Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare pentru achizitia unui aparat de anestezie


Anunt de participare numarul 145075/19.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII UM 02534 IASI
Adresa postala: IASI, STR. BERTHELOT HENRI MATHIAS NR. 7-9, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700483, Romania, Punct(e) de contact: SPIRIDON SERGIU, Tel. +40 0232211552, Email: [email protected], Fax: +40 0232211552, Adresa internet (URL): www.smuis.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare pentru achizitia unui aparat de anestezie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: U.M. 02534 IASI str. G-ral Berthelot Henri Mathias, nr.7-9
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia unui aparat de anestezie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33172100-7 - Aparate de anestezie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 120, 967.74RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este: 2.419, 34 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile de la termenul de primire a ofertelor)Forma de constituire: conform prevederii art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006(pentru virament bancarcontul de depunere este: RO11TREZ4065005XXX000443 deschis la Trezoreria Municipiului Iasi, Beneficiar: UM 02534 IASI (SPITALUL CLINIC MILITAR DE URGENTA ?DR. I. CHIZAC? IASI), cod fiscal :4540054)Garantiile departicipare emise de banci sau societati de asigurari, garantiile se vor depune in orginal la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita de primire a ofertelor si vor fi incarcate si in S.E.A.P.Cazuri de retinere: conform prevederii art. 87 din H.G. nr. 925/2006Modalite de returnare: conform prevederii art.88 din H.G. nr. 925/2006(pentru virament bancarcontul de depunere este: RO11TREZ4065005XXX000443 deschis la Trezoreria Municipiului Iasi, Beneficiar: UM 02534 IASI (SPITALUL CLINIC MILITAR DE URGENTA ?DR. I. CHIZAC? IASI), cod fiscal :4540054)Data pentru care se determina echivalenta lei/ valuta este data publicarii invitatiei de participare. Banca pentru echivalente leu/valuta: B.N.R. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrarireprezinta 5% din valoarea contractului fara T.V.A.Forma de constituire este sub forma: art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Cazuri de retinere: conform prevederii art. 91din H.G. nr. 925/2006Modalite de returnare: conform prevederii art. 92 alin. (4) din H.G. nr. 925/2006(pentru virament bancarcontul de depunere este: RO11TREZ4065005XXX000443 deschis la Trezoreria Municipiului Iasi, Beneficiar: UM 02534 IASI (SPITALUL CLINIC MILITAR DE URGENTA ?DR. I. CHIZAC? IASI), cod fiscal :4540054
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din O.U.G. nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul nr.1. Aceasta trebuieprezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.
Cerinta nr. 2 - Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, completata cu O.U.G. 76/2010 Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Aceastea trebuieprezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.
- Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr.2. Pentru tertul sustinator se solicita Declaratia de neincadrare la art 181 doar lit. a), c1) si d).
- Declaratie de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin nr. 314/12.10.2010, completata in conformitate cu Formularul nr.3.
- Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea nr. 161/2003, completata in conformitate cu Formularul nr.4.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care participa laorganizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
Col. Medic dr. Corneliu BOTEZComandantul U.M. 02534 Iasi
Col. Sergiu BULGARUDirector financiar - contabil
Lt. Col. Leonard TATARUDirector administrativ
P.c.c. Doina BURCAConsilier juridic
P.c.c. ec.Sergiu SPIRIDONSefBirou Achizitii si Contractar
P.c.c. Catalin IOTOVICISef Birou IntretinereReparatii Aparatura Medicala
P.c.c. dr. Carmen VAIDASef Sectie A.T.I.
P.c.c. dr. Laura AFLORIIMedic A.T.I.
- Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele
- Fisa de informatii generale, conformFormularului nr. 5 Cerinta nr. 1 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr. 26/1990. Documentul solicitat in cadrul acestei sectiuni poate fi depus, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? . se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul Constatator in original/copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A-1706 din 04.07.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.08.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.08.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.08.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Procedura de atribuire fiindonline ( fara etapa finala de licitatie electronica), pentru ofertele clasate pe primul loc care au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul S.E.A.P., in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este conform art. 256^2 din O.U.G 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M. 02534 IASI ( Spitalul Clinic Militar de Urgenta ?Dr. I. Chizac?Iasi)
Adresa postala: str. G-ral Berthelot Henri Mathias, nr.7-9, Localitatea: IASI, Cod postal: 700483, Romania, Tel. +40 0232211552, Email: [email protected], Fax: +40 0232211552, Adresa internet (URL): www.smuis.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.07.2013 12:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer