Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract de furnizare piese de schimb pentru pompele de evacuare ape de mina din subteran


Anunt de participare (utilitati) numarul 134825/18.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: Str. Timisoara nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: Victor Utu, Tel. +40 254506151, Email: [email protected], Fax: +40 254506157, Adresa internet (URL): www.cnh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
contract de furnizare piese de schimb pentru pompele de evacuare ape de mina din subteran
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: EM Lupeni - sucursala a Companiei Nationale a Huilei
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare piese de schimb pentru pompele utilizate ptr. evacuarea apelor necorozive si cu suspensii de pana la 15 g/l, cu temperatura sub 90 grade Celsius si vascozitati ale lichidului pompat sub 5 grade E, existente in subteranul minelor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42124200-6 - Piese pentru pompe sau pentru elevatoare de lichide (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot1 - piese schimb ptr. pompe evacuare ape tip KSM sau echivalent; lot2- piese schimb ptr. pompe evacuare ape tip JIU sau echivalent; lot3- piese schimb ptr. pompe evacuare ape tip MM sau echivalent
Valoarea estimata fara TVA: 247, 948.6RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este obligatorie pentru fiecare lot.Valoarea garantiei de participare/lot este: 3076, 90 lei pentru Lot 1; 293, 22 lei pentru Lot 2; 1588, 75 lei pentru Lot 3. Perioada de valabilitate: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modalitati de constituire : a)virament bancar, in contul nr. RO66RNCB0165020174910023 la BCR Petrosani.b)instrument de garantare, emis cf. legii de o soc. bancara sau de asigurari, in original. Daca documentul este emis de o banca sau o soc. de asigurari din strainatate, se va prezenta si traducerea autorizata si legalizata.( formular 1 ? model de scrisoare de garantie de participare )c)in numerar, prin depunerea sumei la casieria CNH SA.pentru IMM-uri: daca dovedesc ca indeplinesc cerintele Legii nr.346/2004, depunand declaratie cf. anexei 1 sau 2 la lege, op.econ. pot beneficia de reducere cu 50% a valorii garantiei de participare.Daca se prezinta o asociere de op.econ., pentru a beneficia de reducere, fiecare va face dovada ca este IMM.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in oricare din urmatoarele situatii: -isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie in perioada de valabilitate a ofertei;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei.Daca un op. econ. depune contestatie si C.N.S.C. o respinge ca nefondata, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare/lot a contestatorului, potrivit prev. art. 278.1 alin. 1 lit.a din OUG nr. 34/2006, sumele: pentru Lotul 1 :1538, 45 lei; pentru Lotul 2 :146, 61 lei; pentru Lotul 3 :794, 38 lei. Garantia de buna executie se constituie in cuantum de 5% din pretul contractului fara TVA.Modalitatile de constituire sunt: a)instrument de garantare emis cf.legii de o soc.bancara sau de asigurari?in original, ce devine anexa la contract.Valabilitatea trebuie sa fie cu cel putin 14 zile mai mare decat durata de indeplinire a contractului.(formular 15 ? model scrisoare de garantie de buna executie); b)in numerar, prin depunere la casieria CNH SA, daca garantia de buna executie este redusa ca valoare; c)daca partile convin, se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale ? cf. art.90 alin. 3 din HG nr. 925/2006, modificat prin HG nr. 1045/2011. pentru IMM-uri: daca dovedesc ca indeplinesc cerintele Legii nr. 346/2004, depunand declaratie cf. anexei 1 sau 2 la lege, op.econ. pot beneficia de reducere cu 50% a valorii garantiei de buna executie.Daca se prezinta o asociere de op.econom., pentru a beneficia de reducere, fiecare va face dovada ca este IMM.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de productie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea, in temeiul art.180 din OUG nr. 34/2006 - se completeaza in conformitate cu formularul 2. Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art.180 din OUG 34/2006.Se va prezenta si de ofertantul asociat sau de tertul sustinator, daca este cazul.
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 lit. a, c^1, d si e din OUG 34/2006 - se completeazain conformitate cu formularul 3.1.(Nu se solicita confirmare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat).Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art.181 lit. a, c^1, d si e din OUG 34/2006.Se va prezenta si de ofertantul asociat sau de tertul sustinator, daca este cazul.
3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69.1 din OUG nr. 34/2006 - se completeaza in conformitate cu formularul 3.2.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire) sunt:
1.Director General ? Dr.Ing. Jujan Constantin
2.Director Tehnic ? Ing. Nicolescu Cristian
3.Director Economic ? Ec. Popescu Verginica
4.Ing. Sef Electromecanic ? Ing. Suciu Adrian
5.Sef Serv. A.P.M.D. ? Ing. Utu Victor
6.Sef Serv. METMI ? Ing. Teslici Florin
Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art. 69.1 din OUG. nr. 34/2006.
Se va prezenta si de ofertantul asociat, subcontractant sau de tertul sustinator, daca este cazul.
4.Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta - potrivit Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 -se completeazat in conformitate cu formularul 45.Acord de asociere ? numai in cazul in care la procedura de achizitie se prezinta o asociatie -se completeaza in conformitate cu formularul 5. Mai multi operatori economici se pot asocia pentru a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze asocierea.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata numai daca oferta comuna este declarata castigatoare si numai daca o astfel de masura reprezinta o conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului. Asociatii vor desemna un lider de asociatie. In cazul depunerii ofertei comune, fiecare dintre asociati va indeplini cerintele solicitate la Situatia personala(III.2.1.a), cele solicitate la Capacitatea de exercitare a act. profesionale(III.2.1.b.) si cele solicitate la III.2.4, pentru partea din contract pe care o realizeaza. Capacitatea economica si financiara(III.2.2) si Capacitatea tehnica si profesionala(III.2.3) se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere)
6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie - se completeaza in conformitate cu formularul 6. Pentru persoane juridice si fizice romane: 1.Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala - - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", valabil la data limita de depunere a ofertelor.
Pentru persoane juridice straine: 1.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - - in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduceri autorizate in limba romana.
In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil la data de 31.12.2010
Sustinerea capacitatii economice si financiare a ofertantului de catre o terta persoana, prin prezentarea angajamentului ferm incheiat in forma autentica ? daca este cazul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
2. Declaratie privind partea/partile din contract care urmeaza sa fie subcontractate, insotite si de acordurile de subcontractare ? daca e cazul
Sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale de catre o terta persoana prin prezentarea angajamentului ferm incheiat in forma autentica ? daca este cazul
1. Respectarea standardului european de calitate SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Op.econom.inregistrati in SEAP, cf.prev.art.6 alin.2 din HG nr.1660/2006, carora li s-au transmis invitatii de participare electronice in SEAP cf.prev. art.165 alin.2 din OUG nr. 34/2006, vor prezenta preturi noi in SEAP.Invitatia electronica va preciza data si ora de start a licitatiei electronice, care nu poate fi mai devreme de 2 zile lucratoare de la data la care s-au transmis invitatiile electronice.Numar de runde si calendarul de desfasurare: 1 runda, pentru fiecare lot de produse. Durata unei runde: 1 zi, pentru fiecare lot. Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului repetitiv de ofertare: valoarea ofertei/lot fara TVA. Licitatia electronica poate fi oprita daca oferta nu s-a imbunatatit : DA. Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta: DA. Licitatia se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului : DA. Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie : DA. Pas minim de licitatie :0, 1% din valoarea estimata/lot
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.05.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.05.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Documentele prezentate in alta limba vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.05.2012 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Ofertantii isi pot modifica/retrage ofertele deja depuse, daca solicitarea in scris a fost primita de autorit.contract.inaintea expirarii termenului limita de primire a ofertelor.Ofertantul are obligatia de a se asigura ca modif.solicitate au fost inregistrate de autoritatea contractanta pana la data si ora limita pentru primirea ofertelor.Plicul cu modif., atasat ofertei, se va marca pe exterior in mod obligatoriu cu inscriptia "MODIFICARI".Eventualele obiectiuni la proiectul de contract se depun odata cu oferta.Nu se accepta modif.ale ofertei sau obiectiuni la proiectul de contract in timpul sau dupa sedinta de deschidere a ofertelor.Fara a afecta posibilitatea operatorilor economici de a depune oferta pe mai multe loturi, ofertantul nu are dreptul, in cadrul aceleiasi proceduri: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza; b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul altei oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat; c)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei la care este ofertant asociat. Daca dupa finalizarea etapei finale de licitatie electronica se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita o reofertare in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Pentru demonstr.indeplinirii criteriilor de calif., ofertantul are dreptul de a uza de prev. art. 11 alin. 4 din HG nr. 925/2006.In cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care confirma indeplinirea cerintelor de calif.cf.prev.art.11 alin.5 din HG nr. 925/2006 (se completeaza conform formularului 11 si anexei la acesta).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256.2 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul L.C.Juridic al CNH SA
Adresa postala: Compania Nationala a Huilei SA , str. Timisoara nr. 2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Tel. +40 254506100, Email: [email protected], Fax: +40 254506157, Adresa internet (URL): www.cnh.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.04.2012 15:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer