Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare petrol pentru turboreactoare JET A1


Anunt de participare numarul 109486/19.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONALA A REZERVELOR DE STAT SI PROBLEME SPECIALE
Adresa postala:  B-dul Libertatii nr. 12 A, sector 5, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040129, Romania, Punct(e) de contact:  1) organizare procedura: Ing. Stanculescu Alexandra tel: 021/311.42.16, 2) specificatii tehnice: Ing. Radoi Marin tel: 021/311.42.12, Email:  [email protected], Adresa internet (URL):  www.anrsps.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare petrol pentru turboreactoare JET A1
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: -DDP UT Gura Vitioarei, jud. Prahova
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Petrol pentru turboreactoare JET A1, conform Caiet de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09131000-6 - Kerosen de avion (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea de produs ce face obiectul achizitiei conform documentatie de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 23, 250, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.12.2010 pana la 24.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare= 465.000 RON, Perioada de valabilitate: 65 zile.Garantie de buna executie=10% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare: Venituri proprii.Modalitate de plata: Ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sit pers a ofertantului:
1)Decl privind eligib, 2) Decl privind neincadrarea in prev art. 181 OUG 34/2006 si Certificate constatatoare (in original sau copie legalizata) privind indeplinirea oblig de plata a imp, taxelor si contributiilor de asigurari soc catre bugetele componente ale bugetului general consolidat(formulare tip eliberate de autoritatile competente), cu valab la data deschiderii ofertelor.
Se vor prezenta : a) Certif de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echiv, valabil la data desch ofertelor, din care sa rezulte ca nu exista oblig. de plata restante sib) Certif fiscal cu privire la imp si taxele locale, valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca op ec nu are datorii la bugetul local.
Capacit de exercit a activ profesionale (inregistare):
Pers jurid romane: Certif constatator emis de oficiul registrului comertului din care sa rezulte faptul ca obiectul de activitate al op ec include producerea si/sau comercializarea produselor de tipul celui care face obiectul achizitiei. In situatia in care obiectul de activ prevede doar comercializarea produselor de tipul celui care face obiectul achiz, op ec va prezenta autorizatia prod de a comercializa produsul oferit.
Pers jurid straine: Doc care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se completeaza Fisa de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta de calificare: cifra de afaceri medie anuala, pe ultimii 3 ani, in domeniul de activitate ce face obiectul contractului, de min 46.500.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie privind principalele livrari de produs efectuate in ultimii 3 ani, 2)Documente constatatoare referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale conf. art. 188 alin (1) lit. a) din OUG nr. 34/2006.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S44-064745 din 04.03.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.11.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.11.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.11.2010 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de Evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este accesibila in SEAP, sectiunea ? Documentatie si clarificari?
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  strada Stavropoleos, nr. 6, sect. 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. : +4(021)310.46.41, Fax:  : +4(021)310.4642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Sos. Oltenitei, nr. 70-111, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  7000, Romania, Tel. : +4(021)332.12.40, Fax:  : +4(021)332.33.77
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Nationala a Rezervelor de Stat si Probleme Speciale- Compartiment Juridic,
Adresa postala:  B-dul Libertatii nr. 12 A, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040129, Romania, Tel. 021/311.42.13, Email:  [email protected], Fax:  021/3114210, Adresa internet (URL):  www.anrsps.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.10.2010 11:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer