Licitatie Publica - Contract de furnizare piese de schimb si a manoperei aferente inlocuirii acestora, necesare aducerii la parametrii normali de functionare a echipamentului medical - Angiograf Integris H 5000 din dotarea Laboratorului de Angiografie si cateterism cardiac
Valoarea Contractului:
501.870 RON
Castigatorul Licitatiei: PHILIPS ROMANIA S.R.L.
501.870 RON
Castigatorul Licitatiei: PHILIPS ROMANIA S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 115283/30.03.2011
Informatii anunt de participare asociat 104781
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
U.M. 02548 Bucuresti (Centrul Clinic de Urgenta de Boli Cardiovasculare al Armatei)
Adresa postala: Calea Plevnei, nr.134, sect.1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010242, Romania, Punct(e) de contact: Dumbrava Florentin, Tel. 021/319.6002, Email: [email protected], Fax: 021/319.6002, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare piese de schimb si a manoperei aferente inlocuirii acestora, necesare aducerii la parametrii normali de functionare a echipamentului medical - Angiograf Integris H 5000 din dotarea Laboratorului de Angiografie si cateterism cardiac
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Calea Plevnei nr. 134, sector 1, Bucuresti, Farmacia U.M. 02548
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cantitatile ce vor fi solicitate pe durata contractului sunt urmatoarele: ?Piese de schimb si manopera aferenta inlocuirii acestora, necesare aducerii la parametrii normali de functionare a Angiografului Integris H 5000? ? ce are urmatoarea componenta: A. ?Ansamblu tub cupola ? MRC 200 0508 ROT GS 1001? ? 1 bucataB.?Unitate de racire ansamblu tub cupola- Cooling Unit CU 31? ? 1 bucataC. ?Manopera pentru efectuarea operatiunilor de inlocuire a pieselor de schimb, calibrarea sistemului si emiterea buletinului de verificare conform normelor CNCAN ? ? 50 ore
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31671200-2 - Tuburi catodice (Rev.2)
42122160-9-Pompe de racire (Rev.2)
50421200-4-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului radiologic (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
501, 869.52RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A1 /226 din 03.02.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S4-005552din07.01.2011
Contract nr: A 610 Denumirea: Contract de furnizare produse
V.1) Data atribuirii contractului 3/10/2011
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
PHILIPS ROMANIA S.R.L.
Adresa postala: str. Fabrica de Glucoza, nr. 17, etaj 1, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020331, Romania, Tel. 2032040, 2032010, Email: [email protected], Fax: 2032049, 2032069, Adresa internet (URL): www.philips.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 504500.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 501869.52 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
se solicita garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului de achizitie publica. Garantia de buna executie se va constituiprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Garantia de buna executie va fi valabila pana la data de 15.04.2011 si va fi restituita de autoritatea contractanta in termen 14 zile de la indeplinirea obligatiilor asumate in cadrul contractului de achizitie publica ce va fi atribuit.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 0213195181, Email: [email protected], Fax: 0213191674, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Judecatoria sector 1 Bucuresti
Adresa postala: Str. Danielopol Gheorghe, nr.2-4, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213187701, Email: [email protected], Fax: 0213132173, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara 02548 Bucuresti - Serviciul Juridic
Adresa postala: Calea Plevnei nr. 134, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010242, Romania, Tel. 0213196002, Email: [email protected], Fax: 3196002
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
25.03.2011 11:26