Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare: piese autobuz tip MAN


Anunt de participare (utilitati) numarul 13947/12.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT CRAIOVA
Adresa postala: Strada Calea Severinului nr.23, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200769, Romania, Punct(e) de contact: CECILIA CAMEN, Tel.0251/485856;506076;485041, Email: [email protected], Fax: 0251/506077;485041 INT.124, Adresa internet (URL): www.rat-craiova.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract de furnizare: piese autobuz tip MAN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Regia Autonoma de Transport , Craiova, str.Calea Severinului nr.23, judetul Dolj, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 25, 000 si 33, 250RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In functie de necesitati
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie produse : Piese autobuz tip MAN
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform precizarilor din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 25, 000 si 33, 250RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 333 RON si garantia de buna executie a contractului: 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.180 si 181 OUG nr.34/2006-Formularul nr.1(Declaratie privind eligibilitatea)si Formularul nr.2-Sectiunea III;b)Certificate constatatoare, valabile la data depunerii ofertei, privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si bugetul local, la data de 25.06.2007(pentru luna mai 2007), original/copie legalizata;c)Certificat constatator, detaliat, valabil la data dep.ofertei si certif.de inmatric.emis de Oficiul Registrului si Comertului-original;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ultimul bilant contabil (in functie de termenul legal de depunere), vizat si inregistrat de organele competente;2.Declaratie privind cifra de afaceri in ultimii 3 ani, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului(Formularul nr.3-Sectiunea III)3.Obligatii contractuale in desfasurare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista princip.livrari de produse gama ofertei depuse, efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, benefic.-autorit.contr./clienti privati.Livrarea produselor va fi confirm.prin p[rezentare docum.emise/contras.de catre clientul benefic.(Formul.nr.4_Sectiunea III; 2.Autoriz.pt.livrare produse(de la producator);3.Certif.ISO 9001 sau echivalent(la producator).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.06.2007 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Depunere numerar la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.06.2007 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.06.2007 14:00
Locul: sediul Regiei Autonome de Transport Craiova, str.Calea Severinului nr.23, jud Dolj, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare ofertant va fi reprezentat oficial de catre o singura persoana care va putea avea un singur insotitor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala: Str.Nicolae Titulescu nr.2 , ,Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251/415750, Fax: 0251/413179
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str, Stavropoleus nr.6, sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300846, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile conform disp.art.272(2) si art.280(5) OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic- Regia Autonoma de Transport Craiova
Adresa postala: Craiova, Str.Calea Severinuluii nr.23, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200769, Romania, Tel.0251/485041, Fax: 0251/506077
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.05.2007 15:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer