Licitatie Publica - Contract de furnizare pentru echipamente de infrastructura si servicii TIC pentru implementarea proiectului ?Internet in scoala ta" SMIS 39845
Anunt de participare numarul 139865/23.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI
Adresa postala: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010168, Romania, Punct(e) de contact: Manager de proiect - Dinu Gheorghe, Tel. +40 214056284, In atentia: Ovidiu Alboiu, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 213120140, Adresa internet (URL): www.edu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare pentru echipamente de infrastructura si servicii TIC pentru implementarea proiectului ?Internet in scoala ta" SMIS 39845
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Conform Anexa Caiet de Sarcini
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului va conecta 2446 de scoli din mediul rural sau mic urban la Internet prin conexiuni broadband. Pentru a verifica conformitatea cu cerintele proiectului, gradul de securitate atins si gestiunea corecta a fondurilor este impusaauditarea externa.
Obiectivul general (scopul) proiectului consta in ?Facilitarea accesului public a institu?iilor de inva?amantin zonele de esec ale pietei ? zone rurale si mici urbane dezavantajate din punct de vedere al accesului la mijloacele moderne de comunicatii ? prin cre?terea utilizarii TIC, sus?inerea conectarii la broadband, precum si prin consolidarea infrastructurii TIC?.
Obiectivul general va fi atins prin realizarea urmatoarelor obiective specifice, definite in cadrul proeictului:
1. Conectarea a 2446 scoli din mediul rural si mic urban la Internet prin conexiune broadband;
2. Cresterea utilizarii TIC si facilitarea accesului la Internet pentru 714339 elevi si 56203 profesori din mediul rural si mic urban;
3. Cresterea utilizarii TIC si facilitarea accesului la resursele educationale in Inspectoratele Scolare Judetene;
4. Reducerea decalajului educational dintre mediile urban ? rural in domeniul utilizarii TIC si al accesului conexiunilor Internet.
Pentru atingerea obiectivelor specifice definite mai sus (1-5) se vor realiza urmatoarele actiuni principale:
- Crearea unui Nod Local de Conectare (NLC) la Internet, pentru fiecare institutie de invatamant;
- Conectarea NLC-ului la infrastructura LAN a institutiei de invatamant;
- Crearea unui Nod Regional de Conectare (NRC), pentru fiecare regiune a tarii;
- Conectarea NLC-ului la Internet si NRC;
- Asigurarea conectivitatii intre WAN-urile regionale si organizarea EDU-WAN;
5. Asigurarea suportului tehnic pentru toate unitatile scolare implicate in proiect.
Acest obiectiv va fi atins prin implementarea unui sistem de monitorizare, management al retelei si suport Call-center si instruirea a 10 persoane de suport tehnic ce vor asigura mentenanta, durabilitatea si sustenabilitatea operationala a proiectului si a 7 administratori regionali de retea.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32430000-6 - Retea cu extindere geografica mare (Rev.2)
32413100-2-Rutere de retea (Rev.2)
32424000-1-Infrastructura de retea (Rev.2)
32429000-6-Echipament de retea telefonica (Rev.2)
80533100-0-Servicii de formare in informatica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.Furnizare linii de comunicatii: * liniile de comunica?ii de date trebuie sa asigure conectivitate la nivel 2 modelul OSI, de capacitate minim garantat 4 Mbps, full duplex.*furnizarea conectivitatii si implicit transferul de date si voce intre locatiile ce se conecteaza la WAN respectand criteriile de performanta rezultate in urma testelor efectuate conform RFC 2544;
*furnizorul va livra ?i va instala toate componentele necesare (patch-cord de fibra optica ? cabluri optice de conectare, cutii de conexiuni optice, convertoare de mediu de transmisie optic la electric) pentru realizarea conexiunilor necesare func?ionarii liniei de comunica?ie la sediul beneficiarului.*liniile vor fi disponibile 24 de ore pe zi, 365 de zile pe an/ 5 ani.*continuitatea liniei de comunica?ie in punctul intermediar se va realiza printr-un echipament al furnizorului (switch concentrator), furnizorul trebuie sa asigure conversia pe direc?ia Termina?ie 1 ?i pe direc?ia Termina?ie 2.
2.Furnizare echipamente: R1 R2 R3 R4 R5 R6 R7
Echipamente din cadrul Nodului Local de Conexiune (NLC)Echipament de conexiune la internet ? NLC 325 462 316 482 298 425 180
Switch ? NLC325 462 316 482 298 425 180
UPS ? NLC325 462 316 482 298 425 180
Rack ? NLC325 462 316 482 298 425 180
Echipamente din cadrul Nodului Regional de Conexiune (NRC)
Echipament integrat de interconectare a nodurilor - NRC 22 2 2 2 22
Switch ? NRC1 1 1 1 1 1 1
UPS ? NRC 11 1 1 1 1 1
Rack ? NRC1 1 1 1 1 1 1
Echipamente din cadrul Call Center-ului
Server aplicatie / baza de date ? Call Center2Desktop ? Call Center10Laptop4Videoproiector2Echipament audio ? Call Center10Centrala telefonica ? Call Center13. Prestare de servicii
Serviciile prestate sunt de receptie, instalare si configurare a echipamentelor TIC necesare accesului la Internet broadband si interconectarii cu infrastructura LAN din fiecare unitate de invatamant.Ofertantul va face o inspectie fizica in fiecare locatie de implementare pentru a verifica capacitatea de instalare fizica a echipamentelor ?i de punere in func?iune corespunzatoare.
a. Servicii de monitorizare si mentenanta
*Pe toata durata proiectului se vor asigura permanent serviciile de monitorizare si mentenanta a NRC si NLC precum si a conexiunilor dintre acestea.
*Astfel sistemul va permite sa fie culese date despre starea, integritatea, functionalitatea si performantele sistemului ca intreg dar si la nivel de fiecare echipament ? atat de la NLC-uri cat si de la NRC. Aceste date vor fi culese prin protocoale de retea specifice (de exemplu SNMP) si agregate la nivelul aplicatiilor descrise la punctul 1.5.6. si implementate la nivelul fiecarui NRC.
*Sistemul implementat va permite preluarea in timp real a indicatorilor de performanta ale echipamentelor din NLC si NRC. Esantioanele astfel prelevate vor fi stocate istoric pentru o perioada de minim 60 luni de la semnarea contractului pentru fiecare echipament. Reteaua trebuie sa permite prelevarea acestor esantioane in timp real.
*Datele colectate vor fi prezentate sub forma de rapoarte lunare si disponibile online pentru personalul autorizat al beneficiarului.
b. Servicii de formare.
Prestatorul se obliga sa asigure servicii de formare pentru:
*utilizatorii aplicatiei de monitorizare a retelei - 17 cursanti;
*utilizatorii echipamentelor de infrastructura - 17 cursanti;
*utilizatorii retelei (NLC) - 2488 cursanti.
Valoarea estimata fara TVA: 119, 841, 679.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este: 2.100.000 lei. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile. Pentru IMM, se reduce cu 50%, conform Legii 346/14.07.2004 obligatoriu insotita de dovada calitatii de IMM - formularul nr. 20. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada minima de vaabilitate a ofertei, respectiv 90 zile, (de la termenul limita de primire/depunere a ofertelor). Modul de constituire a garantiei: -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, in original, conform formularului 14; -instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate de asigurari, in original; -orice alt instrument de garantare conform art. 86 din HG 925/2006; In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor;In masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimativa a contractului, potrivit art. 278^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare suma de 12.538, 42 lei. Se va constitui in conformitate cu art.90 din H.G. nr 925/2006. Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurarisau prin retineri succesive si plata in cont de garantie specific, aflat la dispozitia Autoritatii Contractante.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii este de: 7% din valoarea contractului fara TVA (pentru intreprinderile mici si mijlocii, se reduce cu 50%). Durata garantiei de buna executie a contractului este egala cu perioada dintre momentul semnarii contractului si momentul semnarii procesului verbal de receptie a serviciilor.Garantia de buna executie cu o durata de valabilitate cel putin egala cu durata contractului la care se adauga o perioada de 45 de zile.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si fonduri nerambursabile, reprezentand Contractul de finantare POSCCE nr.525/314/01.02.2012 Cod SMIS 39845
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita dovedirea neincadrarii in dispozitiile art.180 si art.181 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificarile si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se vor prezenta completate si semnate: se completeaza Formularele 1 si 4;
Certificate tip eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic:
Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, emis de Directia Generala a Finantelor Publice din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.
Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, eliberat de Directia/Serviciul de specialitate al Consiliului Local in a carui raza de competenta isi are ofertantul sediul social, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local exigibile de plata la data depunerii ofertelor. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura - se va completa Formularul 13 din Formulare. Dupa caz, fiecare asociat sau subcontractant este obligat sa prezinte aceasta Declaratie.
Se solicita neincadrarea in dispozitiile art. 69^1 conform art.13/Lege 279/2011 privind modificarea si completarea OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Incadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din O.U.G. nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura. Se va prezenta de catre ofertant/candidat, o declaratie semnata corespunzator Formularului 15. NOTA: In sensul prevederilor art.691 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Gheorghe Dinu, manager de proiect si ordonator de credit Mihai Paunica; director general D.G.E.F.R.U. - responsabil financiar; Rodica Ciocoiu si Octavian Mereuta, contabili; Ovidiu Mihail Alboiu, responsabil achizitii; Stela Cristina Tudor, responsabil juridic; Oana Ciuchi, asistent manager; Maria Dornean, responsabil control financiar preventiv, Daniel Bojte, responsabili tehnici. Tertul va prezenta dovezi cu privire la neincadrarea in art.180, 181 lit a), c1), d) si articolul 69^1, iar subcontractantul va pezenta dovezi doar cu privire la neincadrarea in articolul 69^1.
Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului la licitatii cu oferta independenta. Se va prezenta completat si semnat Formular 2. Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.
Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana. Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al candidatului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire.
Toate documentele vor fi prezentate in limba romana. (Documentele emise inalta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana). Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Se solicita ca obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC. Se va prezenta Certificatul constatator emis de ONRC cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa reiasa faptul ca, ofertantul nu are inscrise mentiuni referitoare la condamnari pentru fapte penale, punerea sub interdictie, instituirea curatelei, declararea starii de insolventa, lichidare, respectiv reorganizare judiciara sau faliment, si din care sa reiasa faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniile de activitate, activitatea ce face obiectul prezentei proceduri.
NOTA:
Ofertantului, desemnat castigator, inainte de a se transmite comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, in original/in copie legalizata, Certificatul constatator, pentru conformitate. Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre sustinator.
Persoane juridice straine. Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica autorizata conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident. Ofertantii care participa la procedura trebuie sa faca dovada ca sunt atestati de catre un organism abilitat in tara in care ofertantul este rezident ori apartine din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat, documente valabile la data sedintei de deschidere a ofertei.
Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere autorizata in limba romana.
NOTA:
Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;
Ofertantului, desemnat castigator, inainte de a se transmite comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, in original/in copie legalizata, Certificatul constatator, pentru conformitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita ca media cifrei de afaceri globale in ultimii 3 ani sa fie egala sau mai mare de: 120.000.000 lei. Se solicita prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani vizate si inregistrate la autoritatile competente sau orice documente considerate utile de catre agentii economici pentru demonstrarea indeplinirii cerintei de calificare de mai sus.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea in copie de documente/ contracte/procese-verbale de receptie care sa confirme furnizarea unei solutii de comunicatii integrate unitare in peste 2000 de locatii la nivel national adica sa includa date referitoare la furnizari de natura similara, efectuate in ultimii 3 ani, care va contine valori, perioade de derulare a contractelor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se vor depune in acest sens certificate/documente emise de principalii beneficiari, clienti privati sau autoritati contractante. Copiile vor fi certificate prin semnarea pe proprie raspundere cu mentiunea ?conform cu orginalul? si stampila ofertantului.
Se solicita prezentarea listei cu personalul tehnic propus pentru indeplinirea contractului din care sa reiasa detinerea tuturor resurselor umane necesare indeplinirii obligatiilor contractuale in termenul asumat.Tot personalul tehnic implicat in proiect va fi vorbitor de limba romana. In caz contrar se va asigura traducere tehnica autorizata pe toata durata proiectului pentru personalul nevorbitor de limba romana. In cazul in care expertul propus nu este angajat al ofertantului, se va intocmi si o declaratie de disponibilitate.
Expert Coordonator de proiect
Experienta de minim 3 ani in domeniul IT si detinerea de competente de nivel avansat respectiv: Certificat profesional in management de proiect (dovedite prin certificate cum ar fi Project Management Professional - sau echivalent)
Certificat profesional in managementul securitatii.
Expert Adjunct de Coordonator de proiect
Experienta de minim 3 ani in domeniul IT si detinerea de competente de nivel avansat respectiv: Certified Information Security Manager ? CISM/Certified Information Systems Security Professional ? CISSP sau echivalent)
Expert tehnic ? 2 persoane. Experienta de minim 3 ani in domeniul IT si care sa detina urmatoarele certificari: Certificate profesionale recunoscute international in domeniul echipamentelor si tehnologiilor de comunicatii dupa cum urmeaza: Networks Certified Internet Professional sau echivalent Networks Certified Professional Security sau echivalent Networks Certified Specialist Enterprise Routing and Switchingsau echivalent.
Echipa experti non-cheie: Echipa de experti non-cheie va fi formata din cel putin 9 specialisti certificati tehnic de catre producatorii echipamentelor ofertate (atat la nivel NRC cat si nivel NLC) cu vechime (experienta pe tehnologia ofertata) de minim un an, din care:
7 specialisti cu calificare de nivel Expert in domeniul ?Routing & Switching?, 1 specialist cu calificare de nivel Expert in domeniul ?Service Provider? si 1 specialist cu calificare Expert in domeniul ?Security?.
Se vor prezenta informatii referitoare la echipamentele tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
Informatii privind subcontractarea.
Informatii privind asocierea.
Certificare ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Punctajul total = 40% * Punctaj ptr. pre?ul ofertei + 60% * Punctaj ptr. factorii de evaluare tehnica. Modalitatea de calcul pentru criteriul pret oferta este urmatoarea: Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertate se acorda punctajul maxim de 100 pct. Pentru alt pret decat cel prevazut anterior se acorda punctajul astfel: P (oferta)= (pret minim/pret(n))x punctaj maxim alocat (100pct). Preturile care se compara sunt preturile prevazute in formularul de oferta, fara TVA.
2.
Factorii de evaluare tehnica
60%
Descriere: Modalitatea de punctare pentru cei 6 factori de evaluare tehnica sunt cuprinsi intr-o Anexa la Caietul de sarcini, publicata in SEAP.
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.11.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.12.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.12.2012 13:00
Locul: Sediul MECTS, Gen. Berthelot 28-30, sector 1, etaj 2, sala sedinte etaj 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL CRESTEREA COMPETITIVITATII ECONOMICE, proiectul "Internet in scoala ta. Conectarea la internet broadband a unitatilor scolare din zona rurala si mic urbana".
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MECTS - DGJ
Adresa postala: Strada General Berthelot nr. 28-30, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010168, Romania, Tel. +40 214055633, Email: [email protected], Fax: +40 213120140, Adresa internet (URL): www.edu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.10.2012 16:38