Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract de furnizare plasa sarma d = 4 mm


Anunt de participare (utilitati) numarul 133518/29.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: Str. Timisoara nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: Victor Utu, Tel. +40 0254506151, Email: [email protected], Fax: +40 0254506157, Adresa internet (URL): www.cnh.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
companie nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
contract de furnizare plasa sarma d = 4 mm
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: subunitatile CNH SA
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Plasa din sarma se utilizeaza la bandajarea abatajelor miniere.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44313000-7 - Plasa metalica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala - 1.100 to - 4 loturi
1. Lot I? 275 tone PLASA DE SARMA Ø 4 mm2. Lot II? 275 tone PLASA DE SARMA Ø 4 mm3. Lot III ? 275 tone PLASA DE SARMA Ø 4 mm4. Lot IV? 275 tone PLASA DE SARMA Ø 4 mm
Valoarea estimata fara TVA: 4, 675, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul GP este: lot I =17.500 lei, lot II =17.500 lei, lot III =17.500 lei, lot IV =17.500 lei. Perioada de valabilitate va fi de 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de particip.: -virament bancar in contul RO66RNCB0165020174910023, deschis la BCR-Filiala Petrosani;
- instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pe perioada de valabilitate prev. mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat, conf. art.86 alin.(3) din HG925/2006 (formular1); In orice situatie, dovada constit. garantiei de particip. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru particip., ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand se afla in oricare din urmatoarele situatii: -isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-oferta fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie in perioada de valabilit. a ofertei;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna exec. in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului. In sit. in care operat. economic depune constestatie privind procedura de atribuire si CNSC respinge in totalitate aceasta contestatie, autoritatea contractanta va retine din garantia de particip. a ofertantului contestator suma de: 4.948, 75 lei/lot, potrivit preved. art.278^1 alin.1, lit.b din OUG34/2006.Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art.88 din HG925/2006, corelat cu art.278 1 alin.(2)din OUG34/2006. Cuantumul GBE reprez 5% din val.contr, fara TVA.Perioada de valab. a GBE.va fi cu cel putin 14 zile mai mare decat durata contr. Modul de constit a GBE: un instrum de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc.de asig.-Instrum. de garantare trebuie sa prev. daca plata GBE se va executa conditionat sau necond conf. preved. art 86alin(3)din HG925/2006(formular 15)-in numerar, prin dep la casieria CNH-SA;
-prin retineri succesive din sumele datorate ptr facturi part.In acest caz furniz. are obligatia de a deschide un cont de disponibil la dispoz autorit contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune de catre furnizor in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr.GBE trebuie sa fie irevocabila. Restituirea garant.de buna exec.se efectueza conform cu preved. art.92 alin.(1) din HG925/2006. IMM-urile benefic.de red.cu 50%a garant de part.si de buna exec.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de productie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea, in temeiul art.180 din OUG34/2006 (Completata in conformitate cu formularul.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.180 din OUG34/2006, duce la excluderea ofertantului din procedura). 2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a, c^1 si e din OUG34/2006(Completata in conformitate cu formularul .Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.181 din OUG34/2006, duce la excluderea ofertantului din procedura. Nu se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat).3.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG nr. 34/2006(completata in conformitate cu formularul 3.2. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurilor de atribuire este: Director General?ing.Jujan Constantin, Director Tehnic ? ing. Nicolescu Cristian; Director Economic?ec.Popescu Verginica; Director Comercial?ing. Stoicescu Mihail; Ing. Sef Productie Investitii?ing. Birchi Constantin; Sef Serv.CUP?ing.Sienerth Valter; Sef Serv.Achizitii Publice Marketing Desfacere-ing. Utu Victor;4.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta(se completeazat in conformitate cu formularul 4)5.Acord de asociere, numai in cazul in care la procedura de achizitie se prezinta o asociatie.6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura(completata in conformitate cu formularul 5. Se vor avea in vedere preved. art.44 din OUG34/2006).Declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute.In cazul asocierii dintre doi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin.( 2) din Legea nr. 346/2004.Totodata, precizam ca in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM- urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr.346/2004. Pentru persoane juridice si fizice romane :1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului .(Certificatul Constatator trebuie sa fie valabil la data dechiderii ofertelor si se va depune in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiune ?conform cu originalul?.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , sa prezinte documentul in original sau copie legalizata.). 2.Pentru persoane juridice / fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional(Sa fie emise in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduceri autorizate in limba romana.)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilant contabil la data de 30.06.2011 sau Scrisoare de bonitate bancara privind situatia financiara a operatorului economic la 31.12.2011.
2. Angajament ferm incheiat in forma autentica ? daca este cazul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati .
2. Cerinta minima eliminatorie privind experienta similara pentru plasa de sarma Ø 4 mm.
Cerinta minima impusa de autoritatea contractanta, este ca ofertantul sa faca dovada livrarii in ultimii 3 ani a unei cantitati de produse cel putin egala cu cantitatea de produse pentru care a depus oferta.( 275 to./lot plasa sarma Ø 4 mm. )
3. Declaratie privind partea / partile din contract care urmeaza sa fie indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora .
4. Angajament ferm incheiat in forma autentica ? daca este cazul
1. Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001 valabil la data deschiderii ofertelor - se va prezenta copia certificatului sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.04.2012 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.04.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.04.2012 10:00
Locul: sediul CNH SA, str. Timisoara, nr. 2, loc. Petrosani, jud. Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerrniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Ofertantii isi pot modifica sau retrage ofertele deja depuse, cu conditia ca solicitarea in scris in acest sens sa fie primita de autoritatea contractanta inaintea expirarii termenului limita de depunere a ofertelor. Ofertantul are obligatia de a se asigura ca modificarile solicitate au fost primite si inregistrate de autoritatea contractanta pana la data si ora limita pentru depunerea ofertelor.Plicul cu modificarile respective, atasat ofertei, se va marca pe exterior in mod obligatoriu cu inscriptia "MODIFICARI".Eventualele obiectiuni la proiectul de contractal documentatiei de atribuire se depun odata cu oferta. Nu se accepta modificari ale ofertei sau obiectiuni la proiectul de contract in timpul sau dupa sedinta de deschidere a ofertelor.Fara a afecta posibilitatea operatorilor economici de a depune oferta pe mai multe loturi diferite, ofertantul nu are dreptul, in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul uni alte oferte, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul altei oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c) sa depuna oferta individuala /comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte , sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei care este ofertant asociat .d) In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Legislatie Contencios Juridic al CNH-SA
Adresa postala: Str. Timisoara nr. 2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Tel. +40 0254/506100, Fax: +40 0254/506157
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.02.2012 14:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer