Licitatie Publica - Contract de furnizare pneuri pentru parcul auto al Directiei Silvice Zalau
Anunt de participare numarul 71929/11.02.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: PETRISOR VICA, Tel.021 317 10 05 int 215, Email: [email protected], Fax: 021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA SILVICA ZALAU
Adresa postala: STR. TIPOGRAFILOR NR. 1, Localitatea: ZALAU, Cod postal: 450145, Romania, Punct(e) de contact: BIROU INVESTITII IMPADURIRI, Tel.0260631170, In atentia: ING. POP BOGDAN, Email: [email protected], Fax: 0260633331
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA SILVICA ZALAU
Adresa postala: STR. TIPOGRAFILOR NR. 1, Localitatea: ZALAU, Cod postal: 450145, Romania, Punct(e) de contact: BIROU INVESTITII IMPADURIRI, Tel.0260631170, In atentia: ING. POP BOGDAN, Email: [email protected], Fax: 0260633331
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA SILVICA ZALAU
Adresa postala: STR. TIPOGRAFILOR NR. 1, Localitatea: ZALAU, Cod postal: 450145, Romania, Punct(e) de contact: BIROU INVESTITII IMPADURIRI, Tel.0260631170, In atentia: ING. POP BOGDAN, Email: [email protected], Fax: 0260633331
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA
Activitate (activitati)
Altele: SILVICULTURA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare pneuri pentru parcul auto al Directiei Silvice Zalau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DIRECTIA SILVICA ZALAU
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
OBIECTUL CONTRACTULUI ESTE INCHEIEREA CONTRACTULUI DE ACHIZITIE A ANVELOPELOR PENTRU AUTOVEHICOLELE SI UTILAJELE DIN PARCUL AUTO AL DIRECTIEI SILVICE ZALAU
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34350000-5 - Pneuri pentru sarcina mica si mare (Rev.2)
34351100-3-Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala si dimensiunile necesare sunt descrise in anexa 1 la Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 61, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita constituirea garantiei de participare in valoare de 200 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondurile proprii ale Directiei Silvice Zalau
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea certificatului de inregistrare la ORC, a certificatului constatator emis de ORC si a declaratiei privind eligibilitatea si a declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita completarea formularului privind experienta similara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nu se impune un nivel minim de contracte similare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.03.2009 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 25 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la caseria Directiei Silvice Zalau
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.03.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.03.2009 14:00
Locul: DIRECTIA SILVICA ZALAU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: BDUL STRAVOPOLUS NR. 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.02.2009 10:28