Licitatie Publica - Contract de furnizare piese de schimb pentru autovehicule
Anunt de participare numarul 5993/19.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL DE INFORMATII EXTERNE
Adresa postala: STR. EROU IANCU NICOLAE Nr. 156, Localitatea: Voluntari, Cod postal: 077190, Romania, Punct(e) de contact: EUGENIA HONCIOIU, Tel.(4021)208.38.30, In atentia: Dumitrescu Nicoleta, Berceanu Gabriel, Email: [email protected], Fax: (4021)208.38.38, Adresa internet (URL): www.sie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SIE Directia de logistica
Adresa postala: Str. Erou Iancu Nicolae, nr 156, Localitatea: Voluntari, Cod postal: 077190, Romania, Tel.021 2083860, In atentia: Dumitrescu Nicoleta, Berceanu Gabriel, Email: [email protected], Fax: 021 2083839
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SIE Directia de logistica
Adresa postala: Str. Erou Iancu Nicolae, nr 156, Localitatea: Voluntari, Cod postal: 077190, Romania, Tel.021 2083860, In atentia: Dumitrescu Nicoleta, Berceanu Gabriel, Email: [email protected], Fax: 021 2083839
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SIE Directia de logistica
Adresa postala: Str. Erou Iancu Nicolae, nr. 156, Localitatea: Voluntari, Cod postal: 077190, Romania, Tel.021 2083860, In atentia: Dumitrescu Nicoleta, Berceanu Gabriel, Email: [email protected], Fax: 021 2083839
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare piese de schimb pentru autovehicule
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozit furnizor Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
piese de schimb pentru autovehicule marca VW, Audi si Dacia
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietelor de sarcini nr. 23 si 24
Valoarea estimata fara TVA: intre 120, 000 si 170, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.05.2007 pana la 29.06.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
gar.part.= 2500lei, gar.buna exec.= 6% din val. Contr. fara TVA, forma scrisoare garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat 2007, plata 10 zile lucratoare de la primirea facturii in contul de trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii
pers. jur. rom- declaratie privind eligibilitatea, neincadrarea in prev. art. 181, certificat constatator
Pers. jur. str.- orice document similar emis in tara de origine insotit de traducere legalizata in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cerinta obligatorie- cifra de afaceri in domeniul de activitate ce face obiectul contractului, in ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
S2-24
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.04.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la caseria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.04.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 19.06.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.04.2007 11:00
Locul: Str. Erou Iancu Nicolae nr.156 Voluntari Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti de operatorii economici care au depus oferte si comisia de evaluare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu, nr 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Sos. Oltenitei nr. 107-117, sector4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041318, Romania, Tel.021 3323564, Fax: 021 3321240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se depune la CNSC in termen de 10 zile.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SIE-Directia de logistica
Adresa postala: Str. Erou Iancu Nicolae, nr 156, ,Localitatea: Voluntari, Cod postal: 077190, Romania, Tel.021 2083860, Email: [email protected], Fax: 021 2083839
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.03.2007 15:02