Licitatie Publica - Contract de furnizare papetarie si accesorii de birou la Directia Silvica Zalau
Valoarea Contractului:
42.293 RON
Castigatorul Licitatiei: SC TUDOR SRL
42.293 RON
Castigatorul Licitatiei: SC TUDOR SRL
Anunt de atribuire numarul 71769/07.04.2009
Informatii anunt de participare asociat 59460
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: PETRISOR VICA, Tel.021 317 10 05 int 215, Email: [email protected], Fax: 021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA
Activitate (activitati)
Altele: SILVICULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare papetarie si accesorii de birou la Directia Silvica Zalau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Directia silvica zalau, si subunitatile din raza jud. Salaj
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca obiect furnizarea produselor de papetarie necesare la DS Zalau si la ocoalele silvice din subordinea DS Zalau, pe o perioada de 10 luni. Furnizarea produselor se va face ritmic in functie de necesarul transmis de fiecare subunitate. Livrarea produselor se face la sediile ocoalelor silvice si la sediul DS Zalau.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30192700-8 - Papetarie (Rev.2)
30192000-1-Accesorii de birou (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
42, 293.08RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
Contract nr: 2107 Denumirea: CONTRACT FURNIZARE PAPETARIE
V.1) Data atribuirii contractului 3/20/2009
V.2) Numarul de oferte primite 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC TUDOR SRL
Adresa postala: STR. DRUMUL CETATII NR. 10, ,Localitatea: BISTRITA NASAUD, Cod postal: 420063, Romania, Tel.0263232288
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 42500.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 42293.08 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
07.04.2009 15:43