Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE OXIGEN MEDICINAL LICHEFIAT
Anunt de participare numarul 136363/08.06.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL SIGHETU MARMATIEI
Adresa postala: AVRAM IANCU NR.22, Localitatea: Sighetu Marmatiei, Cod postal: 435500, Romania, Punct(e) de contact: POP SORIN, Tel. +40 262311693, Email: [email protected], Fax: +40 262311873, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL MUNICIPAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE OXIGEN MEDICINAL LICHEFIAT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITAL MUNICIPAL SIGHETUL MARMATIEI
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 885, 600 si 1, 082, 400RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: nu se cunosc
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de oxigen medicinal lichefiat minim 99, 5%
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24111900-4 - Oxigen (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate minima oxigen medicinal lichefiat :9000 mc
Cantitate maxima oxigen medicinal lichefiat :432000 mc
Valoarea estimata fara TVA: 885, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de2% din valoarea totala maxima estimata a acordului cadru fara TVA =21648.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sub forma de scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante care se prezinta in original, in cuatumul si pentru perioada mentionate sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei filecec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor sau a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.Garantia de participare se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia de CNSC, ca fiind considerata nefondata(conform prevederilor art. 278"1/OUG nr. 34/2006).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul nr. 4;Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 7;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.
Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art. 69^1 din OUG 34/2006 , completata in conformitate cu Formularul 5;
Persoanele cu functie de decizie din cadrul institutiei (cf. Art. 69 lit. A) sunt: Manager;: Dr. Stefanca VasileDir.Fin.Cont. : Ec. Bolchis Emilia;Sef birou achiz.: Ing. PopSorinConsilier JuridicOna Olivia DianaCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010 ? Formular 6;. Certificat constatator eliberat de ORC in original /copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul. Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , prezentarea pentru conformitate a documentului in original / copie legalizata.Autorizatie /aviz de functionare de la Ministerul Sanatatii, Agentia Nationala aMedicamentului pentru oxigen lichid (legea farmaciei 266/2008)
Autorizatie de punere pe piata de la Ministerul Sanatatii, Agentia Nationala a
Medicamentului pentru oxigen lichid .(cf.lg.95/2006 si OMS 895/2006)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale Completarea Formularului nr 2 Informatii Generale inclusiv la rubrica cifra de afaceri pe anii 2008, 2009, 2010.In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent
anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de buna practica de fabricatie pentru produsele medicamentoase
de la ?Agentia Nationala a Medicamentului? pentru oxigenmedicinal lichid .(cf.OUG 152/1999 modif.)
Declaratie de conformitate CE a produselor ofertate potrivit art. 188, alin.1 , lit.d din OUG34/2006
certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor.
Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare.
Certificate care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO
9001/2008 SAU echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se utilizeaza inainte de atribuirea contractului de achizitie publica.In aceasta etapa, procesul repetitiv de reofertare se refera numai la preturi, criteriul de evaluare fiind pretul cel mai scazut. Licitatia electronica se va realiza si finaliza intr-o singura runda 1 zi (24 ore). Operatorii economici ale caror oferte sunt ADMISIBILE in urma etapei de evaluare vor fi inscrisi de autoritatea contractanta pentru etapa finala a licitatiei electronice in Anuntul ce va fi publicat pe SEAP.In cazul in care ofertantul declarat admis nu modifica, in cadrul fazei de licitatie electronica, elementele ofertei care fac obiectul procesului repetitiv (PRETUL) , la stabiilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei faze, introdusa in prealabil in SEAP de autoritatea contractanta.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.07.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.07.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.07.2012 09:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII OPERATORILOR ECONOMICI PARTICIPANTI LA LICITATIE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: MARTIE 2016
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Ofertele cu preturi egale, clasate pe primul loc vor fi departajate prin solicitarea din partea autoritatii contractante a unor reofertari , in urma carora se va stabili castigatorul.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art 256"2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Municipal Sighetul Marmatiei
Adresa postala: STR. AVRAM IANCU NR.22, Localitatea: SIGHETUL MARMATIEI, Cod postal: 435500, Romania, Tel. +40 262311693, Email: [email protected], Fax: +40 262311873
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.06.2012 15:14