrie Onciu nr.23-25, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 024053, Romania, Punct(e) de contact: Stefan Florescu, Tel. +40 212522594, In atentia: Stefan Florescu, Email: [email protected], Fax: +40 212522594, Adresa internet (URL): www.geoecomar.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institut national de cercetare-dezvoltare
Activitate (activitati)
Altele: cercetare-dezvoltare in alte stiinte naturale si ingineresti
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de furnizare motorina Euro 5 neaccizata
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Port Caonstanta, Dana 15
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitia de motorina Euro 5 pentru navele aflate in dotarea institutului (Mare Nigrum si Istros)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
800 tone
Valoarea estimata fara TVA: 3, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 64000 RONModul de constituire a garantiei pentru participarea la procedura : instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se va depune in original, pentru o perioada de 30 de zile de la termenul limita primirea ofertelor.Garantia de participare constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantii castigatori, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile art. 87 din H.G. nr.925/2006.In situatia in care operatorul economic depune contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine, in conformitate cu prevederile art.2781 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, operatorului economic in cauza, din garantia de participare suma de 6980 RON.In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta va returna contestatorului suma retinuta din garanta de participare, in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii instantei de judecata. Garantia de buna executie este de 5% din pretul contractului, fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si care devine anexa la contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat / Ministerul Educa?iei, Cercetarii, Tineretului si si Sportului / Autoritatea Nationala pentru Cercetare Stiintifica
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrative-teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social din care sa reiasa obligatiile exigibile din luna anterioara depunerii ofertei. Documentul va fi prezentat in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
2. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social din care sa reiasa obligatiile exigibile din luna anterioara depunerii ofertei. Documentul va fi prezentat in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile previzute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr.6)4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr.7)5. Certificat de participare cu oferta independenta (Formular nr.10)
6. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006 (Formular nr.11)
Informatii privind persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante:
1. Gheorghe Oaie ? Director general
2. Ana Olteanu ? Director Economic
3. Stefan Florescu ? Director Departament Exploatare, Intretinere Nave de Cercetare4. Aurica Spirache ? Birou Investitii si Achizitii Publice
In situatia in care, din documentele solicitate reiese faptul ca ofertantul nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, atunci se va considera ca aceasta cerinta nu este indeplinita.Ofertantii care au datorii reesalonate nu indeplinesc aceasta cerinta de calificare.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Documentele vor fi prezentate in limba romana. Pentru documentele care sunt emise in alta limba decat limba romana, acestea vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din raza teritoriala unde are sediul operatorul economic cu mentiuni privind obiectul de activitate, falimentul, condamnari, amenzi, abuz de incredere, fals, abateri, valabil la data deschiderii ofertelor, in original sau sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activittaii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica.
Documentele vor fi prezentate in limba romana. Pentru documentele care sunt emise in alta limba decat limba romana, acestea vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.Persoanele de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt:
1. Gheorghe Oaie ? Director General
2. Stefan Florescu ? Director Departament Exploatare, Intretinere Nave de Cercetare3. Ana Olteanu ? Director economic
4. Aurica Spirache ? Birou Investitii si Achizitii Publice
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Bilantul contabil la 31.12.2010 sau 31.12.2011, dupa caz, vizat si inregistrat de organele competente(b) Balanta de verificare la data de 31.03.2012
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani(cei trei ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2012 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.07.2012 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.07.2012 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante: Bucuresti, str. Dimitrie Onciu nr.23-25, sector 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, experti cooptati, cate un reprezentant al ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Acordul de asociere va mentiona ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele asocierii pentru indeplinirea contractului.In cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, asocierea se va legaliza si se va prezenta autoritatii contractante inainte de data semnarii contractuluiCapacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana.In cazul ofertantilor clasati pe locul I, departajarea ofertelor cu pret egal se va face prin solicitarea de catre autoritatea contractanta a reofertarii in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art.256 indice 2 din OUG nr.34/2006:
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic
Adresa postala: str. Dimitrie Onciu nr.23-25, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 024053, Romania, Tel. +40 212525512, Email: [email protected], Fax: +40 212522594, Adresa internet (URL): www.geoecomar.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.06.2012 09:34