Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare Platforma informatica pentru C.A.I.R.


Anunt de participare numarul 106300/20.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIATIA MANUFUTURE ROMANIA
Adresa postala:  Bucuresti, str. Fabrica de Glucoza, nr. 15, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020331, Romania, Punct(e) de contact:  Alina NEAGU, Tel. 0212047461, Email:  [email protected], Fax:  0212046740, Adresa internet (URL):  www.manufuture.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organizatie Non-Guvernamentala
Activitate (activitati)
Altele: Activitati fara scop patrimonial
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare Platforma informatica pentru C.A.I.R.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Autoritatii Contractante, strada Fabrica de Glucoza, nr. 15, sector 2, Bucuresti si in 30 de locatii din teritoriu specificate in Caietul de sarcini.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Platforma informatica pentru proiectul "Crearea Retelei de Dezvoltare Rurala" (Centre de Asistenta si Informare Rurala - C.A.I.R.)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30211300-4 - Platforme informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Solutii antivirus30
2. Pachete software pentru gestionarea documentelorPachete software pentru gestionarea proiectelor 1
3. Serviciu de mesagerie electronica1
4. Computere portabile15
5. Computere de birou190
6. Server retea(rack, servere, storage, routere) 1
7. Imprimante laser multifunctionale30
8. Switch-uri31
Valoarea estimata fara TVA: 1, 163, 275RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare, in cuantum de 23000 lei.Garantia de buna executie pe care o va constitui prestatorul, va fi de 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea contractului atribuit se face din Contractul de finantare POSDRU nr.83/5.2/S/59157 din 13.01.2010.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In conformitate cu art.44 alin.2 din OUG 34/2006, in cazul in care o oferta comuna este declarata castigatoare se solicita ca asocierea sa fie legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul este inregistrat la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert nationala sau teritoriala si este atestata apartenenta acestuia in categoria profesionala referitoare la comert.
- Copia certificatului de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert nationala sau teritoriala
- Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006.
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006.
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Bilant contabil.
b) Informatii privind cifra de afaceri.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Profitul operational pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) sa fie pozitiv.b) Pe ultimii trei ani, media de minim 2.000.000 lei (2007, 2008, 2009). In situatia in care cifra de afaceri este exprimata in alta moneda decat in moneda nationala (lei), conversia se va realiza la cursul mediu anual al Bancii Centrale Europene.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Autorizare pentru comercializare.
b) Standarde de asigurare a calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Furnizorul va prezenta o autorizare de vanzare pentru fiecare produs care nu ii este in proprietate intelectuala, emisa de producatorul acestuia.b) Este solicitata acreditarea minima pentru standardul ISO 9001/2000.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.10.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.10.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.10.2010 14:00
Locul: La sediul Autoritatii Contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, cu imputernicire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect cofinantat din Fondul Social European, prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 ? 2013 (POSDRU/83/5.2/S/59157).
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Achizitia nu se poate diviza in loturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleus nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 3104641, Fax:  021 3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021 3195180, Fax:  021 3195176
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al Autoritatii Contractante considerat nelegal, in conditiile OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.08.2010 12:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer