Licitatie Publica - Contract de furnizare paine alba, la tava, feliata si ambalata individual (300 - 500 g)
Anunt de participare numarul 117763/23.03.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Municipal Pascani
Adresa postala: Str Gradinitei nr 5, Localitatea: Pascani, Cod postal: 705200, Romania, Punct(e) de contact: Ludovica Liliana Dogaru, Tel. 0232-763600, Email: [email protected], Fax: 0232-765060, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare paine alba, la tava, feliata si ambalata individual (300 - 500 g)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Municipal Pascani, str. Gradinitei, nr. 5, jud. Iasi, cod 705200
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Paine alba, la tava, feliata si ambalata individual (300 - 500 g)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
20.000 kg paine alba, la tava, feliata si ambalata individual (300 - 500 g)
Valoarea estimata fara TVA: 64, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 650 lei; Garantia de buna executie - 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii provenite din contractele incheiate cu CAS Iasi
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea(Formular nr. 12A)Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular nr. 12C)Declaratie privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este resident, valabile si in termen la data deschiderii ofertelor)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 (Formular nr. 12B)Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta (in baza Ordinului 314/2010 emis de Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice - privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului CometuluiCertificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului ComertuluiAutorizatie de functionare/altele echivalente pt. producator/distribuitorAutorizatie de distributie (comercializare) de la producator, daca este cazul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiului financiar la 30.06.2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa informatii generale
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani ? formularul 12 D.Certificate privind asigurarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001:2008al producatorului si distribuitorului, eliberate de un organism de certificare acreditat.
Certificat privind asigurarea sistemului de management al sigurantei alimentelor conform ISO 22000:2005/HACCP al producatorului, eliberat de un organism de certificare acreditat
Informatii referitoare la personal -formularul 12 I
Informatii referitoare la dotarea tehnica ? formularul 12 HSe vor completa formularele solicitate si se vor prezenta:
1.licenta de fabricatie pentru producator;
2.specificatie tehnica/standard de firma/fisa tehnica;
3.buletin de analize emis de un laborator acreditat ;
4.declaratie pe proprie raspundere referitoare la respectarea HG 1.197/2002, cu toate modificarile si completarile ulterioare, privind materialele si obiectele care vin in contact cu alimentele;
5.autorizatie sanitara de functionare pentru mijloacele de transport;
6.declaratie de conformitate;
7.alte documente relevante aleproducatorului/distribuitorului, astfel incat informatiile din propunerea tehnica sa permita identificarea cu usurinta a corespondentei cu specificatiile tehnice minime din Caietul de Sarcini.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.04.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.04.2011 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.12.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.04.2011 11:00
Locul: sediul Spitalului Municipal Pascani din str. Gradinitei, nr. 5, jud.Iasi - sala de referate
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare;reprezentantii delegati ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Oferta se va depunela secretariatul autoritatii contractante situat in str. Gradinitei, nr. 5, loc.Pascani, jud.Iasi, cod postal 705200, direct sau prin posta, in zilele lucratoare, intre orele 08.00 ? 16.00, cu confirmare de primire, pana la data de 12.04.2011, orele 10.30.Oferta va fi insotita de cate doua mostre din produs , din care : - o mostra pentru verificarea proprietatilor organoleptice sifizico-chimice ;
-omostra martor care se va pastra pe intreaga perioada de valabilitate acordata produsului .Acestea vor fi indentificate cu o eticheta stampilata pe care se va mentiona: denumirea ofertantului, adresa si sintagma ?Mostra de produs pentru procedura de licitatie deschisa din data de 12.04.2011 pentru achizitia de ?paine alba, la tava, feliata si ambalata individual (300-500g)? organizata de SPITALUL MUNICIPAL PASCANI?.Mostrele trebuie sa respecte intocmai specificatiile tehnice din caietul de sarcini. Ele se vor depune la secretariatul autoritatii contractante situat in str. Gradinitei, nr. 5, loc.Pascani, jud.Iasi, cod postal 705200, direct sau prin posta, in zilele lucratoare, intre orele 08.00 ? 16.00, cu confirmare de primire, pana la data de12.04.2010 orele 10.30.Produsele ce vor fi livrate ulterior, pe toata durata contractului de furnizare, trebuie sa fie identice cu acestea.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Constestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al Spitalului Municipal Pascani
Adresa postala: str. Gradinitei, nr. 5, Localitatea: Pascani, Cod postal: 705200, Romania, Tel. 0232/71.86.06, Fax: 0232/76.50.60
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.03.2011 09:30