Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare piese de schimb pt combina de abataj tip KGS 460S/2BP/07 sau echivalenta


Anunt de participare (utilitati) numarul 136823/22.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: Str. Timisoara nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: Victor Utu, Tel. +40 254506151, Email: [email protected], Fax: +40 254506157, Adresa internet (URL): www.cnh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract de furnizare piese de schimb pt combina de abataj tip KGS 460S/2BP/07 sau echivalenta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: E.M. Paroseni subunitate beneficiara a CNH-SA
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de diverse piese de schimb pentru combina KGS-460S/2BP/07 sau echivalenta, utilizate pentru intretinerea si repararea combinei de abataj de la E.M. Paroseni. Combina de abataj este utilizata in cadrul complexelor mecanizate pentru taierea si extragerea stratelor de carbune.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43613100-4 - Piese pentru haveze de carbune (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATE TOTALA PIESE SCHIMB: 28 buc. (in cantitatile prevazute in Caietul de sarcini si in anexa la Proiectul de contract.
Valoarea estimata fara TVA: 428, 043RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuant.garant.de particip. ptr.intreaga cant: 4281lei; Perioada de valab.a garant.particip. e de 90 de zile, de la termenul limita de primire a ofertei.Forma de constit.a garant.de particip: virament.banc.in contulRO66RNCB0165020174910023, deschis la BCR-Fil.Petrosani, instrument de garant.emis in condit.lg.de o soc. banc.sau de o soc.de asig.care se prez.in orig., in cuantum.si pentru perioada de valab.prevaz.mai sus.(formular 1 model scris.de garant.de partic.), in numerar, prin dep.la casieria autorit.contract.Pentru IMM-uri: daca dovedesc ca sunt indepl.cerintele Lg.nr.346/2004, cu modif.si complet.ulterioare, depunand declar. cf.anex.1 sau 2 la lege, operat.ec. pot benefic.de red.cu 50% a cuantum.garant.de particip.Daca la proced.de achiz.se prezinta o asociere de mai multi operat.ec.ptr.a benef.de acesta facilit., fiecare dintre ei sa faca dovada ca este IMM.In orice sit., dovada constit.garant.de particip.trebuie sa fie prezent.cel mai tarziu la data si ora stabil.ptr.deschid.ofert.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Autorit.contract.are dreptul de a retinegarant.ptr.particip., ofert.pierzand astfel suma constit., atunci cand acesta se afla in oricare din urmatoarele situatii: isi retrage oferta in perioada de valab.a acesteia;oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contract. de achiz.in perioada de valab.a of., oferta sa fiind stab.castigat., nu constit.garant.de buna executie in perioada de valabil.a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contract. In situat. in care operat.ec.depune contestatie, privind proced.de atrib.si C.N.S.C.respinge ca nefondata acesta contestatie, autorit.contract va retine din garant.de particip.a ofertant .contestatar, potrivit preved.art.278^1 alin.1, lit.b, din OUG nr.34/2006, suma de: 4.200 lei+0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei, respectiv suma de 4208 lei.Garant. de particip. se va returna conf. art.88 din HG925/2006. Garant.de buna exec., reprez. 5% din val.contract., fara T.V.A.Perioada de valab.a garant.de buna execut.va fi cu cel putin 14 zile mai mare decat durata de indepl.a contrac.Modul de constituire: unui instrument de garantare emis de o societ.banc. sau de o societ de asig., se depune in orig.(formular 15), in numerar, prin dep.la casieria CNH-SA, in caz.in care garant. este redusa ca val., daca partile convin, garant.de buna exec.se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate ptr. fact. partiale, conf.art.90, alin.(3)din HG nr.925/2006 modif.prin HG nr.1045/2011. Garant.trebuie sa fie irevocab.Autorit.contract are oblig.de a elibera/restitui garant.de buna exec in conf.cu preved.art.92 alin(1)din HG.925/2006.IMM?urile daca doved.ca indepl.cerintele lg 346/2004, depunand declaratiile conf. anexei 1 sau 2 la lg, pot benef.de red.cu 50 % la criteriul garant. de buna exec.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de productie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea, in temeiul art.180 din OUG34/2006.(Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu formularul 2; Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura, prezentata si de tertul sustinator daca este cazul) 2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit.a, c^1, d si e din OUG nr.34/2006(Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu formularul3.1.;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 lit. a, c^1, d si e din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Nu se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat. Daca este cazul trebuie prezentata si de tertul sustinator) 3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 indice 1 din OUG 34/2006(Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.691 din OUG nr. 34/2006, completata in conformitate cu formularul 3.2.;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006 , duce la excluderea ofertantului din prezenta. Daca este cazul se va prezenta si de catre susbcontractant si de tertul sustinator.)Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea proceduri de atribuire, este :1.Director General ? Ing. Jujan Constantin;2.Director Tehnic ? Ing. Nicolescu Cristian ;3.Director Ecomic ? Ec. Popescu Verginica;4.Director Comercial ? Ing. Stoicescu Mihail;5.Ing. Sef El. Mecanic ? Ing. Suciu Adrian;6.Sef Serv. METMI ? Ing. Teslici Florin7.Sef Serv. APMD ? Ing. Utu Victor ;Fara a avea functie de decizie: avizeaza Serviciul L.C.Juridic din cadrul CNH-SA; intocmeste Serv. APMD din cadrul CNH SA4.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului 314/12.10.2010(Certificat de participare la procedura completat in conformitate cu formularul 4).5.Acord de asociere (numai in cazul in care la procedura de achizitie se prezinta o asociatie)Acord de asociere incheiat in vederea participarii la procedura completat in conformitate cu formularul 5. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze asocierea.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare si numai daca o astfel de masura reprezinta o conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici , cerintele de participare prevazute la Cap.III.2.1, a), III.2.1, b)si III 2.4, se vor demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere.Situatia economica si financiara si capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului(cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).Cerintele trebuie sa fie indeplinite de catre fiecare semnatar al acordului de asociere pentru partea din contract care o realizeaza.
5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Declaratie pe propria raspundere, privind calitatea de participant la procedura, completata in conformitate cu formularul 6.) 1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului(Certificatul Constatator trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor si se va depune in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiune ?conform cu originalul?.).Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , sa prezinte documentul in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice / fizice straine: 3. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica si ca platitor de TVA sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.(Sa fie prezentate documente emise conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident (de exempu certificate de inregistrare fiscala in scopuri de TVA in tara unde este rezident si/sau certificate de rezidenta fiscala). Documentele vor fi prezentate in limba straina in copii lizibile cu mentiunea "conform cu originalul" si fi vor fi insotite de traduceri autorizate/legalizate in limba romana-in original sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ultimul bilant contabil (la data de 31.12.2010 sau 30.06.2011, dupa caz) sau Scrisoare de bonitate bancara privind situatia financiara a operatorului economic la 31.12.2011 - bilant vizat de organele competente, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , sau scrisoarea de bonitate bancara privind situatia financiara a operatorului economic la 31.12.2011 in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de ofertant "conform cu originalul".
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - se va completa in conformitate cu formularul 8si va fi insotita de lista principalelor livrari de produse similare completata conform anexei la formularul 8..
2.Declaratie privind partea / partile din contract care urmeaza sa fie indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora -Declaratia se va completa in conformitate cu formularul 9 si va fi insotita de lista privind partile din contract care urmeaza sa fie subcontractate si acordurile de subcontractare , completata conform anexei la formularul 9. .
3.Certificarea conformitatii produselor:
a)Declaratie de conformitate a produselor oferite(model)- declaratia de conformitate a produselor(model) prin care sa ateste respectarea conformitatii produselor prin referire la specificatii sau standarde relevante in domeniul masinilor si echipamentelor miniere, intocmita conform legislatiei romane si a legislatiei UE in vigoare in acest domeniul. Acest document va fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si insotite de traduceri autorizate in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnatea si stampilata de ofertant "conform cu originalul".
4.In cazul in care, ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective(autoritate contractanta sau clienti privati)- ce se va completa conformitate cu formularul 10, incheiat in forma autentica, prin care tertul sustinator confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si/sau profesionale invocate. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si /sau profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, sens in care acesta va prezenta declaratiile pe proprie raspundere conform prevederilor pct. III.2.1.a ? sens in careacesta va prezenta declaratiile completate, conform cu formularul 2, formularul 3.1. si formularul 3.2. .
Certificarea sistemului calitatii potrivit standardului ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.07.2012 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.07.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.07.2012 10:00
Locul: Sediul CNH-SA , Petrosani, str. Timisoara nr. 2, cod postal 332015 , jud Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Ofertantii isi pot modifica sau retrage ofertele deja depuse, cu conditia ca solicitarea in scris in acest sens sa fie primita de autoritatea contractanta inaintea expirarii termenului limita de depunere a ofertelor. Ofertantul are obligatia de a se asigura ca modificarile solicitate au fost primite si inregistrate de autoritatea contractanta pana la data si ora limita pentru depunerea ofertelor.Plicul cu modificarile respective, atasat ofertei, se va marca pe exterior in mod obligatoriu cu inscriptia "MODIFICARI".Eventualele obiectiuni la proiectul de contract al documentatiei de atribuire se depun odata cu oferta. Nu se accepta modificari ale ofertei sau obiectiuni la proiectul de contract in timpul sau dupa sedinta de deschidere a ofertelor.Ofertantul nu are dreptul, in cadrul aceleiasi proceduri: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul uni alte oferte, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul altei oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c)sa depuna oferta individuala /comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei care este ofertant asociat.In cazul in care procedura de atribuire este offline (cu sau fara etapa finala de licitatie electronica) si se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Mentionam faptul ca ptr. vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Legislatie Contencios Juridic al CNH-SA
Adresa postala: str. Timisoara, nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Tel. +40 254506100, Fax: +40 254506157
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.06.2012 10:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer