Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare Penicilina G 400.000 ui sau echivalent - reluare procedura


Anunt de participare numarul 122440/01.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Municipal Pascani
Adresa postala:  Str Gradinitei nr 5, Localitatea:  Pascani, Cod postal:  705200, Romania, Punct(e) de contact:  Ludovica Liliana Dogaru, Tel. 0232-763600, Email:  [email protected], Fax:  0232-765060, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare Penicilina G 400.000 ui sau echivalent - reluare procedura
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Municipal Pascani, str.Gradinitei nr.5, loc.Pascani, jud.Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Penicilina G 400.000 ui sau echivalent - 3200 flc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33651100-9 - Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Penicilina G 400.000 ui ( Benzylpenicillinum) sau echivalent- 3200 flc
Valoarea estimata fara TVA: 4, 928RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare conform documentatiei de atribuire de 49, 28 RON(1 % din valoarea estimata fara TVA)Garantie de buna executie de 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii provenite din contractele incheiate cu CAS Iasi
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declararie privind eligibilitatea (Formularul 12 A)
2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formularul 12 C)
3. Declaratie privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ ofertantul este rezident , valabile si in termen la data deschiderii ofertelor)
4. declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 (Formularul 12 B)
5. certficat de participare la licitatie cu oferta independenta (in baza Ordinului 314/ 2010 emis deAutoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice- privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta)6. certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/ Autorizatie de functionare emisa de catre M.S.
7. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
8. Autorizatie de punere pe piata eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului valabila si in termen
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiului financiar la 30.06.2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale
2. Informatii referitoare la personal - formularul 12 I din Sectiunea formulare
3. Informatii referitoare la dotarea tehnica - formularul 12 H din Sectiunea formulare
4. certificat privind asigurarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001:2008 (sau echivalent) eliberat de un organism de certificare acreditat pentru distribuitor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6434 din 17.05.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.06.2011 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.06.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.12.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.07.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Justificarea alegerii procedurii conform Notif 59/ 22.02.2011 din SEAPPrezentul produs face parte din Programul anual al achizitiilor publice fiind incadrat pe un cod CPV care are o valoare estimata anuala mai mare 15.000 Euro. Pentru produsele incadrate in codul CPV amintit a fost organizata deja o procedura de licitatie deschisa organizata onlineComisia de evaluare a hotarat anularea procedurii de atribuire organizate anteriorpentru lotul nr. 16 ?Penicilina G potasica 400.000 ui sau echivalent , conform art. 209alin 1 lit b din OUG nr. 34 /2006, deoarece s-au primit numai oferte financiare inacceptabile (mai mari cu mai mult de 10% din valoarea estimata indicata in anuntul de participare), procedura urmand sa fie reluata la o data ulterioara.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavreopoleos nr.6, Sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/ 3104641, Fax:  021/ 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al Spitalului Municipal Pascani
Adresa postala:  str.Gradinitei nr.5, ,Localitatea:  Pascani, Cod postal:  705200, Romania, Tel. 0232/ 768606, Fax:  0232/ 765060
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.05.2011 10:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer