Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract de furnizare o autospeciala cu aparatura conventionala cu raze X pentru controlul de securitate


Anunt de participare (utilitati) numarul 40516/11.12.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, loc.Otopeni, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Punct(e) de contact: Oana Cornila, Tel.2041408, Fax: 2014990, Adresa internet (URL): www.otp-airport.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
contract de furnizare o autospeciala cu aparatura conventionala cu raze X pentru controlul de securitate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul Companiei Nationale Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare: o autospeciala cu aparatura conventionala cu raze X pentru controlul de securitate, un program informatic de pregatire, antrenare si testare a operatorilor, conform cerintelor din Caietul de Sarcini; servicii de instalare si de scolarizare personal desemnat de C.N.A.I.H.C.B.S.A, conform cerintelor din Caietul de Sarcini, asigurarea de piese de schimb in afara garantiei, pe perioada normata de functionare a produsului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34114000-9 - Vehicule cu utilizare speciala (Rev.1)
29852100-7-Echipament de securitate (Rev.1)
30241500-5-Software de sistem (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala sau domeniul - este indicata in Caietul de Sarcini, Sectiunea a II-a a documenatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 526, 815RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie participare=5.200 lei, prin scrisoare de garantie bancara; garantie de buna executie = 5% din valoarea totala a contractului, fara TVA, prin scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform paragrafelor H1 si H2 din documentatia de atribuire: declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006 (formular H1), Certificat atestare fiscala emis de AFP, Certificat privind impozitele si taxele locale emis de DITL din cadrul Primariei; Certificat constator detaliat si certificat de inmatriculare emise de ORC. Pentru persoane juridice straine documente similare celor inscrise la capitolul I paragraful H.1.3. din documentatia de atribuire si documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistare ca persoana juridica conform paragrafului H.2.2. din documentatia de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform paragraf H3 din documentatia de atribuire: autorizare pt. livrare produse solicitate in CS si prestare servicii scolarizare, de la producator-Formular H2; experienta similara: se solicita ca ofertantul sa fi indeplinit in ultimii 3 ani cel putin un contract ce a avut ca obiect furnizarea de echipamente de detectie si recomandare; se solicita oblig. ca ofertantul sa detina min. 2 persoane autorizate de producator pt. asiguraregarantie produse ofertate si documente de atestare persoane care vor asigura garantiade la producator; Date suplimentare privind cerintele min. care dovedesc cap.tehnica si/sau profesionala si modul de indeplinire al acestora sunt specificate la paragraful H 3 din Sectiunea I, Fisa de Date a documentatiei de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S52-064673 din 15.03.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.01.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 60 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria CN AIHCB SA, pe baza unei imputerniciri emise de operatorul economic interesat si a dovezii platii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.01.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.01.2008 10:00
Locul: La sediul Companiei Nationale Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA, Administratie
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare din cadrul CN AIHCB SA si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Oferta depusa va cuprinde in mod obligatoriu toate produsele si serviciile prevazute laE.1.1 cu toate dotarile indicate in Caietul de Sarcini. Nu se accepta oferte partiale pentru gama de produse si servicii solicitate. Nu se accepta oferte alternative. Se solicita document (certificat) prin care se atesta certificarea Sistemului de Management al Calitatii ISO 9001:2000 sau echivalent pe numele producatorului echipamentelor de detectie. Durata contractului este de 3 luni de la incheiere contract, cu exc. furnizare piese de schimb pe perioada normata de functionare a produsului. Alte informatii privind cerinte solicitate se regasesc in documentatie. Documentatia de atribuire se obtine de la sediul CN AIHCB SA, program L-J intre 08:30-14:00, V intre 08:30-12:00, cu exceptie zile nelucratoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str. Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021/3195180, Email: [email protected], Fax: 021/3191649
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Companiei Nationale Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA
Adresa postala: str. Calea Bucurestilor, Nr. 224 E, Judetul Ilfov, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Tel.021/2041442, Fax: 021/2014990
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.12.2007 12:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer