Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare petrol pentru turboreactoare tip JET A1


Anunt de participare numarul 129996/09.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONALA A REZERVELOR DE STAT SI PROBLEME SPECIALE
Adresa postala:  B-dul Libertatii nr. 12 A, sector 5, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040129, Romania, Punct(e) de contact:  1.organizare procedura Ing. Stanculescu Alexandra tel: 021/311.42.16; 2. specificatii tehnice Ing. Radoi Marin tel: 021/311.42.12, Email:  [email protected], Fax:  021/311.42.03, 311.42.10, Adresa internet (URL):  www.anrsps.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare petrol pentru turboreactoare tip JET A1
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DDP UT Gura Vitioarei, jud. Prahova
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Petrol pentru turboreactoare tip JET A1, conform Caiet de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09131000-6 - Kerosen de avion (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea de produs ce face obiectul achizitiei conform documentatie de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 51, 350, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 08.11.2011 pana la 23.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare= 1.027.000 RON. Perioada de valabilitate: 65 zile.Garantie de buna executie=10% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare- BUGETUL DE STAT si VENITURI PROPRII;Modalitate de plata: Ordin de Plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sit. pers. a of:
1)Decl privind eligibilitatea.2) Decl privind neincadrarea in prevederile art. 181 OUG 34/2006 si Certif.constatatoare (in original, copie legalizata sau copie conf cu originalul) privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, cu valab.la data desch.of.
Se vor prezenta : a) Certif.de atestare fiscala privind plata oblig.la bugetul de stat sau echivalent, valabil la data desch. of, din care sa rezulte ca nu exista oblig.de plata restante si b) Certif.fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, valabil la data desch.of, din care sa rezulte ca op.ec. nu are datorii la bugetul local.
3) Decl.privind neincadrarea in sit. prevazuta la art. 69 indice 1 din OUG 34/2006.
4) CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta, conf.prev. Ord.ANRMAP nr. 314/2010.
Capacit.de exercitare a activ.prof.(inregistare):
Pers.jurid.romane: Certif. constat.emis de oficiul registrului comertului care confirma autorizarea of.pt.desf.activ.in domeniul obiectului contr, valabil la data desch.of?in original, copie legalizata sau copie conf cu originalul.
Pers.jurid.straine: Doc.care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se completeaza Fisa de informatii generale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta de calificare: cifra de afaceri medie anuala, pe ultimii 3 ani, in domeniul de activitate ce face obiectul contractului, de min 100.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie privind principalele livrari de produs efectuate in ultimii 3 ani, 2)Documente constatatoare/certificate/orice alt document in acest sens, referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale conf. art. 188 alin (1) lit. a) din OUG nr. 34/2006
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta de calificare: Ofertantii vor prezenta 1 contract sau mai multe contracte similare ?furnizare produse petroliere albe - a carui/caror valoare totala sa fie de min 51.300.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.10.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.10.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.10.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Finantare- BUGETUL DE STAT si VENITURI PROPRII
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  strada Stavropoleos, nr. 6, sect. 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4(021)310.46.41, Fax:  +4(021)310.4642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal [art.256^2, alin.(1), lit.a), din OUG nr.34/2006, c.m.c.u.].
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Nationala a Rezervelor de Stat si Probleme Speciale- Compartiment Juridic
Adresa postala:  B-dul Libertatii nr. 12 A, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040129, Romania, Tel. 021/311.42.13, Email:  [email protected], Fax:  021/311.42.10, Adresa internet (URL):  www.anrsps.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.09.2011 14:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer