Licitatie Publica - Contract de furnizare produse - analizoare gaze
Anunt de participare numarul 13996/14.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE - DEZVOLTARE PENTRU PROTECTIA MEDIULUI - I.C.I.M. BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI NR 294 SECTOR 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060031, Romania, Punct(e) de contact: CRISTINA MARIN, Tel.021.318.20.57, In atentia: Razvan Constantin, Cristina Marin, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021.318.20.01 / 021.318.20.63, Adresa internet (URL): www.icim.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut National
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare produse - analizoare gaze
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul institutului situat in Splaiul Independentei nr. 294, sector 6, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1. Analizor TOC pt determinarea carbonului organic total TOC, carbonului anorganic total TIC, carbonului total TC prin oxidare prin combustie, termocatalitica de la 680 1000oC;
2. analizor VOC
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33253400-2 - Analizoare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 194, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
40 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 3000 lei pentru lotul 1 respectiv 800 lei pentru lotul 2
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
contract CEEX 288/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere (daca este cazul)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform caietului de sarcini: declaratie de eligibilitate; declaratie de neincadrare in prevederile art. 181/OUG nr. 34/2006; certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat; certificat de inregistrare si cetificat constatator emise de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de atribuire: informatii generale si bilantul contabil pe anul 2006, vizat si inregistrat de organele competente, in copie legalizata sau certificate pentru conformitate pe fiecare pagina
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Autorizatie pentru livrarea produselor; 2.lista livrarilor efectuate in ultimii 3 ani;3.recomandari din partea altor beneficiari; 4.declaratie care contine informatii privind asigurarea cu personal de specialitate si persoane responsabile direct de indeplinirea contractului;
5. documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.ofertantul trebuie sa prezinte cel putin un contract cu o valoare minima de 100000 lei pentru lotul 1, respectiv 40000 pentru lotul 2;3.minim doua recomandari;4.certificate de instruire pentru persoane, implicate in indeplinirea contractului; 5.certificare ISO 9001/2001 pentru furnizor si producator.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
termen de livrare
5%
Descriere:
3.
caracteristici tehnice si functionale
28%
Descriere:
4.
disponibilitatea de a asigura servicii postvanzare si asistenta tehnica
3%
Descriere:
5.
angajamente privind livrarea de piese de schimb, subansambluri sau furnituri, pe termen lung
2%
Descriere:
6.
standardizare
2%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.06.2007 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.06.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.06.2007 15:00
Locul: la sediul institutului, situat in Splaiul Independentei nr. 294, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
operatorii economici pot participa la sedinta de deschidere a ofertelor prin reprezentanti (maxim2) pe baza de imputernicire emisa de operatorul economic si buletin de identitate/carte de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti-sectia a VIII a contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021.319.51.80, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic- consilier juridic
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 294, sector 6, Bucuresti, Corp "C" et.2 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060031, Romania, Tel.021.318.20.57/179, Email: [email protected], Fax: 021.318.57/179, Adresa internet (URL): www.icim.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.05.2007 16:35