Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE PRIVIND ACHIZITIA DE UTILAJE, VEHICOLE, ECHIPAMENTE SI DOTARI NECESARE LA COLECTAREA DIFERENTIATA SI TRANSPORTUL DESEURILOR


Anunt de participare numarul 40437/12.12.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA IVESTI (PRIMARIA COMUNEI IVESTI)
Adresa postala: COMUNA IVESTI, JUDETUL GALATI, STR.E.GRIGORESCU, NR.451, Localitatea: Ivesti, Cod postal: 807170, Romania, Punct(e) de contact: TINCA NECULA, Tel.0236866004, Email: [email protected], Fax: 0236866261
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE PRIVIND ACHIZITIA DE UTILAJE, VEHICOLE, ECHIPAMENTE SI DOTARI NECESARE LA COLECTAREA DIFERENTIATA SI TRANSPORTUL DESEURILOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: COMUNA IVESTI, JUDETUL GALATI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIONAREA DE UTILAJE, VEHICOLE, ECHIPAMENTE SI DOTARI NECESARE LA COLECTAREA DIFERENTIATA A DESEURILOR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
25223300-3 - Containere din plastic pentru deseuri (Rev.1)
28213800-6-Containere pentru deseuri (Rev.1)
29221890-9-Utilaje de incarcare sau de manipulare (Rev.1)
34144510-6-Vehicule pentru transportul deseurilor menajere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Containere din plastic pentru deseuri(tip pubele stradale) = 1725 buc
Containere pentru deseuri(tip eurocontainer stradal) = 88 buc
Utilaje de incarcare sau manipulare (incarcator-descarcator frontal)= 1 buc
Vehicol pentru transportul deseurilor menajere = 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 337, 300EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la procedura de atribuire este in valoare de 1685, 5 EUR, calculata la curs BNR valabil la data depunerii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea este asigurata prin Programul PHARE CES 2004
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in art.180 si neincadrarea in art.181 din OUG 34/2006.Ofertantii trebuie sa faca dovada capacitatii de exercitare a profesiei.Sedovedeste prin declaratii pe propria raspundere privind eligibilitatea in sensul art.180 si art.181, certificat constatator ORC, certificate fiscale si cazier judiciar
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se accepta ofertanti cu pierderi din activitatea de exploatare.Se solicita o cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani de cel putin valoarea ctr., solvabilitatea patrimoniala medie pe ultimii 3 ani sa fie de minim 30% si lichiditatea generala medie in ultimii 3 ani de minim 100%.Se dovedeste in principal cu datele din ultimul bilant contabil inregistrat la DGFP
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-un contract simila - managementul deseurilor
-minim 2 recomandari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
financiar
50%
Descriere:
2.
tehnice si functionale
25%
Descriere:
3.
servicii post vanzare
15%
Descriere:
4.
termen de livrare
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.01.2008 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar, la sediu autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.02.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.02.2008 10:30
Locul: Comuna Ivesti, str.E.grigorescu, Nr.451, jud Galati
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de avaluare, observatori si dupa caz alti reprezentanti ai autoritatii contractante, participantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul Natinal de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6 sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor OUG 34/2006, art.272, al 2 - 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridica al Autoritatii contractante
Adresa postala: Str.E.Grigorescu, nr.451, Localitatea: IVESTI, Cod postal: 807170, Romania, Tel.0236866004, Email: [email protected], Fax: 0236866261
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.12.2007 10:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer