Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare pentru piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule


Anunt de participare (utilitati) numarul 133422/27.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PUBLITRANS 2000 S.A.
Adresa postala: Str.Depozitelor , Nr. 2L, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110129, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment achizitii publice, Tel. +40 248213573, In atentia: Daniela Torok, Email: [email protected], Fax: +40 248213577, Adresa internet (URL): http: //publitrans2000.com, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract de furnizare pentru piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul S.C. PUBLITRANS 2000 S.A. din Pitesti, str. Depozitelor, nr. 2L, judetul Arges
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare pentru piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule ce vor fi contractate suntmentionate in cele 15 loturi
Valoarea estimata fara TVA: 1, 173, 330RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: pt.lot nr.1 - 985 lei, pt.lot nr.2 - 398 lei, pt.lot nr.3 - 233 lei, pt.lot nr.4 - 809 lei, pt.lot nr.5 - 878 lei, pt.lot nr.6 - 423 lei, pt.lot nr.7 - 286 lei, pt.lot nr.8 - 194 lei, pt.lot nr.9 - 3492 lei, pt.lot nr.10 - 206 lei, pt.lot nr.11 - 2415 lei, pt.lot nr.12 - 831 lei, pt.lot nr.13 - 1051 lei, pt.lot nr.14 - 10296 lei, pt.lot nr.15 -963 lei, valabila 120 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, constituita virament sau printr-un instrument de garantare emis de o banca sau societate de asigurari.In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului si cu valoarea totala a garantiei de participare in functie de loturile pentru care se depune oferta, in conformitate cu art. 278 indice 1*) - (1) din OUG 34/2006 Garantie de buna executie in cuantum de 10% din val.fara TVA a contractului, constituita virament sau printr-un instrument de garantare emis de o banca sau societate de asigurari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii si partial subventii de la bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Formularul nr. 1 prezentat in sectiunea ?Formulare" din cadrul documentatiei de atribuire
- cazier judiciar
- cazier fiscal
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Formularul nr. 2 prezentat in sectiunea ?Formulare ? din cadrul documentatiei de atribuire
- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, prezentat in original sau copie lizibila, cu mentiunea "in conformitate cu originalul", cu semnatura si stampila operatorului economic ofertant
- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, prezentat in original sau copie lizibila, cu mentiunea "in conformitate cu originalul", cu semnatura si stampila operatorului economic ofertant
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului Nr. 314 din 12 octombrie 2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, Formularul nr. 3 prezentat in sectiunea ?Formulare" din cadrul documentatiei de atribuire
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1(evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Formularul nr. 15 prezentat in sectiunea ?Formulare ? din cadrul documentatiei de atribuire. Declaratia va fi prezentata de catre toti participantii la procedura, respectiv: ofertanti, ofertanti asociati, subcontractanti, terti sustinatori.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt: Rotaru Manuel - Director General, Roman Robert Aurelian - Director Tehnic, Berinde Elena - Director Economic, Torok Daniela - Sef compartiment achizitii publice, Gavanescu Aurelian - Sef birou tehnic, Radu Dumitru - Sef atelier reparatii si intretinere, Dinescu Ioana - Sef birou financiar -contabilitate, Tutunaru Florica ? consilier juridic.- Informatii generale completate potrivit Formularului nr. 4 prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura completata in conformitate cu Formularul nr. 5 prezentat in sectiunea ?Formulare" din cadrul documentatiei de atribuire.
- Declaratie de IMM, daca este cazul.Documentele de calificare pot fi inlocuite cu o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul legal, prin care se confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.
Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte, inclusiv diverse valori, cantitati sau altele asemenea, conform prevederilor art. 11, al. (4) din H.G. nr. 834/22.07.2009.
In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare, conform prevederilor art. 11, al. (5) din H.G. nr. 834/22.07.2009. - Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.- pentru persoanele juridice straine, documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani: -media cifrei de afaceri globale/media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani;
-cifra de afaceri globala/cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani, Formularul nr. 6, prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire
In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009. Cursul leu/euro avut in vedere pentru calcul echivalentei, va fi cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.sau
- Bilantul contabil incheiat la data de 31.12.2010, sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Formularul nr.7, prezentat in sectiunea?Formulare?din cadrul documentatiei de atribuire.
- Un document/contract/proces verbal de receptie prin care sa confirme livrarea- Informatii privind subcontractantii, Formularul nr.8, prezentat in sectiunea?Formulare?din cadrul documentatiei de atribuire
-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care operatorul economic se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, conform Formularului nr.16, prezentat in sectiunea?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
C.f. p. 2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.03.2012 07:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.03.2012 08:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.03.2012 11:00
Locul: sediul S.C. PUBLITRANS 2000 S.A. din Pitesti, str. Depozitelor, nr. 2L, judetul Arges
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza de imputernicire scrisa, conform cerintelor din documentatia de atribuire accesibila in SEAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: anual in cursul lunii ianuarie
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256 indice 2 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. PUBLITRANS 2000 S.A. - Oficiul juridic
Adresa postala: str. Depozitelor, nr. 2L, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110129, Romania, Tel. +40 248213573, Email: [email protected], Fax: +40 248213577, Adresa internet (URL): http: //publitrans2000.com
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.02.2012 12:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer