Licitatie Publica - Contract de furnizare ?Petrol si produse distilate: benzina, motorina si GPL?
Anunt de participare (utilitati) numarul 138939/17.09.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ECOAQUA SA CALARASI
Adresa postala: str. Progresul, bloc BBB, etaj 3, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910001, Romania, Punct(e) de contact: ION LUCA, Tel. +40 0242312705/ +40 0242313765, Email: [email protected], Fax: +40 0242311923, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract de furnizare ?Petrol si produse distilate: benzina, motorina si GPL?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La statiile din Municipiile Calarasi, Oltenita si Urziceni, inclusiv la toate statiile de distributie ale furnizorului, amplasate pe intreg teritoriul tarii.
Codul NUTS: RO312 - Calarasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare a 147200 litri de benzina, motorina si GPL, in baza cardurilor de credit, la statiile din Municipiile Calarasi, Oltenita si Urziceni, inclusiv la toate statiile de distributie ale furnizorului, amplasate pe intreg teritoriul tarii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09130000-9 - Petrol si produse distilate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
147200 litri
Valoarea estimata fara TVA: 714, 030RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare la procedura de achizitie publica este: 14000 lei si se poateconstituiprin: 1. ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor;2. depunere in numerar la casieria autoritatii contractante;3. scrisoare de garantie de participare la procedura de achizitie publica, emisa in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original la sediul autoritatii contractante pana la data deschiderii ofertelor, in cuantumul de mai sus si pentru perioada de 45 de zile).(Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cel putin cu perioada de valabilitate a ofertei.)Cont bancar in care se depune garantia de participare: RO59RNCB0098007808710001, deschis la BCR Calarasi . Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, prin depunerea la casierie a unor sume in numerar sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform prevederilor art. 90 alin. (1)-(3) din H.G. nr. 925/2006, modificata cu H.G. nr. 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010 ? Formular 1;
2. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 2;
3. Declaratie de eligibilitate, conform art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 12A;
4. Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 12B;
5. Declaratia privind calitatea de participant la procedura ? Formular 12C;
6. Certificate de atestare fiscala a platilor la bugetul consolidat al statului si a taxelor si impozitelor locale, eliberate de organismele competente in raza carora se afla sediul ofertantului, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Nota: Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: ing. Iorgovici Claudiu ? Director General, ec. Tudor Iuliana ? Director Economic, ec. Luca Ion ? Presedinte comisia de evaluarea ofertelor, ing. Angelescu Mihaela-Carmen si cs.jr. Trandafir Aurica ? membrii comisia de evaluarea ofertelor. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data limita a depunerii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante.
Nota: In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil
Informatii generale si declaratia privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani;
Livrare GPL in Municipiul Urziceni: se solicita lista statiilor GPL din judetul Ialomita
ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.10.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.10.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.10.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale: Procedura de atribuire fiind online (fara etapa finala de licitatie electronica), daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC ECOAQUA SA Calarasi
Adresa postala: Str. Progresul, Bloc BBB, etaj 3, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910001, Romania, Tel. +40 0242312705/ +40 0242313765, Email: [email protected], Fax: +40 0242311923
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.09.2012 13:53