Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare privind achizitia de motorina Euro 5.


Anunt de participare (utilitati) numarul 148091/21.11.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Apa Termic Transport SA Sighisoara
Adresa postala: Str. Calea Baratilor nr.5-7, Localitatea: Sighisoara, Cod postal: 545400, Romania, Punct(e) de contact: Alexandru Carpiuc, Tel. +40 0265774993, Email: [email protected], Fax: +40 0265772487, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract de furnizare privind achizitia de motorina Euro 5.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Sighisoara
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cumparare motorina Euro 5 de la furnizorii de produse petroliere din Sighisoara, conform caietului de sarcini. Motorina se va livra in baza cardurilor emise de catre furnizor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134210-2 - Motorina (0, 2) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
180 tone/an.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 060, 711.44RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 16.000 lei. Data la care se va face echivalenta g.p. din lei in valuta va fi cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Banca al carei curs se va lua in calcul va fi BNR. Daca instanta va admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta returneaza acest comision. Avand in vedere valoare estimata a contractului de 1.060.711, 44 lei, suma ce se va retine in situatia in care respinge contestatia ca nefondata se calculeaza conform prevederilor art. 278^1, alin. 1, lit. b) din O.U.G. nr. 34/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se poate constitui astfel: -viramnet bancar/ordin de plata in contul IBAN RO42 BRDE 270 SV027 136 12700 BRD Sighisoara, sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, ori de o societate de asigurari, document care se va prezenta in original. Se solicita garantia de buna executie, de 1 % din valoarea contractului ce se va incheia. Garantia de buna executie se poate constitui prin urmatoarele forme: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara(scrisoare de garnatie bancara), in original; b) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original: c) in numerar, la casieria unitatii S.C. APA TERMIC TRANSPORT S.A.: d) retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obigatia de a deschide un cont la o banca agreata de ambele parti, conform H.G. nr. 1045/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din surse proprii, cu ordin de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevedrile art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006.
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010.
Persoanele cu functie de decizie:
1. Director general - Ing. Oprea Mircea.
2. Director economic - Ec. Ferezan Claudiu. Prezentare Certificat constatattor emis de ORC, in original sau copie legalizata sau xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. Informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie reale, /actuale la data limita de depundere a ofertelor., avand in vedere prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe anul 2012.
Modalitatea de indeplinire
Bilantul contabil pe anul 2012
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara pe ultimii 3 ani. (Formularul nr. 2, Sectiunea v.4. a documentatie de atribuire.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantii vor prezenta o declaratie privind principalele livrari in ultimii 3 ani (Formularul 2).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.12.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.12.2013 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.01.2014 12:00
Locul: Sediul societatii: Sighisoara, str. Baratilor, nr. 5-7, jud. Mures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoriatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul societatii
Adresa postala: str. Baratilor, nr. 5-7, jud. Mures, Localitatea: Sighisoara, Cod postal: 545400, Romania, Tel. +40 0265772487, Email: [email protected], Fax: +40 0265774993
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.11.2013 10:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer