Licitatie Publica - Contract de furnizare piese de schimb pentru transportoare blindate cu raclete, Contract de furnizare piese de schimb pentru vase de extractie, Contract de furnizare plasa din sarma si panouri sudate, Contract de furnizare profil de mina tip SG-23 sau ech
Anunt de intentie (utilitati) numarul 8318/22.12.2007
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: Str. Timisoara nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: Elena Capalnean, Tel.0254506146, Email: [email protected], Fax: 0254506149, Adresa internet (URL): www.cnh.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Contract de furnizare piese de schimb pentru transportoare blindate cu raclete
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Piese de schimb pentru transportoare blindate cu raclete pe orizontala a carbunelui in subteran, tipurile: TR3, TE4 si TR5 si TR7, folosite la transportul carbunelui in subteran in abataje si pe galerii.
Impartire in loturi
Da
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
29221980-7 - Piese pentru transportoare (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.03.2008
8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 487, 330 si 8, 236, 063RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face prin OP, fila CEC sau compensare cu energie electrica.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatiile suplimentare privind achizitia se pot solicita de la Compania Nationala a Huilei SA, Serviciul Aprovizionare Piese Schimb Produse, telefon 0254 / 506.146, fax 0254 / 506.149.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Contract de furnizare piese de schimb pentru vase de extractie
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Piese de schimb destinale vaselor de extractie ale instalatiilor miniere de extractie pe verticala.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
29221950-8 - Piese pentru ascensoare, pentru schipuri sau pentru scari rulante (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.03.2008
8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 657, 440 si 1, 823, 184RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face prin OP, fila CEC sau compensare cu energie electrica dupa 30 dar nu mai mult de 60 de zile de la livrare.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la CNH SA , serviciul Aprovizionare Piese de Schimb Produse, telefon 0254/506.146, fax 0254/506.149.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Contract de furnizare plasa din sarma si panouri sudate
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare plasa sarma si panouri sudate
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
28410000-9 - Articole din sarma (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.03.2008
8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: intre 9, 376, 811 si 10, 314, 492RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face prin OP, fila CEC sau compensare cu energie electrica dupa 30 dar nu mai mult de 60 de zile de la livrare.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la CNH SA , serviciul Aprovizionare Piese de Schimb Produse, telefon 0254/506.146, fax 0254/506.149.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Contract de furnizare profil de mina tip SG-23 sau echivalent
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare plasa sarma si panouri sudate
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
27141000-5 - Bare si tije laminate la cald (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.03.2008
8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 497, 367 si 6, 047, 103RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face prin OP, fila CEC sau compensare cu energie electrica dupa 30 dar nu mai mult de 60 de zile de la livrare.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la CNH SA , serviciul Aprovizionare Piese de Schimb Produse, telefon 0254/506.146, fax 0254/506.149.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Contract de furnizare banda miniera pentru subteran si banda miniera de uz general
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Benzile din cauciuc pentru subteran se utilizeaza la transportul carbunelui in minele grizutoase, respectiv benzile din cauciuc de uz general se utilizeaza la transportul carbunelui la suprafata
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
25122230-3 - Benzi transportoare din cauciuc (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.03.2008
8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 158, 303 si 2, 374, 135RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face prin OP, fila CEC sau compensare cu energie electrica dupa 30 dar nu mai mult de 60 de zile de la livrare.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la CNH SA , serviciul Aprovizionare Piese de Schimb Produse, telefon 0254/506.146, fax 0254/506.149.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Contract de furnizare produse petroliere si combustibili
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Produse petroliere ( motorina, benzina, lubrefianti )destinate utilajelor din dotare
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
23000000-7 - Produse petroliere si combustibili (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.03.2008
8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 491, 599 si 3, 840, 758RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face din fonduri de productie.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la CNH SA , serviciul Aprovizionare Piese de Schimb Produse, telefon 0254/506.146, fax 0254/506.149.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Contract de furnizare stalpi hidraulici individuali pentru sustineri miniere
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare stalpi hidraulici individuali pentru sustineri miniere
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
28561100-3 - Stalpi de sustinere minieri (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.03.2008
8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 519, 679 si 3, 871, 646RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face din fonduri de productie prin OP, fila CEC sau compensare cu energie electrica, dupa 30 dar nu mai mult de 60 de zile de la livrare.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la CNH SA , serviciul Aprovizionare Piese de Schimb Produse, telefon 0254/506.146, fax 0254/506.149.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Contract furnizare role de banda si ghirlande de role
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare role si ghirlande de role destinate transportoarelor miniere cu banda ptr. subteran si suprafata, fiind organe de sustinere a benzii de transport din cauciuc
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
29221730-0 - Echipament pentru transportoare (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.03.2008
8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 525, 991 si 1, 755, 590RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face din fonduri de productie prin OP, fila CEC sau compensare cu energie electrica, dupa 30 dar nu mai mult de 60 de zile de la livrare.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la CNH SA , serviciul Aprovizionare Piese de Schimb Produse, telefon 0254/506.146, fax 0254/506.149.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Contract de furnizare de capse detonante electrice milisecunda folosite in medii grizutoase
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Capsele detonante electrice milisecunda sunt utilizate la detonatia materialelor explozive folosite in procedeul de exploatare prin perforare impuscare in subteran minelor de carbune cu regim grizutos(in medii potential explozive).
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
24615000-8 - Fitile, capse detonante, initiatoare si detonatoare electrice (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.03.2008
8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 408, 860 si 2, 649, 746RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face din fonduri de productie prin OP, fila CEC sau compensare cu energie electrica, dupa 30 dar nu mai mult de 60 de zile de la livrare.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la CNH SA , serviciul Aprovizionare Piese de Schimb Produse, telefon 0254/506.146, fax 0254/506.149.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Contract de furnizare grinzi de sustinere
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare grinzi de sustinere tip GSA sau echivalent, bolturi de pivotare si pene de blocare
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
28846000-4 - Grinzi din otel (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.03.2008
8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 131, 662 si 3, 444, 828RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face prin OP, fila CEC sau compensare cu energie electrica dupa 30 dar nu mai mult de 60 de zile de la livrare.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la CNH SA , serviciul Aprovizionare Piese de Schimb Produse, telefon 0254/506.146, fax 0254/506.149.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Contract lemn de mina rasinos marimea II
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract lemn de mina rasinos marimea II (lungime fixa 4 m)
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
20120000-3 - Lemn de mina (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.03.2008
8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 178, 032 si 3, 495, 835RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face prin OP, fila CEC sau compensare cu energie electrica dupa 30 dar nu mai mult de 60 de zile de la livrare.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la CNH SA , serviciul Aprovizionare Piese de Schimb Produse, telefon 0254/506.146, fax 0254/506.149.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Contract de furnizare de exploziv de siguranta antigrizutos
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de funizare exploziv de siguranta utilizat la lucrarile de extragere din subteranul minelor de carbuni cu regim grizutos.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
24612000-7 - Diverse tipuri de explozibili (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.03.2008
8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 886, 031 si 2, 074, 634RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face prin OP, fila CEC sau compensare cu energie electrica dupa 30 dar nu mai mult de 60 de zile de la livrare.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la CNH SA , serviciul Aprovizionare Piese de Schimb Produse, telefon 0254/506.146, fax 0254/506.149.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Contract de furnizare furnizare cofrete si piese schimb cofrete
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de funizare furnizare cofrete si piese schimb cofrete utilizate in subteranul minelor de carbuni cu regim grizutos.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
31230000-7 - Piese pentru aparate de distributie sau de control al energiei electrice (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.03.2008
8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 043, 568 si 3, 347, 924RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face prin OP, fila CEC sau compensare cu energie electrica dupa 30 dar nu mai mult de 60 de zile de la livrare.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la CNH SA , serviciul Aprovizionare Piese de Schimb Produse, telefon 0254/506.146, fax 0254/506.149.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Contract de funizare tevi din otel
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare tevi din otel, pentru transport apa potabila, industriala, evacuare apa de mina, innamolire, alimentare cu aer comprimat in subteran
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
28860000-8 - Conducte, tevarie, tevi, tubaje, tuburi si articole conexe (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.03.2008
8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 501, 683 si 1, 651, 851RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face prin OP, fila CEC sau compensare cu energie electrica dupa 30 dar nu mai mult de 60 de zile de la livrare.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la CNH SA , serviciul Aprovizionare Piese de Schimb Produse, telefon 0254/506.146, fax 0254/506.149.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Contract de furnizare cabluri din otel
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare cabluri de tractiune din otel de calitate pentru instalatiile miniere , rotunde sau plate.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
28421610-8 - Cablu din otel (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.03.2008
8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 761, 259 si 1, 937, 384RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face prin OP, fila CEC sau compensare cu energie electrica dupa 30 dar nu mai mult de 60 de zile de la livrare.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la CNH SA , serviciul Aprovizionare Piese de Schimb Produse, telefon 0254/506.146, fax 0254/506.149.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Contract de furnizare de elemente de hidraulica de comanda tip STEKO sau echivalent
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare de elemente de hidraulica de comanda tip STEKO sau echivalent
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
29838100-3 - Echipament hidraulic (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.03.2008
8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 920, 967 si 2, 113, 063RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face prin OP, fila CEC sau compensare cu energie electrica dupa 30 dar nu mai mult de 60 de zile de la livrare.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la CNH SA , serviciul Aprovizionare Piese de Schimb Produse, telefon 0254/506.146, fax 0254/506.149.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Contract de furnizare cilindrii hidraulici
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare cilindrii hidraulici pentru sustineri mecanizate.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
29121100-4 - Cilindri hidraulici sau pneumatici (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.03.2008
8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 454, 559 si 2, 700, 014RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face prin OP, fila CEC sau compensare cu energie electrica dupa 30 dar nu mai mult de 60 de zile de la livrare.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la CNH SA , serviciul Aprovizionare Piese de Schimb Produse, telefon 0254/506.146, fax 0254/506.149.
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 7, 487, 330 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
20.12.2007 15:22