Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 122204 | 12314 | 123241 | 1233 | 12339 | 1234000 | 123790 | 12382 | 123e | 124079t761 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare petrol de aviatie Jet A1 si prestare de servicii de alimentare aeronave


Anunt de participare numarul 134188/22.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONALA A REZERVELOR DE STAT SI PROBLEME SPECIALE
Adresa postala: B-dul Libertatii nr. 12 A, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040129, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice, Tel. +40 213114213, In atentia: Mariana Trinca, Email: [email protected], Fax: +40 213114203, Adresa internet (URL): www.anrsps.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare petrol de aviatie Jet A1 si prestare de servicii de alimentare aeronave
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Aerodromul Henri Coanda Bucuresti Otopeni, Aerodromul Timisoara si Aerodromul Bacau
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 067, 007.5RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: ori de cate ori apare necesitatea alimentarii aeronavelor pentru derularea misiunilor specifice
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractele subsecvente ce se vor incheia in baza acordului-cadru vor avea ca obiect furnizarea produsului petrol de aviatie Jet A1 precum si servicii aferente de alimentare a aeronavelorpentru desfasurarea misiunilor specifice ANRSPS.Produsul si serviciile ce fac obiectul licitatiei deschise va fi livrat si respectiv prestate pe platformele civile si militare ale aerodromurilor CER DESCHIS stabilite in baza , ,Legii nr.23/1994 pentru ratificarea Tratatului privind CERUL DESCHIS, incheiat la Helsinki la 24 martie 1992?, iar in cazul unor situatii de urgenta, in baza solicitarii exprese a achizitorului si pe celelalte aerodromuri pe care furnizorul esteautorizat sa opereze.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09131000-6 - Kerosen de avion (Rev.2)
63733000-6-Servicii de alimentare cu combustibil a aeronavelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1 -Aerodromul Henri Coanda Bucuresti ?Otopeni ?Cantitate minima 1 tona - Cantitate maxima 220 tone
LOT 2- Aerodromurile Timisoara si Bacau ? Cantitate minima 1 tona - Cantitate maxima 30 tone
valoare minima lot 1 - 4268.03 RON, valoare maxima lot 1- 938, 966.60 RON
valoare minima lot 2 -4268.03 RON, valoare maxima lot 2 - 128, 040.90 RON
Valoarea estimata fara TVA: 1, 067, 007.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare pentru LOT 1 este de 4.718, 97 RONgarantia de participare pentru LOT 2 este de 1.280, 41 RONPerioada de valabilitate a garantiei este de: minim 60 de zile de la termenul limita de depunere in SEAPa ofertelor.Modul de constituire: Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Aceasta se va depune in SEAP scanata.Garantia trebuie sa fie irevocabila.-Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa: neconditionat.Contul de trezorerie al Administratiei Nationale a Rezervelor de Stat si Probleme Speciale pentru incasare garantii de participare la licitatii: RO86TREZ7005005XXX004242 deschis la A.T.C.P. Municipiul BucurestiOfertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse si returnate la data deschiderii ofertelor (la data la care sistemul S.E.A.P. permite autoritatii contractante accesul la oferte.In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria de intreprinderi mici si mijlocii, stabilita conform Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de participare se va constitui in procent de 50% din suma precizata in fisa de date a achizitiei, ofertantul prezentand, obligatoriu pentru aceasta, documente care dovedesc incadrarea ofertantului in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea-Completarea Formularului 1 din Sectiunea Formulare
Aceasta trebuie depusa si de tertul sustinator, daca este cazul.
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 ? Completarea Formularului 2 din Sectiunea Formulare
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.
Incadrarea in situatia prevazuta de art. 181 din O.U.G. 34/2066 atrage excluderea ofertantului din cadrul procedurii aplicata pentru atribuirea acordului-cadru.
3.Prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? - Completarea Formularului 3 din Sectiunea Formulare
4.Prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator. - Completarea Formularului 4 din Sectiunea Formulare
Persoane cu functie de decizie la nivelul Administratiei Nationale a Rezervelor de Stat si Probleme Speciale - Presedinte Adrian Gurau, Secretar General Ciprian Caralicea, Director Gen. R.S. Tucan Constantin Stanut, Director General P.S. Vintila Cristian, Director ec. Septilici Razvan, Director Vasile Constantin, Director D.C.A.V. Manta Mihail, Istrate Florentina, Gigoi Alexandra, Brandusa Ovidiu, Otopeleanu Cristina, cons. Jr. Manu Corneliu, Stoicescu Constantin, Trinca Mariana5.Prezentarea Declaratiei privind calitatea de participant la procedura ?Formular 6 din Sectiunea Formulare 1.Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului eliberat cu cel mult 30 de zile inaintea deschiderii ofertelor din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include comercializarea produselor si prestarea serviciilor ce fac obiectul licitatiei deschise.
Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii privind experienta similara
cerinta minima: ofertantul a derulat in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertelor, un contract/acord cadru/comanda/ al carui obiect a fost livrarea de produse similare si prestarea de servicii similare (alimentare aeronave)
Ofertantul trebuie sa fie autorizat de catre Autoritatea Aeronautica Civila Romana pentru desfasurarea activitatilor de handling combustibili de aviatie (aprovizionare si stocare combustibili de aviatie si alimentare cu combustibili a aeronavelor pe aerodromuri)
Ofertantul trebuie sa fie autorizat sa opereze pe cele trei aerodromuri respectiv: Henri Coanda -Bucuresti Otopeni, Timisoara si Bacau
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.05.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.05.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
MODUL DE DEPARTAJARE A OFERTELORCU PRETURI EGALE.In cazul in carese constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul S.E.A.P., in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.Acordul cadru se va incheia cu un singur operator pe fiecare lot
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic
Adresa postala: Bulevardul Libertatii nr. 12A sector 5 etaj 6 camera 506, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300084, Romania, Tel. +40 213114213, Email: [email protected], Fax: +40 213114210, Adresa internet (URL): www.anrsps.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.03.2012 10:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer