Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare piese de schimb pentru combina tip KSW sau echivalenta


Anunt de participare (utilitati) numarul 140626/21.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: Str. Timisoara nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: Victor Utu, Tel. +40 254506151, Email: [email protected], Fax: +40 254506157, Adresa internet (URL): www.cnh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract de furnizare piese de schimb pentru combina tip KSW sau echivalenta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: E.M. Lupeni subunitatea miniera a CNH-SA.
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare piese de schimb pentru combina tip KSW sau echivalenta, necesare pentru intretinerea si asigurarea unei bune functionari a combinei. Furnizare de piese de schimb pentru combina de abataj tip KSW 460NE sau echivalenta in cantitatile prevazute in anexa la Caietul de sarcini(SECTIUNEA II) si in anexa la Proiectul de contract.(SECTIUNEA IV)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43613100-4 - Piese pentru haveze de carbune (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATE TOTALA PIESE SCHIMB: 44 buc (in cantitatile prevazute in Sectiunea II - Caietul de sarcini si in anexa la Proiectul de contract din SECT IV.
Valoarea estimata fara TVA: 292, 972.7RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este obligatorie. Valoarea gar.de part. este: 5859, 44lei. Perioada de valabilitate: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Pentru garantii depuse in valuta, ptr. conversie se va folosi cursul valutar BNR din data publicarii invitatiei de participare Modalitati de constituire: a)virament bancar, in contul nr.RO66RNCB0165020174910023 BCR Petrosani b)instrument de garantare, emis cf. legii de o soc. bancara sau de asigurari, in original. Daca documentul este emis de o banca sau o soc. de asigurari din strainatate, se va prezenta si traducerea autorizata si legalizata.(formular 1?model de scrisoare de garantie de particip); c)in numerar, prin depunere la casieria CNH SA. Pentru IMM-uri: daca dovedesc ca indeplinesc cerintele Legii nr.346/2004, depunand declaratie cf. anexei 1 sau 2 la lege, op.econ. pot beneficia de reducere cu 50% a valorii garantiei de participare. Daca se prezinta o asociere de op.econ., pentru a beneficia de reducere, fiecare va face dovada ca e IMM. Garantia de particip trebuie sa fie irevocabila. Dovada constit.garantiei de particip trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Autorit contract. are dreptul de a retine garantia pentru particip, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in oricare din urmatoarele situatii: -isi retrage oferta in perioada de valabilit a acesteia; -oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie in perioada de valabilit. a ofertei; oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna exec.in perioada de valabilit. a ofertei. In situat.in care un operat. econ.depune contestatie si CNSC o respinge ca fiind nefondata, autorit. contract va retine din garantia de particip a contestatorului, potrivit prev.art.278^1 alin.1 lit.a din OUG 34/2006, suma de 2929, 72lei. Restituirea garant de particip se face cf. prevederilor art.88 din HG925/2006, corelat cu art.278^1 alin.2 din OUG 34/2006. Garantia de buna executie reprez. 5% din val.contract., fara T.V.A.Perioada de valab.a gar.de buna execut.va fi cu cel putin 14 zile mai mare decat durata de indepl.a contractului.Modul de constituire: a)instrument de garantare emis de o societ.banc.sau de o societ de asigurari-in orig.(formular 15), b)in numerar, prin dep.la casieria CNH-SA, c)daca partile convin, garant.de buna exec.se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate ptr.fact.partiale, conf.art.90, al.(3)din HG 925/2006 modif.prin HG1045/2011.Garant.trebuie sa fie irevocabila.AC are oblig.de a elibera/restitui gar.de buna exec conf.prev.art.92 al(1)din HG.925/2006.IMM?urile daca doved.ca indepl.cerintele Legii 346/2004, depunand declaratiile conf.anexei 1 sau 2 la lege, pot benef.de red.cu 50% la criteriul garant.de buna exec. Daca se prezinta o asociere de op.econ., pt a beneficia de reducere, fiecare trebuie sa faca dovada ca e IMM
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de productie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea, in temeiul art. 180 din OUG 34/2006 - se completeaza conform formular 2. Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art.180 din OUG 34/2006. Se va prezenta si de ofertantul asociat sau de tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a, c^1, d si e din OUG 34/2006 - se completeaza conform formular 3.1.(Nu se solicita confirmare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat)Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art.181 lit. a, c^1, d si e din OUG 34/2006.Se va prezenta si de ofertantul asociat, daca este cazul.Se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul ? se completeaza conform formularului 3.1.b., declaratia privind neincadrarea in situatiile de la art.181 lit. a, c^1 si d din OUG 34/2006.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69.1 din OUG 34/2006 - se completeaza conform formular 3.2.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt: 1.Director General ? Ing. Dragoi Nicolae2.Director Tehnic ? Ing. Nicolescu Cristian3.Director Economic ? Ec. Popescu Verginica4.Director Comercial ? Dr.Ing. Suciu Adrian5.Ing.Sef Electromecanic ? Ing. Popescu Alexandru
6.Sef Serv. F.C.I.T. ? Ec. Palanceanu Carmen7.Sef Serv. METMI ? Ing. Teslici Florin8.Sef Serv. Achizitii Publice M.D. ? Ing. Utu Victor9.Sef Serv. L.C.Juridic ? Jr. Balint IleanaBugetul autoritatii contractante ? CNH SA necesar finantarii contractelor de achizitie publica este aprobat prin H.G. nr. 99/2012, rectificat prin HG 920/2012.Bugetul aferent achizitiei in cauza este aprobat de Director Economic CNH SA.Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art. 69.1 din OUG 34/2006.Se va prezenta si de ofertantul asociat, de tertul sustinator, sau de subcontractanti, daca este cazul.4.Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta - potrivit Ordinului ANRMAP nr.314/2010, se completeaza conform formular 45.Acord de asociere ? numai in cazul in care la procedura de achizitie se prezinta o asociatie, se completeaza conform formular 5. Mai multi operatori economici se pot asocia pentru a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze asocierea.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata numai daca oferta comuna este declarata castigatoare si numai daca o astfel de masura reprezinta o conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului. Asociatii vor desemna un lider de asociatie.In cazul depunerii ofertei comune, fiecare dintre asociati va indeplini cerintele solicitate la Situatia personala(III.2.1.a), cele solicitate la Capacitatea de exercitare a act. profesionale(III.2.1.b) si cele solicitate la pct. III.2.4, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Capacitatea economica si financiara(III.2.2) si Capacitatea tehnica si profesionala(III.2.3) se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere)6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie - se completeaza conform formular 6. Pentru persoane juridice si fizice romane: 1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Ofertantii isi asuma, pe proprie raspundere, faptul ca informatiile sunt reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor. In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul certificat constatator in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice straine: 1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional- sa fie prezentate documente emise conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident (de exempu certificate de inregistrare fiscala in scopuri de TVA in tara unde este rezident si/sau certificate de rezidenta fiscala). Documentele vor fi prezentate in limba straina in copii lizibile cu mentiunea "conform cu originalul" si vor fi insotite de traduceri autorizate/legalizate in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ultimul bilant contabil (la data de 31.12.2011 sau Scrisoare de bonitate bancaraprivind situatia financiara a operatorului economic la 31.12.2011.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clenti privati.Sustinerea capacitatii economice si financiare a ofertantului de o terta persoana, prin prezentarea angajamentului ferm incheiat in forma autentica ? daca e cazul
2. Certificarea conformitatii produselor:
a) o Declaratie de conformitate a produselor oferite ? un model intocmit conform legislatiei romane armonizate cu legislatia in vigoare in UE, in domeniul masinilor si echipamentelor ;
Documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, conform SR EN ISO 9001:2008 sau echivalentvalabil la data limita de depunere a ofertelor - se va prezenta copia certificatului sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.12.2012 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.12.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.12.2012 10:00
Locul: Sediul CNH SA , str. Timisoara, nr.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Ofertantii isi pot modif/retrage ofertele depuse, daca solicitarea s-a primit de autorit.contract. inaintea expirarii termen limita de primire oferte.Ofertant. are obligatia de a se asigura ca modif. solicit s-au inregistrat de autorit.contract. pana la data si ora limita pentru primirea ofertei. Plicul cu modif., atasat ofertei, se va marca pe exterior in mod obligat cu inscriptia "MODIFICARI". Eventualele obiectiuni la proiect contract al docum.de atrib. se depun odata cu oferta. Nu se accepta modif. ale ofertei sau obiectii la proiect contract in timpul sau dupa sedinta de deschidere a ofertelor.Ofertantul nu are dreptul, in cadrul aceleiasi proceduri: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individ si/sau comune, sub sanct. excluderii din competi. a tuturor ofertelor in cauza; b)sa depuna oferta individ/comuna si sa fie nominalizat ca subcontr.in cadrul altei oferte, sub sanct. excluderii ofertei individ. sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat; c)sa depuna oferta individ/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanct excluderii ofertei individ.sau, dupa caz, a celei la care este ofertant asociat. Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autorit.contract.va solicita o reofertare in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. In acest caz contr.va fi atribuit ofertantului a carui propunere financiara are pretul cel mai scazut fata de pretul oferit initial. Pentru demonstr. indeplin criter. de calif., ofertantul are dreptul de a uza de prev.art.11 alin.4 din HG 925/2006.Daca ofertantul uzeaza de acest drept, are obligatia de a prezenta/completa certif/docum.edificatoare ce confirma indeplin cerintelor de calif.cf.prev.art.11 alin.5 din HG925/2006(se completeaza formular 10 si anexa)Ptr. vizualiz. Doc.Atr. in SEAP, op.ec.trebuie sa detina un program, disponibil gratuit pe site-ul furnizorilor de semnat electronica.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256.2 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Legislatie, Contencios, Juridic al CNH SA
Adresa postala: str. Timisoara nr. 2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Tel. +40 254506100, Fax: +40 254506157
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.11.2012 10:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer