Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare pentru echipamente tehnologice si functionale, cu montaj si punere in functiune, pentru realizarea unui sistem de supraveghere prin camere video si amenajarea unui centru de supraveghere


Anunt de participare numarul 132548/05.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL FLAMANZI (Primaria Orasului Flamanzi)
Adresa postala: ORAS FLAMANZI, Localitatea: Flamanzi, Cod postal: 717155, Romania, Punct(e) de contact: Orasul Flamanzi, Tel. +40 0231552351, In atentia: Dan Rebenciuc, Email: [email protected], Fax: +40 0231552626, Adresa internet (URL): www.primariafl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare pentru echipamente tehnologice si functionale, cu montaj si punere in functiune, pentru realizarea unui sistem de supraveghere prin camere video si amenajarea unui centru de supraveghere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: In orasul Flamanzi, in locatiile unde vor fi montate si puse in functiune camerele de supraveghere
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achizitiona echipamente tehnologice si functionale, cu montaj si punere in functiune, pentru realizarea unui sistem de supraveghere prin camere video si amenajarea unui centru de supraveghere, necesare realizarii obiectivului de investitii:
?Cresterea sigurantei si prevenirea criminalitatii in zona de actiune a orasului Flamanzi, prin achizitionarea de echipamente specifice si amenajarea unui centru de supraveghere? cod SMIS 7414 in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 1 - Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor - poli urbani de crestere, Domeniul major de interventie 1.1 ? Planuri integrate de dezvoltare urbana
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32323500-8 - Sistem video de supraveghere (Rev.2)
32260000-3-Echipament de transmisie de date (Rev.2)
45262210-6-Lucrari de fundatie (Rev.2)
48822000-6-Servere pentru calculatoare (Rev.2)
51314000-6-Servicii de instalare de echipament video (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Echipamente tehnologice si functionale, cu montarea si punerea in functiune a acestora in vederea realizarii unui sistem de supraveghere prin camere video si amenajarea unui centru de supraveghere, conform Caietului de sarcini.Se vor achizitiona: Executie lucrari de constructii ( Lucrari de instalatii de comunicatii, Lucrari de executare fundatii stalpi ).
Furnizare dotari centru de supraveghere;
Furnizare si instalare sistem de supraveghere ( Furnizare echipamente tehnologice si functionale fara montaj realizat, Montajul echipamentelor tehnologice si functionale ).
Valoarea estimata fara TVA: 815, 603RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 15000 leiGarantia de buna executie: 10 % din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea este asigurata din fonduri europene, bugetul national si bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl elig
Decl neincadr art. 181
Decl calit participantDecl neincadr art. 69 ind 1
Cert taxe si imp loc
Cert atest fisc bug gen
Cert part of indep
Cert const ONRC
Pers fiz aut: doc confirm capac exerc act prof
Pers jur/fiz str: doc forma inreg/atest ori apart dpdv prof
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa inf gen cifra med af pe ult 3 ani, in dom act a contr - furn echip tehn si funct, cu montaj si pun in funct sist suprav cam video
Bil cont/echiv 2008 2009 2010
Sust financ: angaj sust financ, Decl elig, Decl neincadr art. 181 lit. a), c1) si d), Decl neincadr art. 69 ind 1
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Med cifr af dom act contr - furn echip tehn si funct, cu montaj si pun in funct sist suprav cam video, ult 3 ani > 1.600.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
List princ livr prod simil ult 3 ani
Copii parti relev contr
Copii Rec/Doc const
Decl pr rasp daca benef e privatDecl util, instal, echip tehn, mijl transp, labor, etc.
Licenta funct elib Insp Gen Polit Rom ptr instal comp/sist alarm imp efrac, valabcel put 6 luni de la data depun ofert
Atestat ANRE tip BDecl efect med an pers ang sicadr cond
Inf pers tehn spec
Resp indepl contr ( st univ tehn, cel putin 5 ani exp implem proiect IT&C )
Resp tehn ( st univ dom tehnsiexp in cel putin 1 contr implem sist suprav video)
Ing sistem (stud univ lung durat IT&C, automatiz si calc sau o disciplina echiv, cel putin 5 ani exp dom IT&C si exp in cel putin 1 contr care a necesitat implem unui sist de suprav video ).
Copiidipl stud, Carte munca si/sau contr colab
Decl disponCV-uriTertul sust tehn prof: Decl elig, Decl neincadr art. 181 lit. a, c1 si d, Decl neincadr art. 69 ind 1
Cert ISO 9001/echiv dom act al contr
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cel putin 1 sau cel mult 2 contr livr prod simil - sist suprav videoval cumul min 700000 lei fara TVAOfert dispune de Automac 1b, Trus sud fibr opt 1 b, Apar mas ptr fibr opt (OTDR) 1b
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
65%
Descriere: Componenta financiara
2.
termen de garantie acordat intregului sistem
25%
Descriere:
3.
Timp de mobilizare pentru constatarea defectiunilor
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.02.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.02.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.02.2012 12:00
Locul: Sala de sedinte a Consiliului Local Flamanzi, str. dimitrie Iov, nr. 284
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor, membrii comisiei de evaluare, reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 1 - Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor - poli urbani de crestere, Domeniul major de interventie 1.1 ? Planuri integrate de dezvoltare urbana
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 0213104641, Email: [email protected], Fax: +40 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Primariei Orasului Flamanzi
Adresa postala: str. Dimitrie Iov, nr. 284, Localitatea: Flamanzi, Cod postal: 717155, Romania, Tel. +40 0231552351, Email: [email protected], Fax: +40 0231552626, Adresa internet (URL): www.primariafl.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.01.2012 09:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer