Licitatie Publica - Contract de furnizare piese schimb pentru transportoare cu raclete, Contract de furnizare aparate de distributie si control al energiei electrice, Contract de furnizare grinzi de sustinere si piese schimb, Contract de furnizare transportor cu banda minier
Anunt de intentie (utilitati) numarul 16493/20.11.2009
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: Str. Timisoara nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: Bodea Adrian, Tel.0254506100, Email: [email protected], Fax: 0254506157, Adresa internet (URL): www.cnh.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Contract de furnizare piese schimb pentru transportoare cu raclete
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Piese de schimb pentru transportoare cu raclete folosite pentru transportul carbunelui in abataje si pe galerii
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43600000-9 - Piese pentru utilaje de exploatare miniera si in cariera si piese pentru masini de constructii (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.03.2010
8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 005, 486 si 6, 485, 925RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se face prin OP, fila CEC, compensare cu energie electrica, dupa 30 de zile dar nu mai mult de 60 de zile de la livrare
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Se pot obtine de la sediul CNH SA, Serviciul Achizitii Publice, tel: 0254/506100, int.620 fax: 0254/506157
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Contract de furnizare aparate de distributie si control al energiei electrice
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamente in constructie antigrizutoasa, capsulare antideflagranta, destinate comenzii si protectiei consumatorilor din subteran, in mod special a electromotoarelor de la actionarile miniere
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
31200000-8 - Aparate de distributie si control ale energiei electrice (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.03.2010
8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 936, 150 si 3, 171, 042RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se face prin OP, fila CEC, compensare cu energie electrica, dupa 30 de zile dar nu mai mult de 60 de zile de la livrare
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Se pot obtine de la sediul CNH SA, Serviciul Achizitii Publice, tel: 0254/506100, int.620 fax: 0254/506157
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Contract de furnizare grinzi de sustinere si piese schimb
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Grinzi de sustinere articulate de tip GSA utilizate pentru asiguarea tavanului abatajelor dotate cu sustineri individuale sub tavan natural sau artificial
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
44462000-6 - Proptele miniere (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.03.2010
8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 388, 347 si 2, 579, 415RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se face prin OP, fila CEC, compensare cu energie electrica, dupa 30 de zile dar nu mai mult de 60 de zile de la livrare
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Se pot obtine de la sediul CNH SA, Serviciul Achizitii Publice, tel: 0254/506100, int.620 fax: 0254/506157
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Contract de furnizare transportor cu banda miniera TMB-1000 sau echivalent
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Transportor cu banda TMB-1000 sau echivalent , de 200 ml utilizat in subteran pentru transportul carbunelui
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
42417220-0 - Elevatoare sau transportoare cu banda cu actiune continua (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.03.2010
8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 2, 500, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se face prin OP, fila CEC, compensare cu energie electrica, dupa 30 de zile dar nu mai mult de 60 de zile de la livrare
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Se pot obtine de la sediul CNH SA, Serviciul Achizitii Publice, tel: 0254/506100, int.620 fax: 0254/506157
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Contract de furnizare transportor cu raclete tip TR 3, TR 5 sau echivalent
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Transportoare de tip TR 3, TR 5 sau echivalent destinate transportului de carbune si steril atat pe galeriile de transport cat si la frontul de lucru aferent procesului de exploatare, in abataje cu inclinare mica
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
42417230-3 - Transportoare blindate pentru mine (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.03.2010
8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 2, 500, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se face prin OP, fila CEC, compensare cu energie electrica, dupa 30 de zile dar nu mai mult de 60 de zile de la livrare
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Se pot obtine de la sediul CNH SA, Serviciul Achizitii Publice, tel: 0254/506100, int.620 fax: 0254/506157
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Contract de furnizare plasa metalica si articole din sarma
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Plasa metalica utilizata pentru bandajarea lucrarilor miniere din subteran
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
44310000-6 - Articole din sarma (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.03.2010
8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: intre 17, 074, 910 si 18, 440, 903RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se face prin OP, fila CEC, compensare cu energie electrica, dupa 30 de zile dar nu mai mult de 60 de zile de la livrare
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Se pot obtine de la sediul CNH SA, Serviciul Achizitii Publice, tel: 0254/506100, int.620 fax: 0254/506157
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 35, 677, 285 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
19.11.2009 11:58