Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de Furnizare Piese si Accesorii pentru Autovehicule


Anunt de participare (utilitati) numarul 14217/15.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma Oradea Transport Local
Adresa postala: str. Atelierelor, nr.12, jud. Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410542, Romania, Punct(e) de contact: Bogdan Popescu, Tel.0259423245, In atentia: Dir. Gen. ing. Lupau Corneliu, Email: [email protected], Fax: 0259426010
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract de Furnizare Piese si Accesorii pentru Autovehicule
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul RA-OTL
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 10 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 350, 000 si 2, 300, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele se atribuie anual.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de piese si accesorii pentru autobuze Mercedes, Liaz, Ikarus, tip UD, Rocar U412, Rocar U207 si alte autovehicule.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Piese de schimb si accesorii pentru autobuze: Lot1 - Mercedes, Lot2 - Liaz, Lot3 - Ikarus, Lot4 - Rocar U412, Lot5 - Rocar U207, Lot6 - UD, Lot7 - Altele.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare Lot1=5000 Lei, Lot2=5000 Lei, Lot3=2500 Lei, Lot4=2500 Lei, Lot5=1500 Lei, Lot6=1500 Lei, Lot7=1500 Lei. Garantia de buna executie la contract de 5% din valoarea fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate - in original. Declaratie de neincadrare la art.181 - in original. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile la bugetul de stat - original sau copie legalizata. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - original sau copie legalizata. Cazier fiscal - original sau copie legalizata. Certificat constatator de la Registrul Comertului (valabil) din care sa rezulte ca operatorul economic are obiectul de activitate care corespunde procedurii original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2006 vizat de organele competente - copie nelegalizata. Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani - original. Cifra de afaceri, media anuala sa fie minim 300000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari similare in ultimii 3 ani - original + minim 1 recomandare in original sau copie legalizata. Declaratie pe proprie raspundere referitoare la echipamentele tehnice - original. Declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul de specialitate - original. Certificate care sa ateste asigurarea calitatii. Autorizatie de livrare de la producator.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.06.2007 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 238 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la caseria RA-OTL sau cu O.P. in contul RO05RNCB0032046498350001, pe baza unei cereri tip, transmise in scris.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.06.2007 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.06.2007 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Un imputernicit al ofertantului cu maxim un insotitor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bulevardul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Oradea
Adresa postala: Str. Parcul Traian, nr. 10, jud. Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259426881, Email: [email protected], Fax: 0259415903
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al RA-OTL
Adresa postala: Str. Atelierelor, nr. 12, jud. Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410542, Romania, Tel.0259423245, Email: [email protected], Fax: 0259426010
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.05.2007 22:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer