Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare piese de schimb pentru combina de bataj tip KSW 460NE sau echivalenta


Anunt de participare (utilitati) numarul 145604/06.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: Str.Timisoara, nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: Ciltan Adrian, Tel. +40 254541460, Email: [email protected], Fax: +40 254506157, Adresa internet (URL): www.snh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract de furnizare piese de schimb pentru combina de bataj tip KSW 460NE sau echivalenta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: EH Lupeni -sucursala beneficiara a SNH SA Petrosani.
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Piese de schimb si componente electrice necesare pentru asigurarea intretinerii si a unei bune functionari a combinei de abataj in cadrul compexului mecanizat de la EH Lupeni.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43613100-4 - Piese pentru haveze de carbune (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
21 de repere de diverse piese de schimb si componente electrice necesare intretinerii combinei de abataj tip KSW 460NE sau echivaelnta din cadrul compexului mecanizat de la EH Lupeni.
Valoarea estimata fara TVA: 545, 201.61RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garant.de participare=10.904, 03lei. Valabilit. garant.de particip.va fi de 90 zile, de la term. limita de primire a ofertei.Forma de constit.a garant.de particip: -virament.banc.in contul RO10RNCB0165130761980003, deschis la BCR-Filiala Petrosani;
- instrument de garant. emis in condit.legii de o soc. banc.sau de o soc.de asig.care se prezinta in orig., in cuantum.(model formular 1);
-in numerar la casieria autorit.contract. Pentru IMM-uri: daca doved.ca sunt indepl.cerintele Lg.nr.346/2004, cu modif.si complet.ulterioare, depunand declar.cf.anex.1 sau 2 la lege, operat.ec. pot benefica de red.cu 50% a cuantum.garant.de particip. O asociatie de mai multi operat.econ. pt.a benef.de acesta facilit., fiecare dintre ei va face dovada ca este IMM.In orice sit., dovada constit.garant.de particip.trebuie sa fie prezent.cel mai tarziu la data si ora stabil.ptr.deschid.ofert.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Autorit.contract.are dreptul de a retine garant.ptr.particip., ofert.pierzand astfel suma constit., atunci cand acesta se afla in oricare din urmatoarele situatii: isi retrage oferta in perioada de valab.a acesteia;oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza semnarea contract.de achiz.in perioada de valab.a of., oferta sa fiind stab.castigat., nu constit.garant.de buna executie in perioada de valabil.a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contract.In sit.in care operat.econ.depune contest., privind procedura de atrib.si C.N.S.C. respinge ca nefondata acesta contestatie, autorit.contract.va retine din garant.de particip.a contestatarului, conf.prev.art.278^1 alin.1, lit.a din OUG34/2006, 1% din val garantiei, respecti suma de 5452, 01lei.Restituirea GP(garantia de participare) se face conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006 coroborat cu prevederile art. 278.1 alin.4 din OUG 34/2006. Garant.de buna exec. reprez. 10% din val.contract., fara T.V.A.Perioada de valab.a garant.de buna execut.va fi cu cel putin 14 zile mai mare decat durata de indepl.a contrac.Modul de constituire: unui instrument de garantare emis de o societ.banc. sau de o societ de asig., se depune in orig.(formular 15), in numerar, prin dep.la casieria SNH-SA, in caz.in care garant. este redusa ca val., daca partile convin, garant.de buna exec.se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate ptr. fact. partiale, conf.art.90, alin.(3)din HG nr.925/2006 modif.prin HG nr.1045/2011. Garant.trebuie sa fie irevocab.Autorit.contract are oblig.de a elibera/restitui garant.de buna exec in conf.cu preved.art.92 alin(1)din HG.925/2006.IMM?urile daca doved.ca indepl.cerintele lg 346/2004, depunand declaratiile conf. anexei 1 sau 2 la lg, pot benef.de red.cu 50% la criteriul garant.de buna exec.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de productie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea, in temeiul art.180 din OUG34/2006-se completeaza conform formularului 2.Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art.180 din OUG 34/2006.Se va prezenta si de ofertantul asociat sau de tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a, c^1, d si e din OUG nr. 34/2006 - se completeaza conform formularului 3.1.(de catre ofertant/asociat). (Nu se solicita confirmare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat). Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art.181 lit. a, c^1, d si e din OUG 34/2006. Se va prezenta si de ofertantul asociat, daca este cazul. Se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul, conform formularului 3.2., declaratia privind neincadrarea in situatiile de la art.181 lit. a, c^1 si d din OUG 34/2006.
3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691 din OUG nr. 34/2006 - se completeaza conform formularului 4. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire) sunt: 1.Ing. Dragoi Nicolae ? Director General2.Ing. Gheorghe Emil ? Ing. Sef Productie3.Ec. Popescu Verginica- Director Economic4.Dr.Ing. Suciu Adrian ? Director Comercial5.Ing. Pop Lavinica ? Director Resurse Umane6.Ing. Dreghici Alin ? Ing. Sef El. Mecanic7.Ing. Petrescu Gabriel ? Ing. Sef S.S.M.8.Ing. Gavrilescu Marius ? Sef Serv. T.P.9.Ing.Teslici Florin ? Sef Serv. M.E.T.M.I.10.Ec. Blajan Ionela ? Sef Serv. F.I.T.S.S.A.11.Sing. Ciltan Adrian ? Sef Serv. APM12.Ing. Chiuzan Cosmin ? Sef Serv. S.S.M.13.Ing. Sorecau Anisoara ? Sef Serv. R.Umane14.Jr. Balint Ileana ? Sef Serv. L.C.JuridicValoarea necesara finantarii acestui contract de achizitie publica a fost aprobata de directorul economic al SNH-SA .Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art. 69.1 din OUG 34/2006.Se va prezenta si de ofertantul asociat sau de tertul sustinator - daca este cazul.
4. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta , conform Ordinului 314/12.10.2010 -potrivit Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 se completeaza conform formularului 5.
5. Acord de asociere (numai in cazul in care la procedura de achizitie se prezinta o asociatie) daca este cazul ? numai in cazul in care la procedura de achizitie se prezinta o asociatie-se completeaza conform formularului 6.Mai multi operatori economici se pot asocia pentru a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze asocierea.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata numai daca oferta comuna este declarata castigatoare si numai daca o astfel de masura reprezinta o conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului. Asociatii vor desemna un lider de asociatie.In cazul depunerii ofertei comune, fiecare dintre asociati va indeplini cerintele solicitate la Situatia personala (III.2.1.a), la Capacitatea de exercitare a act.profesionale (III.2.1.b) si la Standarde de asigurare a calitatii (III.2.4), pentru partea din contract pe care o realizeaza.Capacitatea economica si financiara (III.2.2) si Capacitatea tehnica si profesionala (III.2.3) se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - declaratie pe propria raspundere, privind calitatea de participant la procedura se completeaza conform formularului 7. Pentru persoane juridice si fizice romane :
1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului .
- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Ofertantii isi asuma raspunderea ca informatiile cuprinse in acest document sunt valabile /reale la data limita la depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte documentul in original sau in copie legalizata.2.Pentru persoane juridice / fizice straine:
- Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica si ca platitor de TVA sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Se vor prezenta documente emise conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident (de exempu certificate de inregistrare fiscala in scopuri de TVA in tara unde este rezident si/sau certificate de rezidenta fiscala). Documentele vor fi prezentate in limba straina in copii lizibile cu mentiunea "conform cu originalul" si fi vor fi insotite de traduceri autorizate/legalizate in limba romana-in original sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ultimul bilant contabil la data de 31.12.2012 sau la 30.06.2013 sau Scrisoare de bonitate bancara privind situatia financiara a operatorului economic la data de 30.06.2013.
Modalitatea de indeplinire
-vizat de organele competente, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? sau scrisoare de bonitate bancara privind situatia financiara a operatorului economic la 31.12.2012. (in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de ofertant "conform cu originalul")
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Modalitatea de indeplinire
-se completeaza in conformitate cu formularul 9 si anexa acestuia.
2. Certificarea conformitatii produselor:
- document cate atesta posibilitatea folosirii in subteran, in medii potential explozive grizutoase, emise de un organism notificat in UE, conform Directivei ATEX 94/9CE a Parlamentului European sau a HG 752 din 14 mai 2004, pentru piesele de schimb oferite sau pentru utilajul in componenta caruia intra.
Modalitatea de indeplinire
- documente, certificate CE de tip ale produsului, rapoarte, buletine de incercari si verificare sau alt document edificator, emis de un organism notificat in UE, prin care se atesta posibilitatea folosirii in subteranul minelor grizutoase grupa I, conform cerintelor din Directiva ATEX 94/9CE sau din HG 752/14.05.2004, a pieselor de schimb oferite sau pentru utilajul in componenta caruia intra. Documentele vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau copie lizibila semnate si cu mentiunea "conform cu originalul". Copii insotite de traduceri autorizate, acolo unde este cazul.
Respectarea standardului european de calitate SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent
Modalitatea de indeplinire
- se va prezenta copia certificatului sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. (copii lizibile insotite de traduceri autorizate unde este cazul si semnate si stampilate ?conform cu originalul?).
In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta certificate echivalente emise de organisme acreditate stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.08.2013 07:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.08.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.08.2013 10:00
Locul: Sediul SNH SA, str.TIMISOARA, nr. 2 , Localitatea: PETROSANI , Cod postal: 332015 , Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Ofertantii isi pot modifica/retrage ofertele deja depuse, cu conditia ca solicitarea in scris in acest sens sa fie primita de autoritatea contractanta inaintea expirarii termenului limita de primire a ofertelor. Ofertantul are obligatia de a se asigura ca modificarile solicitate au fost primite si inregistrate de autoritatea contractanta pana la data si ora limita pentru primirea ofertelor.Plicul cu modificarile respective, atasat ofertei, se va marca pe exterior in mod obligatoriu cu inscriptia "MODIFICARI". Eventualele propuneri de modificare a clauzelor contractuale specifice din proiectul de contract al documentatiei de atribuire se depun odata cu oferta. Fara a afecta posibilitatea operatorilor economici de a depune oferta pe mai multe loturi, ofertantul nu are dreptul, in cadrul aceleiasi proceduri: ? sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza; ? sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei la care este ofertant asociat. Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita o reofertare in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. In acest caz contractul va fi atribuit ofertantului a carui propunere financiara are pretul cel mai scazut fata de pretul oferit initial.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a uza de prev. art. 11 alin. 4 din HG 925/2006. In cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care confirma indeplinirea cerintelor de calificare cf. prev. art. 11 alin. 5 din HG 925/2006 (se completeaza conform formularului 14 si anexei la acesta).Pentru vizualizarea Documentelor de Atribuire in SEAP, operetorii economici trebuie sa detina un program, disponibil gratuit pe site-ul furnizorilor de semnatura electronica. NOTA : Lista cu adresa sucursalei SHN-SA beneficiare: EH LUPENI-str. Vitos Gavrila, nr.1, Loc. Lupeni; J 20/1152/2012, CUI 31048181 .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Legislatie Contencios Juridic al SNH-SA
Adresa postala: Str. Timisoara nr. 2 , jud Hunedoara, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Tel. +40 254506100, Fax: +40 254506157
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.08.2013 18:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer